Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

LinLin

Jeanne skriver:

Jeg har stemt andet, for det er forskelligt. Det kommer an på hvad han ønsker sig, og hvad vi har til rådighed. Sidste år ønskede han sig brændende ilddragen fra LEGO Ninjago og den kostede 199. I år ønsker han sig så en borg af det samme og den koster 699.

Så længe han får noget han virkelig ønsker sig, ja så kan det da gøre ligemeget om det koster 50 eller 500 Børn tænker jo ikke i priser - de er bare glade for at få det fra listen.

Er det isdragen du mener

Hehe - min søn ønsker sig også ninjago! (han er 5 år) og jeg har fået "delt" de der drager ud, så han får dem alle fire Uh - jeg glæder mig til at han skal åbne gaver - han bliver bare SÅ glad!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
DAs mor skriver:

Er det isdragen du mener

Hehe - min søn ønsker sig også ninjago! (han er 5 år) og jeg har fået "delt" de der drager ud, så han får dem alle fire Uh - jeg glæder mig til at han skal åbne gaver - han bliver bare SÅ glad!!!

Ja det er isdragen Han har set en reklame med ilddragen så den ønsker han sig i år

Anmeld

29. oktober 2011

LinLin

Jeanne skriver:

Ja det er isdragen Han har set en reklame med ilddragen så den ønsker han sig i år

Ja det der store tempel - det får David også

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

jeg har en søn, har sat et max beløb på 1500 , det er nu også en del når han kun er omkring de 4 måneder til den tid, men legetøj er nu heller ikke det billigste og vil jo gerne give ham det bedste, plus at jeg ikke snakker særlig meget med min familie så jeg ved ikke hvor mange gaver vi kan forvente at få udefra   men hvis jeg havde flere børn ville jeg  nok sige 500-1000 kr pr. barn

Anmeld

29. oktober 2011

Corn

den ene faar for 1200, han er yngst og skal have sin 1. seng, mellemmand faar for ca 500, vi regner med en brugt cykel, han er fire. storedrengen fr nok ogsas fir omkring 500, jeg har dog ikke fundet paa noget endnu, men maaske en hamster med bur osv. venter dog lidt, da han ogsaa gerne vil have shane- julekalenderen, men den koster 350 kr saa maaske falder hans gavebelob ogsaa

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Haha jeg har det på samme måde Og har ikke fået købt (nogen!) gaver endnu 

MEN vi skal have and iaften 

Mmmmmmm jeg ELSKER and :p

Vi har heller ikke købt noget til nogen endnu, og har ca. 17 stk. der skal købes til :/  Gid man stadig var på barsel, så man havde god tid

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

Jeg mente mine drenge er 3 måneder gamle til jul..

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

kamtok skriver:

men tak for infoen, hvis jeg skulle være tvivl..

Anmeld

29. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Har stemt andet ! Karla er kun 8 mdr og mangler ikke noget...-så det ser vi vist til den tid. Hun er sikkert kun interesseret i papiret alligevel og så synes jeg ikke der er grund til at bruge en masse penge (som vi iøvrigt ikke har ) på en stor gave !

Go' jul

//Mette

Anmeld

29. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Max 500 vi har aldrig brugt mere på dem når det har været gaver. Det kommer meget an på hvad de skal ha jo og om der er tilbud eller sådan noget.
Vi har 2 piger der skal ha gaver og loge nu aner jeg ikke hvad vi skal give men vi tager bare ned og kikker i byen og så finder vi noget de mangler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.