Førstegangsfødende - udskrivning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

annec

xoxotasha skriver:

Hej alle!

Hvor længe må man blive på sygehuset efter fødslen som førstegangsfødende? Jeg er ekstremt usikker og bange for at de sender mig hjem allerede samme dag.

Jeg ved godt at man måske kommer til at se anderledes på det bagefter.

Jeg har hørt lidt forskelligt. Nogen siger man kommer hjem samme dag hvis fødslen går fint. Andre siger man får tilbudt minimum 2 dage m. overnatning.

HJÆLP?

Jeg fødte fredag aften og kom hjem mandag morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

D-Micka

anetteb skriver:

er det også normalt med en amning der ikke fungere, et underliv man ikke kan mærke og et blodtryk der galopere afsted?
så bliver jeg nok nød til at banke i bordet og være unormal.
Og den med unge mødre, er "bare" noget jeg har hørt. siger ikke det passer. mener også jeg skrev at det var noget jeg havde hørt.

Mit blodtryk galoperede også af sted, da jeg led af ssf, fik af vide det ville falde stille og roligt og så gjorde de ikke mere ved det

Nej ved godt det bare er noget du har hørt.. men fortæller jo bare det ikke passer

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

D-Micka skriver:

Mit blodtryk galoperede også af sted, da jeg led af ssf, fik af vide det ville falde stille og roligt og så gjorde de ikke mere ved det

Nej ved godt det bare er noget du har hørt.. men fortæller jo bare det ikke passer

øv
- men på den anden side, det kan jo godt være de gør sådan på kolding sygehus. men ved ski næsten aldrig. men jeg håber det lidt bare for at være sikker på ikke at blive sendt hjem efter få timer.

Anmeld

22. oktober 2011

Worldwide

Jeg tog hjem samme dag. Fødte kl 06.03 og da kl var 20 sad vi herhjemme i stuen og hyggede I bund og grund må de ikke holde på dig, det er op til dig hvornår du er klar. Selvfølgelig hvis der er noget galt med dig eller barnet, skal i blive Men de må ikke holde dig der.

Nu valgte vi at give flaske, så jeg skulle ikke igennem amme tamtam og vi kom bare tilbage 2 dage efter til test og opfølgningsmøde

Anmeld

22. oktober 2011

D-Micka

anetteb skriver:

øv
- men på den anden side, det kan jo godt være de gør sådan på kolding sygehus. men ved ski næsten aldrig. men jeg håber det lidt bare for at være sikker på ikke at blive sendt hjem efter få timer.

Hehe..

Som jeg skrev før.. Så måtte jeg blive så længe jeg lystede .. Men om det er grundet kejsersnittet ved jeg ikke ..

Og jeg lå på stue med en andengangs.. hun havde været der i 4 dage og tog først hjem 6. dagen fordi hun ikke følte sig sikker på amningen

Anmeld

22. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

xoxotasha skriver:

Hej alle!

Hvor længe må man blive på sygehuset efter fødslen som førstegangsfødende? Jeg er ekstremt usikker og bange for at de sender mig hjem allerede samme dag.

Jeg har hørt lidt forskelligt. Nogen siger man kommer hjem samme dag hvis fødslen går fint. Andre siger man får tilbudt minimum 2 dage m. overnatning.

HJÆLP?

Da jeg fødte sidste år var jeg der i 2 dage  Men ville ha passet mig fint at komme hjem dagen efter fødslen, for følte bare jeg havde styr på det, hvilket jeg er blevet bekræftet i mange gange a min SP  

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

D-Micka skriver:

Hehe..

Som jeg skrev før.. Så måtte jeg blive så længe jeg lystede .. Men om det er grundet kejsersnittet ved jeg ikke ..

Og jeg lå på stue med en andengangs.. hun havde været der i 4 dage og tog først hjem 6. dagen fordi hun ikke følte sig sikker på amningen

Hvor fødte du henne? :-)

Anmeld

22. oktober 2011

D-Micka

anetteb skriver:

Hvor fødte du henne? :-)

Det gjorde jeg på Herlev (:

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

xoxotasha skriver:

Hej alle!

HJÆLP?

Jeg fandt lige hjemmesiden - der står en masse, som du måske kan bruge til noget. Der er bl.a. en pjece, du kan downloade.

www.sydvestjysksygehus.dk/wm222745

Sådan som jeg læser det, bliver du ikke sendt hjem som førstegangsfødende, men dog ser det ud til, at du bliver sendt hjem i løbet af 24 timer, hvis du får en ukompliceret fødsel.

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

D-Micka skriver:

Det gjorde jeg på Herlev (:

ja okay
det er da at håbe at de kører det på samme måde over det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.