Hvornår syntes i at, man højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Palaja

Vi gik nok begge lidt for meget op i at den anden tog fejl, eller mente noget andet

Skal vi ikke bare være enige om at man er højgravid når der ikke er så lang tid tilbage

Selv tak

..og HVIS du skulle finde  (gyldig) hjemmel for at man er højgravid når man er 37+, så giver jeg dig hermed retten til at oprette en tråd med overskriften "In your face!!"

God nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

132319

Palaja skriver:

..og HVIS du skulle finde  (gyldig) hjemmel for at man er højgravid når man er 37+, så giver jeg dig hermed retten til at oprette en tråd med overskriften "In your face!!"

God nat.

I will

Sov godt

Anmeld

24. oktober 2011

lio

Regitze&Anders skriver:

må indrømme at jeg også syntes at du (132319) bliver ved at grave dig dybere i det her?  

enig her

Anmeld

24. oktober 2011

Winnie

Jeg har svaret sidste trimester, der føler jeg mig højgravid, men folk omtaler mig som højgravid lang tid inden og tror at jeg tager pis på dem når jeg nævner termins datoen.

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Haha! Det var en god debat at læse Hvem får ret??? domdomdoooom!!! Nå men altså, jeg kaldte mig selv for højgravid da jeg ikke rigtig kunne bevæge mig så godt mere, det var omkring uge 38 så jeg har svaret uge 36+ Men ville altså gerne have haft lidt flere valgmuligheder

Men jeg er altså af den mening at man ikke er højgravid før man TRILLER ud af sengen og er så besværet af maven at man skal have hjælp til at komme op af sofaen osv osv.... Og sådan er DET bare!!

Anmeld

24. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil mene fra omkring uge 37+. Selv om man godt kan føle sig temmelig højgravid inden. (taler af erfaring)  Haha. 

Anmeld

24. oktober 2011

Muffinmus

fra 37+0 :-)

Anmeld

24. oktober 2011

Vivian87

Muhmi skriver:

Haha! Det var en god debat at læse Hvem får ret??? domdomdoooom!!! Nå men altså, jeg kaldte mig selv for højgravid da jeg ikke rigtig kunne bevæge mig så godt mere, det var omkring uge 38 så jeg har svaret uge 36+ Men ville altså gerne have haft lidt flere valgmuligheder

Men jeg er altså af den mening at man ikke er højgravid før man TRILLER ud af sengen og er så besværet af maven at man skal have hjælp til at komme op af sofaen osv osv.... Og sådan er DET bare!!

Hehe, det vil jeg så lige sige; sådan er det allerede her triller, i ordets helt konkrete mening, ud af sengen og kan ikke komme op af sofaen uden hjælp medmindre jeg glider ned på gulvet, triller om på alle 4 og kravler hen til en stol for at få støtte til at rejse mig op - og jeg er "kun" 30+1 idag, så tror ikke jeg kan betegnes som højgravid

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Vivian87 skriver:

Hehe, det vil jeg så lige sige; sådan er det allerede her triller, i ordets helt konkrete mening, ud af sengen og kan ikke komme op af sofaen uden hjælp medmindre jeg glider ned på gulvet, triller om på alle 4 og kravler hen til en stol for at få støtte til at rejse mig op - og jeg er "kun" 30+1 idag, så tror ikke jeg kan betegnes som højgravid

Det ville jeg kalde dig.... Hvis du virkelig har det sådan, så bliver man da ikke meget mere gravid end det og så er du jo højgravid Næste stadie er at du bare ligger i sengen og skal have hjælp til at vende dig og sådan... Så er det jo ikke engang sjovt mere...

Anmeld

24. oktober 2011

Vivian87

Muhmi skriver:

Det ville jeg kalde dig.... Hvis du virkelig har det sådan, så bliver man da ikke meget mere gravid end det og så er du jo højgravid Næste stadie er at du bare ligger i sengen og skal have hjælp til at vende dig og sådan... Så er det jo ikke engang sjovt mere...

Nej frygter godt nok også lidt hvordan det skal gå... der er jo stadig 10 uger tilbage til termin, og da det er den første kan jeg sagtens komme til at gå over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.