Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

annec

Jeg har stemt 600-800

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Ja, det kan jo være

Puha, bliver helt svedt ved tanken om at det er om under 2 måneder, men glæææææder mig alligevel som et lille barn

Haha jeg har det på samme måde Og har ikke fået købt (nogen!) gaver endnu 

MEN vi skal have and iaften 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til Mike

i julegave får bettemanden for omkring 1500 - 2000 kr (måske mere) og det bliver han ved med, indtil han bliver ældre så stiger beløbet i fødselsdagsgave får han omkring det samme, indtil han bliver ældre og gaveønskerne nok bliver meget dyre

Anmeld

29. oktober 2011

Weidemann1

Syntes godt nok der er nogen der giver for vildt meget!
Puha... Det har vi da slet ikke råd til! 

Han er kun 10mdr til den tid Så det bliver Max 400kr 
Men er sikker på han bliver glad for det alligevel  

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

kamtok skriver:

Ikke for at stresse dig, men der er altså under 2 måneder til jul

Jeg mente mine drenge er 3 måneder gamle til jul..

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym

1500-2000.

De får ikke af ret mange andre end os,så derfor det relativt store beløb.

+ at jeg selv som barn aldrig fik noget i nærheden af mine kammerater,og den følelse det giver skal mine børn ikke have....

Anmeld

29. oktober 2011

Plysbjørnen

Det er også for mellem 4-500 kr. men det kommer meget an på hvad de skal have.

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym

vi plejer at give for 2-300kr, men da vi begge er begyndt at tjene lidt mere, har vi valgt at give børnene en kæmpe julegave i år. så de får for 1000kr hver. så kan mine sønner nemlig få den dsi de har ønsket sig i flere år.

Anmeld

29. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Maja84 skriver:

Jeg ville rigtig gerne høre hvor meget i giver jeres børn for, til jul, men også gerne fødselsdage. Synes dælme legetøj er dyrt, men vil heller ik skrue det for meget op, da vi allerede til næste år, har en mere at give gave til, og samtidig heller ikke vil overforkæle mine børn. Vil selvfølgelig også gerne høre hvorfor i giver de beløb i giver. Havde selv tænkt måske onkring 500 kr, da man ikke får meget for mindre men har man 2-3 børn løber det også hurtigt op

Hvad giver i for tøser

Anonyme svar tilladt, og hold gerne den gode tone, selvom man ikke er enige, i hvor meget man skal give for, til sine børn

Jeg har stemt andet, for det er forskelligt. Det kommer an på hvad han ønsker sig, og hvad vi har til rådighed. Sidste år ønskede han sig brændende ilddragen fra LEGO Ninjago og den kostede 199. I år ønsker han sig så en borg af det samme og den koster 699.

Så længe han får noget han virkelig ønsker sig, ja så kan det da gøre ligemeget om det koster 50 eller 500 Børn tænker jo ikke i priser - de er bare glade for at få det fra listen.

Anmeld

29. oktober 2011

LinLin

De får for ca 800 kr i år...

David ønsker sig helt enormt meget Ninjago-lego og de store æsker er klart de fedeste (synes moderen også )  Har købt med 40 og 50% rabat! Og Adam skal da have for det samme beløb som storebror!

De andre år har David/de fået for 500 kr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.