Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Muttitil1+1

Lillemanden er kun 4½ måned til juleaften, og vi ved ikke helt, hvad vi skal finde på. Manden siger at beløbet er underordnet, og at vi tager en tur i babysam og ser hvad vi kan finde - han skal have det, vi synes er bedst (Havde ikke lige regnet med den udmelding ) Selv tænker jeg 500kr. ca... men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Kløver

Kloster skriver:

Jeg har stemt 500,- Men det giver vi kun den mindste på 7 år. Han får også 4 x 100kr's søndagsgaver.

De to store får for 1000,- De får ikke søndagsgaver.

uha, ja kan godt se det så kan blive dyrt hvis man har flere børn, men gud ja jeg har da heller ik lige tænkt på den med adventsgaver, men er jo også først om nogle år han fårstår det. havde tænkt på en lille so, får de hver dag kan få en lille ting, som en rosinpakke eller mandarin, fik jeg selv som barn, og så havde jeg, det jeg fik med at madpakke. og så en ting til ca 50 kr om søndagen. Men må indrømme efter at have surfet på toys r us hjemmeside og en tur i BR, selv for 500 kr, kan jeg se man ikke kommer særlig langt Og slet ikke når de bliver større, hvor de får ting som psp, som du skriver i giver en af børnene men så må vi jo skære ned på gaverne de voksne imellem julen er jo også børnenes

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

har stemt andet... Nu er de jo kun 3 måneder til jul..... Men det kommer skam an på hvad de ønsker sig....

der er sgu kun to måneder...

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Vi har aftalt omkring de 500kr til Lukas i år. Men hvis vi finder noget der er lidt dyrere/billigere går det nok også Han er jo kun 5 måneder til jul. Og har lige haft barnedåb hvor han scorede stort

Vi har tænkt os at købe et badebassin med "Cars" og så en pose bolde. Og så nok nogle bøger med rim og remser, sange eller gode hsitorier Det er noget han kan bruge i en del år fremover.

Men hvis vi får solgt lejligheden inden jul, kan det være der ryger nogle større legesager under træet Det er begrænset hvor meget der kan være i en 2-værelset, hvis vi også skal have møbler  

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

Maja84 skriver:

haha den var go, blev da lige forskrækket, var lige ved at tro han fik for det beløb hvert år, men kan godt forstå man giver børnene sådan en når de når dne alder, de kan vel næsten heller ik undvære den, i dag, med de ting de skal lave i skolen

Håber du finder en god en, han bliver glad for

Haha ej...det har jeg sgisme ikke råd til  

Jeg har brugt 1 år på at spare op til det. Han har nemlig brug for en computer i forbindelse med skolen.....der er så meget der foregår over computer idag. Afleveringer foregår ofte over nettet....og øhmm en anden grund er at jeg gerne vil have MIN computer for mig selv  

Han bliver vildt overrasket, for han er slet ikke vant til store gaver. Det er også ekstra dejligt at give dem en stor gave, når de slet slet ikke forventer det.

Anmeld

25. oktober 2011

MorDk

Jeg har stemt 500kr.

Anmeld

25. oktober 2011

Lou87

Har stemt 500 kr.

Men jeg vil sige at det ku også måske være lidt mindre eller mere.
Synes ikk rigtig det pt kommer an på prisen, men mere hvad jeg synes hun skal have Self når hun blir ældre og er mere bevidst om det, så tror jeg godt jeg ku finde på og sætte max beløb på. Og eftersom jeg giver hende adventsgaver på en 50-100 kr også, så tror jeg max pris ville være mellem de 500 og 1000

Også hvis der kommer en mere en dag, så synes jeg ikk det skal skrues for højt op.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym

Omkring de 800-1200 vil jeg tro. Jeg kan ikke nøjes med at give en

Anmeld

25. oktober 2011

Krussedulle

Jeg har stemt andet, da vi ikke har noget fast beløb kan sagtens "nøjes" med at bruge 150 kr på en gave min dreng virkelig ønsker sig, og kunne også sagtens bruge 800 kr. så det er meget forskelligt og så længe han er lille ( han er 4 år) så spiller beløbet ikke den store rolle

Anmeld

25. oktober 2011

Lullaby

Det kommer an på så meget.. vi plejer at give for 500 kr. Men feks i år til jul havde vi kun fundet for 250 kr og så snakkede vi om at holde det på det.. indtil vi fandt en stor barbapapa-bog som jeg ved hun vil elske og ja så blev det 350 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.