Synger I for jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

TaAsJu

Da jeg var gravid med Anna-Sophie hørte jeg meget haous eller Westlife.. Og det sjove høre vi noget af det i dag falder hun til ro.. Også selv om det er haous For den nye bens i maven synger vi mange børne sange da pigerne syntes det er hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

HelenaJ

Mor til 2, snart 3 skriver:

Da jeg var gravid med Anna-Sophie hørte jeg meget haous eller Westlife.. Og det sjove høre vi noget af det i dag falder hun til ro.. Også selv om det er haous For den nye bens i maven synger vi mange børne sange da pigerne syntes det er hyggeligt..

Åh det er da lidt sejt egentlig, at det stadig virker beroligende 

Anmeld

25. oktober 2011

TaAsJu

HelenaJ skriver:

Åh det er da lidt sejt egentlig, at det stadig virker beroligende 

Ja syntes jeg også og hun er lige blevet 2

Anmeld

25. oktober 2011

Valle81

HelenaJ skriver:

Kan godt nikke genkende til det I skriver.. Som sagt, ved heller ikke hvor meget det er maven jeg synger for .. Eller om det er for at tilfredsstille mit eget øre   Hvor godt det så end lyder.. Haha

Jeg tror der er rigtig mange der synger snakker meget med maven, sover med dyner, bamser osv som baby skal brie. Men sådan er jeg som person slet ikke, det er for mig alt for rosenrødt og hippie agtigt for mig og falder mig ikke naturligt, men har bestemt ikke noget mod andre gør det

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Valle81 skriver:

Jeg tror der er rigtig mange der synger snakker meget med maven, sover med dyner, bamser osv som baby skal brie. Men sådan er jeg som person slet ikke, det er for mig alt for rosenrødt og hippie agtigt for mig og falder mig ikke naturligt, men har bestemt ikke noget mod andre gør det

Sådan tænker jeg også .. Jeg købte dog et tæppe, som skulle have været til min baby .. Men det var bare så blødt, så ville lige pakke det ud og mærke det..

OG NU - nu er det mit tæppe! Tror ikke hun får det, når hun kommer ud, jeg kan ikke sove uden .. Min kæreste siger også, at efter jeg har købt mig selv det tæppe, falder jeg meget hurtigere i søvn.. Det ved jeg så ikke helt om er rigtigt

Anmeld

25. oktober 2011

annec

HelenaJ skriver:

Ja spørgsmålet giver næsten sig selv

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

OG - jer der synger; får I respons fra baby, i form af spark?

Jeg sang meget den samme sang for Sebastian da han lå inde i maven, og sang især for ham når jeg ikk ehavde mærket ham i nogle timer. Men når sangen kom, kom der spark i takt

Efter han er kommet til verden, synger jeg den samme sang for ham når han er urolig og så falder han helt til ro

Sangen er 'Langt oppe bag Norges kyster'

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

annec skriver:

Jeg sang meget den samme sang for Sebastian da han lå inde i maven, og sang især for ham når jeg ikk ehavde mærket ham i nogle timer. Men når sangen kom, kom der spark i takt

Efter han er kommet til verden, synger jeg den samme sang for ham når han er urolig og så falder han helt til ro

Sangen er 'Langt oppe bag Norges kyster'

Kan da godt se, at mit sangvalg er lidt udover de andres

Anmeld

25. oktober 2011

annec

HelenaJ skriver:

Kan da godt se, at mit sangvalg er lidt udover de andres

Hehe, ja men det skal jo bare være en sang man også selv kan lide. Tror faktisk at babyen er lidt ligeglad med hvad man præcis synger, men bare at mor eller far synger

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

annec skriver:

Hehe, ja men det skal jo bare være en sang man også selv kan lide. Tror faktisk at babyen er lidt ligeglad med hvad man præcis synger, men bare at mor eller far synger

Ja det har du helt sikkert ret i .. En anden ting er så, at far kan absolut ikke lide sangen .. Men det må blive hans hovedpine

Anmeld

25. oktober 2011

annec

HelenaJ skriver:

Ja det har du helt sikkert ret i .. En anden ting er så, at far kan absolut ikke lide sangen .. Men det må blive hans hovedpine

Haha ja okay Surt for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.