Palaja skriver:
Ahhh det er skisme da også svært at lade være med at svare. Men nu stiller du mig jo et spørgsmål.
Jeg har ikke sagt at jeg ikke bliver mere ved end du gør. Jeg sagde, at jeg startede med at sige at vi ikke behøvede at diskutere det (her) da det ikke var hvad tråden handlede om... Men selvfølgelig kommer jeg da med et modsvar, det er vel meget naturligt...
Desuden mener jeg ikke at du stiller dig undrende, du er i hvert fald på ingen måde villig til at godtage andre synspunkter end dine egne (det er i hvert fald ikke den opfattelse man får). Hvis man undrer sig over noget, forsøger man vel at finde ud af hvad der er sandheden, og man skal være åben for at man kan tage fejl... Og da dine argumentationer består af, "jeg har lært" og "jeg kender nogle" er de vel ikke mere gyldige end nogle af vi andres modargumenter.
Men, NU gider jeg ikke denne diskussion mere. And I mean it 
Jeg har jo netop skrevet at jeg gerne vil finde nogle kilder frem til dig, det skriver jeg endda to gange.
Jeg læser skam hvad du skriver men det betyder ikke at jeg blot vil føje mig og sige at du så har ret, for det mener jeg naturligvis stadig ikke at du har.
Hvorfor er dine modsvar mere gyldige og mindre nedladende end min, dét forstår jeg virkelig bare ikke. Du skriver jo netop, præcis som jeg gør til dig, at det jeg skriver ikke er sandt. Jeg synes nu heller ikke at du er ret åben for det jeg skriver.
Sådan er det i den branche vi er i, der er lige så mange meninger som der er fagpersoner, desværre.
Hvis alle blot kunne være enige, ville det ikke være så forvirrende for fagpersonale såvel som patienter.
Anmeld