Synger I for jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Mizz-sommer

hej :d

jeg har aldrig rigtig sunget..

- eller jo når jeg køre i bil og er alene men ellers ikke..

men da jeg fant ud af at jeg var gravid, så blev det hele helt anderledes

- vis jeg har en træls dag eller da vi var ved at miste ham. der sang jeg og snkkede med ham, få trode det vil hjælp at han kunne høre mig :d

ved godt det lyder plat men jeg følt det hjalp..

og nu når jeg er her hjemme alene så synger jeg og snakker med ham.. og han er begyndt at sparke og roter når jeg taler til ham.

- det er bare så skønt glæder mig så meget til han kommer ud.

mizz-sommer uge 33 plus 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

AnnaK89

HelenaJ skriver:

Nå okay .. Har hun mange mén?

Ja desværre. Hun er meget bagud. Tror hun er hvad der svarer til 3 mdr oppe i hovedet, dsv. at hun ikke på nogen måde er selvstændig.

Og så har hun epilepsi.

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

HelenaJ skriver:

Det er han nemlig .. Glæder mig sådan til koncert i næste uge .. Jeg har fået en hilsen af ham på min fødselsdag, da jeg arbejder med hans storebror .. Alle på mit job, ved at jeg er HELT skudt i ham .. Haha.. Der var jeg noget mundlam! Så den hilsen skal hænge over babys seng

Klasse!  Det er da også bare sejt

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Baagøe skriver:

Klasse!  Det er da også bare sejt

Ja - så det er jo selvsagt, at min lille pige skal forelske sig i ham også

Anmeld

25. oktober 2011

Tystys14

HelenaJ skriver:

Ja spørgsmålet giver næsten sig selv

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

OG - jer der synger; får I respons fra baby, i form af spark?

JA mon ikke har aldrig suget så meget som jeg gjorde da jeg var gravid hi hi. Jeg sang bare for det meste to bestemte.

Den ene var den der tarzan you'll be in my heart  Og den anden var Kim Larsen Når nu min verden bliver kold og forladt...

Anmeld

25. oktober 2011

-Sigrid-

HelenaJ skriver:

Ja spørgsmålet giver næsten sig selv

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

OG - jer der synger; får I respons fra baby, i form af spark?

Hendes far synger - hvis hun har været aktiv hele aftenen og vi går i seng og han så snakker/synger for hende, så ligger hun helt stille - så det er vel også en respons? 

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Nikita Victoria skriver:

JA mon ikke har aldrig suget så meget som jeg gjorde da jeg var gravid hi hi. Jeg sang bare for det meste to bestemte.

Den ene var den der tarzan you'll be in my heart  Og den anden var Kim Larsen Når nu min verden bliver kold og forladt...

Og genkender din baby sangene nu?

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

-Sigrid- skriver:

Hendes far synger - hvis hun har været aktiv hele aftenen og vi går i seng og han så snakker/synger for hende, så ligger hun helt stille - så det er vel også en respons? 

Hun lytter til fars sangstemme

Anmeld

25. oktober 2011

-Sigrid-

HelenaJ skriver:

Hun lytter til fars sangstemme

Ja nemlig - stakkels hende

Ej, det er dejligt at det beroligere hende når vi snakker  Når jeg snakker ligger hun også stille 

Anmeld

25. oktober 2011

LilleMie

Jeg er bestemt ikke en sanglærke, men når jeg er alene eller anlægget kører, så elsker jeg at synge, selvom det ikke er kønt .

Og når jeg har en stund for mig selv, så synger jeg en sang min mor sang for mig, som jeg altid har elsket som barn . Mener min bedstemor sang den for hende også, og kender faktisk ikke andre der kender sangen.

Blev lige nysgerrig og googlede lidt og det er jo faktisk en hel sang, hvor jeg kun kender 1. vers - hvor er det altså bare sjovt. Kan se jeg skal på biblioteket og låne den fulde version snart .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.