Synger I for jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

HelenaJ

Fru Aagaard skriver:

Ihhh, dejligt og lidt pudsigt - det samme her

Maiken skal kramme og kysse maven og synge godnat for lillesøster også skal hun mærke hende sparke og liiiiige kysse maven igen. Ens moderhjerte smelter altså...

selvom jeg ikke er mor til Liva, er hun stadig min lille blomst .. Så alt hvad hun siger og gør, det går lidt i hjertet på mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

HelenaJ

Baagøe skriver:

Her blev der sunget og der var også respons i form af spark og rumsteren.

Nu er Laura præcis 2 år idag og vi synger rigtig meget sammen og hun elsker sang og musik, så jeg tror det betaler sig

Åh tillykke med fødselsdagen hjemme hos jer  Der er vel godt gang i den idag så?

Godt at høre, at hun er glad for musik. Måske jeg kan overbevise min lille prinsesse om, at Thomas Helmig er toppen

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

HelenaJ skriver:

Åh hjerneskadet?  Hvordan det, hvis jeg må spørge?

Men godt at høre, at musikken har en god indvirkning

Det er hun født med

Vi ved ikke rigtig hvad der er sket med hende.

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

HelenaJ skriver:

Åh tillykke med fødselsdagen hjemme hos jer  Der er vel godt gang i den idag så?

Godt at høre, at hun er glad for musik. Måske jeg kan overbevise min lille prinsesse om, at Thomas Helmig er toppen

Mange tak. Ja, det er en dejlig dag Laura synger og danser til stort set alt musik, men TH er da bare toppen

Anmeld

25. oktober 2011

Troldemommi

HelenaJ skriver:

Ja spørgsmålet giver næsten sig selv

Synger I for baby, mens den ligger inde i maven? Fra den dag jeg stod med en positiv test (6+2) har jeg sunget MEGET Thomas Helmig .. Velvidende om, at hun på intet tidspunkt har kunne høre det før nu

OG - jer der synger; får I respons fra baby, i form af spark?

Vi sang hver aften godnatsang for den lille inde i maven, det var en sang vi selv har lavet til hende og den synger vi stadig når vi gerne vil have hun skal sove :-)

men vi synger også Regnvejrsdag i november for hende, jeg bliver aldrig træt af den sang 

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Monica P skriver:

Vi sang hver aften godnatsang for den lille inde i maven, det var en sang vi selv har lavet til hende og den synger vi stadig når vi gerne vil have hun skal sove :-)

men vi synger også Regnvejrsdag i november for hende, jeg bliver aldrig træt af den sang 

Åhhh .. Det er kært, at I selv har lavet en sang

I skrivende stund hører vi "vores" yndlingssang med Thomas "Malaga".. Og der kommer da et lille spark nu

Anmeld

25. oktober 2011

Valle81

Ditte_Marie skriver:

Jeg synger generelt rigtig meget, men ikke specielt for hende

Synes ikke rigtig at der er noget respons som sådan.. Men hvis jeg ligger helt stille uden lyde omkring.. holder på maven og siger "mor elsker dig" så giver hun et puf, selvom hun har ligget helt stille inden.. så smelter jeg fuldstændig

Det kunne jeg have skrevet

Har tre børn og har ikke sunget direkte for baby, men synger meget og synger meget for mine børn, men at synge for maven er for skørt for mig

Har i perioder snakket med maven, men mest op til fødslen for lige at fortælle hvordan mor vil have det

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Baagøe skriver:

Mange tak. Ja, det er en dejlig dag Laura synger og danser til stort set alt musik, men TH er da bare toppen

Det er han nemlig .. Glæder mig sådan til koncert i næste uge .. Jeg har fået en hilsen af ham på min fødselsdag, da jeg arbejder med hans storebror .. Alle på mit job, ved at jeg er HELT skudt i ham .. Haha.. Der var jeg noget mundlam! Så den hilsen skal hænge over babys seng

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Valle81 skriver:

Det kunne jeg have skrevet

Har tre børn og har ikke sunget direkte for baby, men synger meget og synger meget for mine børn, men at synge for maven er for skørt for mig

Har i perioder snakket med maven, men mest op til fødslen for lige at fortælle hvordan mor vil have det

Kan godt nikke genkende til det I skriver.. Som sagt, ved heller ikke hvor meget det er maven jeg synger for .. Eller om det er for at tilfredsstille mit eget øre   Hvor godt det så end lyder.. Haha

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

AnnaKJ skriver:

Det er hun født med

Vi ved ikke rigtig hvad der er sket med hende.

Nå okay .. Har hun mange mén?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.