Hvornår syntes i at, man højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

132319

Regitze&Anders skriver:

ja men der skulle også gerne være plads til andres menig? Du vidste allerede fra start din menig var 37+0 derefter kunne du stemme blankt og begrunde hvorfor der var ingen grund til at citere andre om at de tog fejl og det ene på det andet? Alle ved at det føre til disskusioner!?

Selvfølgelig, er der det.

Jeg ser faktisk kun én der skriver det modsatte af mig i denne tråd og det er hende jeg har en diskussion med, hele vejen igennem.

Jeg har lige så megen ret til at modargumentere og svare på hendes indlæg, som hun har på mine.

Hvis vi skal ned på børnehaveniveau, så var det ikke mig der "startede" (Åh, hvor jeg dog hader det utryk) med at citere og modsige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Nessie

Hmm, har egentlig aldrig spekuleret over hvornår man var højgravid, og heller aldrig omtalt mig selv som højgravid, men vil da sige en måneds tid før forventet fødsel.

Hvis det kommer an på størrelsen af maven, var jeg højgravid 3 mdr., før

Anmeld

23. oktober 2011

Regitze&Anders

Man har alle hver sin menig, Jeg anede ikke en dyt om hvornår man var højgravid, At du mener man er det 37+0 og hun mener at der ikke rigtig er nogle "regler" for det er jo så bare sådan landet ligger.

Og forstår slet ikke hvordan at en afstemnig kan komme så langt ud.

Anmeld

23. oktober 2011

Palaja

132319 skriver:

Jeg har jo netop skrevet at jeg gerne vil finde nogle kilder frem til dig, det skriver jeg endda to gange.

Jeg læser skam hvad du skriver men det betyder ikke at jeg blot vil føje mig og sige at du så har ret, for det mener jeg naturligvis stadig ikke at du har.

Hvorfor er dine modsvar mere gyldige og mindre nedladende end min, dét forstår jeg virkelig bare ikke. Du skriver jo netop, præcis som jeg gør til dig, at det jeg skriver ikke er sandt. Jeg synes nu heller ikke at du er ret åben for det jeg skriver.

Sådan er det i den branche vi er i, der er lige så mange meninger som der er fagpersoner, desværre.

Hvis alle blot kunne være enige, ville det ikke være så forvirrende for fagpersonale såvel som patienter.

Ok, som sagt er det svært at lade være med at svare 

Din mening er ikke mindre gyldig end min. Det der trigger mig er at du gang på gang udlægger din viden som FAKTA uden belæg. Ikke at du absolut skal stille op med en doktorafhandling om emnet, men din måde at skrive på er der ikke plads til andre "sandheder" end din. Deri ligger det nedladende. Du har ret og vi er dumme, men det må i da også selv om. Jeg skriver ikke at jeg har ret, jeg skriver "jeg tror".

Der hvor jeg synes du blev nedladende over for mig var der hvor du skrev "Jeg synes du går liiige lovlligt meget op i det " eller noget i den dur.  Det blev jeg sgu ærligt talt noget stødt over. Du kunne lige så godt have skrevet, "jeg synes du er en taber" - og dette er MIN opfattelse  

Anmeld

23. oktober 2011

Palaja

Regitze&Anders skriver:

Man har alle hver sin menig, Jeg anede ikke en dyt om hvornår man var højgravid, At du mener man er det 37+0 og hun mener at der ikke rigtig er nogle "regler" for det er jo så bare sådan landet ligger.

Nej, og undskyld 

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Regitze&Anders skriver:

Og jeg har aldrig sagt at man ikke må have en mening.

Men man kan godt have en mening om andres mening (Fuck en sort sætning ) uden at man nødvendigvis behøver at være nedladende.

Anmeld

23. oktober 2011

Regitze&Anders

Palaja skriver:

Nej, og undskyld 

det helt iorden (-:

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Palaja skriver:

Ok, som sagt er det svært at lade være med at svare 

Din mening er ikke mindre gyldig end min. Det der trigger mig er at du gang på gang udlægger din viden som FAKTA uden belæg. Ikke at du absolut skal stille op med en doktorafhandling om emnet, men din måde at skrive på er der ikke plads til andre "sandheder" end din. Deri ligger det nedladende. Du har ret og vi er dumme, men det må i da også selv om. Jeg skriver ikke at jeg har ret, jeg skriver "jeg tror".

Der hvor jeg synes du blev nedladende over for mig var der hvor du skrev "Jeg synes du går liiige lovlligt meget op i det " eller noget i den dur.  Det blev jeg sgu ærligt talt noget stødt over. Du kunne lige så godt have skrevet, "jeg synes du er en taber" - og dette er MIN opfattelse  

Så er det blot meget beklageligt at du har mistolket mine ord. Om det er din måde at læse dem på, eller min måde at skrive dem på, ved jeg ikke men sådan er det jo desværre af og til.

Jeg synes på ingen måde at du er dum fordi du har en anden opfattelse end mig og jeg synes ikke at du er en taber fordi jeg syntes at du gik lidt for meget op i de udsagn jeg kom med.

Jeg beklager meget at du blev stødt eller følte at jeg så dig som dum, det var slet ikke meningen.

Anmeld

23. oktober 2011

Palaja

132319 skriver:

Så er det blot meget beklageligt at du har mistolket mine ord. Om det er din måde at læse dem på, eller min måde at skrive dem på, ved jeg ikke men sådan er det jo desværre af og til.

Jeg synes på ingen måde at du er dum fordi du har en anden opfattelse end mig og jeg synes ikke at du er en taber fordi jeg syntes at du gik lidt for meget op i de udsagn jeg kom med.

Jeg beklager meget at du blev stødt eller følte at jeg så dig som dum, det var slet ikke meningen.

Tak 

Jeg synes jo du går mindst lige så meget op i det, hi hi. Og som tidligere nævnt så er det skrevne ord svært. Man læser måske ofte modsvar som mere angribende, end de er tiltænkt.

Men "tak" for diskusionen. 

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Palaja skriver:

Tak 

Jeg synes jo du går mindst lige så meget op i det, hi hi. Og som tidligere nævnt så er det skrevne ord svært. Man læser måske ofte modsvar som mere angribende, end de er tiltænkt.

Men "tak" for diskusionen. 

Vi gik nok begge lidt for meget op i at den anden tog fejl, eller mente noget andet

Skal vi ikke bare være enige om at man er højgravid når der ikke er så lang tid tilbage

Selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.