Hvornår syntes i at, man højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Regitze&Anders

Palaja skriver:

På mig virker du nedladende og bedrevidende. Muligt du ikke er det, men lidt svært at føle andet med dine  samt din måde at svare på.

Enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Palaja

132319 skriver:

Jeg kommer skam bare med modargumentation til dét, en anden skriver er usandt. Det er vel meget naturligt?

Nå, men til spørgsmålet: Jeg SYNES man er højgravid når man er 37+, for højgravid betyder gravid med et fuldbåren barn.

Derfor har jeg også stemt blank i din afstemning, da muligheden ikke er der.

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Palaja skriver:

På mig virker du nedladende og bedrevidende. Muligt du ikke er det, men lidt svært at føle andet med dine  samt din måde at svare på.

Jeg argumenterer for mine udsagn, på ligefod med dig og ser ikke min skrivestil anderledes end din.

Lige på dette område mener jeg naturligvis at jeg er bedrevidende da jeg selvfølgelig mener at det jeg skriver, er korrekt.

Hvis det er nedladende, så må det jo være sådan.

Anmeld

23. oktober 2011

Regitze&Anders

132319 skriver:

Jeg kommer skam bare med modargumentation til dét, en anden skriver er usandt. Det er vel meget naturligt?

Nå, men til spørgsmålet: Jeg SYNES man er højgravid når man er 37+, for højgravid betyder gravid med et fuldbåren barn.

Derfor har jeg også stemt blank i din afstemning, da muligheden ikke er der.

OK..

Men Stadig, hende den anden prøvede jo at stoppe "diskussionen" men du blev ved. Du kan heller ikke bare 100% sige helle for at din menig gælder? Det her var en afstemning for alle?..

Anmeld

23. oktober 2011

132319

OK..

Men Stadig, hende den anden prøvede jo at stoppe "diskussionen" men du blev ved. Du kan heller ikke bare 100% sige helle for at din menig gælder? Det her var en afstemning for alle?..

Det synes jeg nu ikke at hun gjorde, hun kunne jo blot lade være med at svare hvis hun ville "sige stop". Man kan ikke skrive noget uden at forvente at man får et svar på tiltale.

Jeg siger skam ikke helle for noget, kommer blot med den viden jeg nu og en gang har.

Anmeld

23. oktober 2011

Regitze&Anders

132319 skriver:

Det synes jeg nu ikke at hun gjorde, hun kunne jo blot lade være med at svare hvis hun ville "sige stop". Man kan ikke skrive noget uden at forvente at man får et svar på tiltale.

Jeg siger skam ikke helle for noget, kommer blot med den viden jeg nu og en gang har.

Hmmm Ok. Jeg har lært at man er højgravid fra 36 + (sygeplejerske)... Men stadig er jeg ret sikker på der ikke er nogen entydig definition på hvornår man er det  Men... Det er jo heller ikke det debatten handler om... Så pyt nu også med det

Ville lige understrege noget hun havde skrevet..

Hvis det ikke er at stoppe en diskussion hvad er det så?

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Regitze&Anders skriver:

Hmmm Ok. Jeg har lært at man er højgravid fra 36 + (sygeplejerske)... Men stadig er jeg ret sikker på der ikke er nogen entydig definition på hvornår man er det  Men... Det er jo heller ikke det debatten handler om... Så pyt nu også med det

Ville lige understrege noget hun havde skrevet..

Hvis det ikke er at stoppe en diskussion hvad er det så?

Tja men hun svarer på et af mine indlæg og jeg svarer derefter på hendes. Hvis hun virkelig ville stoppe den, kunne hun have ladet være med at svare på mit næste indlæg.

Anmeld

23. oktober 2011

Palaja

132319 skriver:

Jeg argumenterer for mine udsagn, på ligefod med dig og ser ikke min skrivestil anderledes end din.

Lige på dette område mener jeg naturligvis at jeg er bedrevidende da jeg selvfølgelig mener at det jeg skriver, er korrekt.

Hvis det er nedladende, så må det jo være sådan.

Tja, det skrevne ord kan jo være svært. Så måske du skulle lave lidt flere  og færre  

Og selvfølgelig har du ret til din mening. Og desuden mener jeg ikke at du argumenterer, du konstaterer - og jeg synes der er væsentlig forskel.

Og ja, jeg vælger selv at svare. Men jeg mener jo så at det er fordi du bliver ved  Halleluja. God nat 

Anmeld

23. oktober 2011

Regitze&Anders

Palaja skriver:

Tja, det skrevne ord kan jo være svært. Så måske du skulle lave lidt flere  og færre  

Og selvfølgelig har du ret til din mening. Og desuden mener jeg ikke at du argumenterer, du konstaterer - og jeg synes der er væsentlig forskel.

Og ja, jeg vælger selv at svare. Men jeg mener jo så at det er fordi du bliver ved  Halleluja. God nat 

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Palaja skriver:

Endnu en gang kan jeg ikke se det forfærdelige i denne smily , synes faktisk at denne er lige så slem, når vi nu er derude.

Jeg konstaterer ikke, jeg stiller mig undrende og argumenterer derefter.

Jeg bliver vel ikke mere ved, end du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.