Synger I for jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lilledittemor

HelenaJ skriver:

Ja det er da forsøget værd .. Måske min søde mand, bare ikke er helt enig i, at det lige præcis er Thomas vi skal høre, når verden er ved at bryde sammen  Men det er bare ærligt!

Haha så må han jo synge noget andet for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MissTas

HelenaJ skriver:

Så ville hun gøre sin mor SÅ stolt. Far har ingenting at sige på det punkt - han har givet op  

Men jeg skal også have min seneste Thomas H cd med på fødeafd, når jeg skal føde!

haha..jeg har fået min kæreste til at synge med nogle gange, så vi synger for hende sammen

tror de ville kigge noget hvis jeg tog.. "se den lille kattekilling" med haha

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

LunaLykke skriver:

Jeg sang ikke ret meget, men havde en lille bamse som man kunne trække op og så spillede den en sød lille melodi. Den spillede jeg meget for hende inde i maven om aftenen fordi det altid var der hun var meget aktiv. Og efterhånden som hun havde hørt melodien flere gange i forbindelse med at jeg var rolig, så blev hun også selv rolig

Åh det lyder da meget godt .. Så lidt funktion har det

Mon man kunne betale sig fra, at lade ham Thomas babysitte sommetider, når den tid kommer?

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Ditte_Marie skriver:

Haha så må han jo synge noget andet for hende

Haha tør slet ikke tænke på hvad han ville synge

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

MissTas skriver:

haha..jeg har fået min kæreste til at synge med nogle gange, så vi synger for hende sammen

tror de ville kigge noget hvis jeg tog.. "se den lille kattekilling" med haha

Altså nu har jeg jo kendt Marner siden før vi begyndte at bruge ble næsten  Ville gerne høre ham synge "Se den lille kattekilling" ..

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

HelenaJ skriver:

Altså nu har jeg jo kendt Marner siden før vi begyndte at bruge ble næsten  Ville gerne høre ham synge "Se den lille kattekilling" ..

haha, ja ikk det kan man da slet ikke forestille sig meen iih så fantastisk en far han blir

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

MissTas skriver:

haha, ja ikk det kan man da slet ikke forestille sig meen iih så fantastisk en far han blir

Det er jeg slet ikke i tvivl om, at han bliver

Anmeld

25. oktober 2011

Fru Aagaard

Vores store datter og jeg synger for babyen, og lillepigen reagerer

Manden snakker meget med hende, men synge - det ville bværbeb synd for hende derinde

Hun reagerer med spark osv., når vi alle snakker og synger og aer hende og maven

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Fru Aagaard skriver:

Vores store datter og jeg synger for babyen, og lillepigen reagerer

Manden snakker meget med hende, men synge - det ville bværbeb synd for hende derinde

Hun reagerer med spark osv., når vi alle snakker og synger og aer hende og maven

Åh det var da også en sød lille historie

Tror heller ikke min mand skal begynde at synge for vores baby - så kommer hun aldrig ud ..

Vi var ude og spise hos nogle af vores venner i fredags - og de endte i en, ja lad os bare sige, ordentlig brandert.. Søren, vores ven, endte med at stå og synge Nik og Jay og Burhan G "tættere på himlen" .. Min lille baby fandt ikke ro det efterfølgende døgn - hun var da hunderæd .. og er sikkert stadig mega bange for at komme ud i verden, efter hans debut!

Anmeld

25. oktober 2011

Fru Aagaard

HelenaJ skriver:

Åh det var da også en sød lille historie

Tror heller ikke min mand skal begynde at synge for vores baby - så kommer hun aldrig ud ..

Vi var ude og spise hos nogle af vores venner i fredags - og de endte i en, ja lad os bare sige, ordentlig brandert.. Søren, vores ven, endte med at stå og synge Nik og Jay og Burhan G "tættere på himlen" .. Min lille baby fandt ikke ro det efterfølgende døgn - hun var da hunderæd .. og er sikkert stadig mega bange for at komme ud i verden, efter hans debut!

Tak Min mand glæder sig bare så meget til lillepigen melder ankomst.. Og storesøster håber hun kommer på hendes fødselsdag

Pu ha - det lyder som om babyen har fået et lille chok - det er nok ikke dens yndlingssang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.