Synger I for jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.880 visninger
68 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

HelenaJ

Ja spørgsmålet giver næsten sig selv

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

OG - jer der synger; får I respons fra baby, i form af spark?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lilledittemor

HelenaJ skriver:

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

Jeg synger generelt rigtig meget, men ikke specielt for hende

Synes ikke rigtig at der er noget respons som sådan.. Men hvis jeg ligger helt stille uden lyde omkring.. holder på maven og siger "mor elsker dig" så giver hun et puf, selvom hun har ligget helt stille inden.. så smelter jeg fuldstændig

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Ditte_Marie skriver:

Jeg synger generelt rigtig meget, men ikke specielt for hende

Synes ikke rigtig at der er noget respons som sådan.. Men hvis jeg ligger helt stille uden lyde omkring.. holder på maven og siger "mor elsker dig" så giver hun et puf, selvom hun har ligget helt stille inden.. så smelter jeg fuldstændig

Åh hvor fantastisk sødt

Ved heller ikke om mit specifikt har været til babyen - eller om det er fordi jeg bare altid synger

Men nu skal vi til Thomas Helmig koncert i næste uge - det må hun da næsten kunne genkende lidt. Selvom det er med en lidt mindre lodden sangstemme end min egen

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

jeg har sunget.."se den lille kattekilling" hver eneste dag siden uge 14..

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

MissTas skriver:

jeg har sunget.."se den lille kattekilling" hver eneste dag siden uge 14..

Åh Tascha.. Det er også sødt. Måske jeg skulle have været startet på et lidt mere børnevenligt niveau, end Thomas H

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

HelenaJ skriver:

Åh Tascha.. Det er også sødt. Måske jeg skulle have været startet på et lidt mere børnevenligt niveau, end Thomas H

haha, måske søde Helena meeen, kan da også være at hun kommer ud som den største Thomas H fan hehe

Anmeld

25. oktober 2011

lilledittemor

HelenaJ skriver:

Åh hvor fantastisk sødt

Ved heller ikke om mit specifikt har været til babyen - eller om det er fordi jeg bare altid synger

Men nu skal vi til Thomas Helmig koncert i næste uge - det må hun da næsten kunne genkende lidt. Selvom det er med en lidt mindre lodden sangstemme end min egen

Men der er nogle bestemte sange jeg har spillet for hende.. Så har jeg sat høretelefoner på maven, og alt efter hvilket "beat" sangen har så puffer hun lidt igen. Men er den stille, så ligger hun også stille

Det kunne da være sjovt hvis man vidste om de kunne genkende det Men det skulle jo gøre dem mere rolige når de kommer ud - så jeg vil da se om det virker

God koncert

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

MissTas skriver:

haha, måske søde Helena meeen, kan da også være at hun kommer ud som den største Thomas H fan hehe

Så ville hun gøre sin mor SÅ stolt. Far har ingenting at sige på det punkt - han har givet op  

Men jeg skal også have min seneste Thomas H cd med på fødeafd, når jeg skal føde!

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Ditte_Marie skriver:

Men der er nogle bestemte sange jeg har spillet for hende.. Så har jeg sat høretelefoner på maven, og alt efter hvilket "beat" sangen har så puffer hun lidt igen. Men er den stille, så ligger hun også stille

Det kunne da være sjovt hvis man vidste om de kunne genkende det Men det skulle jo gøre dem mere rolige når de kommer ud - så jeg vil da se om det virker

God koncert

Ja det er da forsøget værd .. Måske min søde mand, bare ikke er helt enig i, at det lige præcis er Thomas vi skal høre, når verden er ved at bryde sammen  Men det er bare ærligt!

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

HelenaJ skriver:

Jeg sang ikke ret meget, men havde en lille bamse som man kunne trække op og så spillede den en sød lille melodi. Den spillede jeg meget for hende inde i maven om aftenen fordi det altid var der hun var meget aktiv. Og efterhånden som hun havde hørt melodien flere gange i forbindelse med at jeg var rolig, så blev hun også selv rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.