Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget giver i for, pr barn, til jul ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.670 visninger
80 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2011

Kløver

Jeg ville rigtig gerne høre hvor meget i giver jeres børn for, til jul, men også gerne fødselsdage. Synes dælme legetøj er dyrt, men vil heller ik skrue det for meget op, da vi allerede til næste år, har en mere at give gave til, og samtidig heller ikke vil overforkæle mine børn. Vil selvfølgelig også gerne høre hvorfor i giver de beløb i giver. Havde selv tænkt måske onkring 500 kr, da man ikke får meget for mindre men har man 2-3 børn løber det også hurtigt op

Hvad giver i for tøser

Anonyme svar tilladt, og hold gerne den gode tone, selvom man ikke er enige, i hvor meget man skal give for, til sine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Har stemt ''andet'' da det kommer an på om det jeg vil købe til ham er på tilbud eller ej. Købte Duplo Lego Zoo maxi pakken til min søn, havde regnet med jeg ville komme af med omkring 1000,- men den var skisme sat ned til 399,- så bliver man da glad.

Anmeld

25. oktober 2011

Kløver

benjamins'mor skriver:

Har stemt ''andet'' da det kommer an på om det jeg vil købe til ham er på tilbud eller ej. Købte Duplo Lego Zoo maxi pakken til min søn, havde regnet med jeg ville komme af med omkring 1000,- men den var skisme sat ned til 399,- så bliver man da glad.

åh hvor dejligt, jamen jeg tænker jo på det beløb, man bruger, og kan jeg få noget på bud, så kan der jo bare kommes lidt ekstra under juletræet, hvis man er heldig, nu er de helsdigvis ikke så kræsne som små, bliver nok sværere når de bliver ældre

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

har stemt andet... Nu er de jo kun 3 måneder til jul..... Men det kommer skam an på hvad de ønsker sig....

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

åh hvor dejligt, jamen jeg tænker jo på det beløb, man bruger, og kan jeg få noget på bud, så kan der jo bare kommes lidt ekstra under juletræet, hvis man er heldig, nu er de helsdigvis ikke så kræsne som små, bliver nok sværere når de bliver ældre

Har skam også købt en lille ambulance og en lille æske duplo med en landmand og en gris, men det var ikke så meget jeg kom af med. Tænker bare at når det er på tilbud, så skal man ikke tænke så meget på om man overskrider ens julegave budget.

Anmeld

25. oktober 2011

Sara.

Har stemt 400, men det kan sagtens være mindre eller mere, men deromkring.

Jeg finder noget som jeg synes er godt og som jeg tror (ved) at de bliver glade for. Og så er det det jeg køber. Så kan det godt være at Lærkes koster 500 kr men Nors måske kun 200 kr.

Men de er stadig små (1½ og 4 år) og går jo ikke op i prisen. Overvejer også at købe brugt build a bear tøj til min datter. Hlun er jo ligeglad.

Men når de bliver større og mere prisbevidste kan det godt være at jeg bliver nødt til at give for det samme beløb, sådan de ikke føler sig snydt...

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

Maja84 skriver:

Jeg ville rigtig gerne høre hvor meget i giver jeres børn for, til jul, men også gerne fødselsdage. Synes dælme legetøj er dyrt, men vil heller ik skrue det for meget op, da vi allerede til næste år, har en mere at give gave til, og samtidig heller ikke vil overforkæle mine børn. Vil selvfølgelig også gerne høre hvorfor i giver de beløb i giver. Havde selv tænkt måske onkring 500 kr, da man ikke får meget for mindre men har man 2-3 børn løber det også hurtigt op

Hvad giver i for tøser

Anonyme svar tilladt, og hold gerne den gode tone, selvom man ikke er enige, i hvor meget man skal give for, til sine børn

I år bliver det 3000-4000 kr. men det er også ret usædvænligt. normalt får han for 400-500 kr.

I år skal han have en bærbar computer...han er 11 år 

Anmeld

25. oktober 2011

Fam. Madsen

mellem 500 - 1000kr 

det er meget forskelligt i år bliver det omkring 1000kr den store skal have en psp og den lille ved jeg ikke helt endnu

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

Maja84 skriver:

Hvad giver i for tøser

Jeg har stemt 500,- Men det giver vi kun den mindste på 7 år. Han får også 4 x 100kr's søndagsgaver.

De to store får for 1000,- De får ikke søndagsgaver.

Anmeld

25. oktober 2011

Kløver

Carina1977 skriver:

I år bliver det 3000-4000 kr. men det er også ret usædvænligt. normalt får han for 400-500 kr.

I år skal han have en bærbar computer...han er 11 år 

haha den var go, blev da lige forskrækket, var lige ved at tro han fik for det beløb hvert år, men kan godt forstå man giver børnene sådan en når de når dne alder, de kan vel næsten heller ik undvære den, i dag, med de ting de skal lave i skolen

Håber du finder en god en, han bliver glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.