Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Ja, det er ikke optimalt Det var super for os, det er hver onsdag kl 15 - du tropper bare op på fødegangen og så tager det et kvarter-en halv time og de viser jer lokaler med fødekar, og uden, og det rum hvor der bliver tjekket om du er i fødsel osv
Ja, det er ikke optimalt
Det var super for os, det er hver onsdag kl 15 - du tropper bare op på fødegangen og så tager det et kvarter-en halv time og de viser jer lokaler med fødekar, og uden, og det rum hvor der bliver tjekket om du er i fødsel osv
Det vil jeg da gøre så. Det er vel en dejlig ting at man "ved hvad man går ind til" Må finde en onsdag hvor der er tid i kalenderen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Tillykke med at du er 20, så er du ung mor og kan i Esbjerg være der i 4 dage - mener jeg!
Tillykke med at du er 20, så er du ung mor og kan i Esbjerg være der i 4 dage - mener jeg!
Uha.. Krydser fingre for at det holder stik så
Vil f**** godt nok være ked af at blive sendt hjem samme dag. Det er jeg godt nok for usikker til.
Kruse90 skriver: Jeg vil gerne hjem så hurtigt som muligtHvad er ung mor
Jeg vil gerne hjem så hurtigt som muligtHvad er ung mor
Ja det er jo så lige det Min veninde som blev sendt hjem efter kun 4 timer, er omkring 23 eller 24. har en anden gammel veninde, som er 19 ( ligesom mig ) hun lå på patienthotellet i 4 dage. Men ved ikke hvornår de stopper med at betegne en som ung mor
xoxotasha skriver: Det der havde jeg SÅ meget brug for at høre. Det lettede virkelig! Jeg håber min oplevelse bliver lige så god. Fik din mand/kæreste lov til at være der hele tiden, eller blev han sendt hjem og sove osv?
Det der havde jeg SÅ meget brug for at høre. Det lettede virkelig! Jeg håber min oplevelse bliver lige så god. Fik din mand/kæreste lov til at være der hele tiden, eller blev han sendt hjem og sove osv?
anetteb skriver: Ja det er jo så lige det Min veninde som blev sendt hjem efter kun 4 timer, er omkring 23 eller 24. har en anden gammel veninde, som er 19 ( ligesom mig ) hun lå på patienthotellet i 4 dage. Men ved ikke hvornår de stopper med at betegne en som ung mor
okay for jeg er jo 21 og næsten 22 på min terminHar termin 6 maj og har selv fødselsdag 15 maj
D-Micka skriver: Det er helt normalt at blive sendt hjem efter 4 timer..Jeg fik AKS en fredag og var hjemme søndag morgen .. Det med unge mødre passer ikke helt .. Det er kun hvis der bliver holdt lidt opsyn med en
Det er helt normalt at blive sendt hjem efter 4 timer..Jeg fik AKS en fredag og var hjemme søndag morgen .. Det med unge mødre passer ikke helt .. Det er kun hvis der bliver holdt lidt opsyn med en
xoxotasha skriver: Uha.. Krydser fingre for at det holder stik så Vil f**** godt nok være ked af at blive sendt hjem samme dag. Det er jeg godt nok for usikker til.
Det håber jeg så også for dig, men mon ikke at du kan blive når du nu går ind under gruppen og siger du er usikker Snak med din JM
Hvem har du?
xoxotasha skriver: 4 timer?! Hold op det var hurtigt! Og virkelig dårligt synes jeg. Uha. Hvad er "unge" mødre? Jeg er 20. Gad vide om det går under den kategori eller om man skal være under 18.
4 timer?! Hold op det var hurtigt! Og virkelig dårligt synes jeg. Uha. Hvad er "unge" mødre? Jeg er 20. Gad vide om det går under den kategori eller om man skal være under 18.
har en anden veninde som er 19, hun blev på patienthotellet i 4 dage, og hun blev betegnet som ung mor. Så må jeg også, for jeg er nemlig også 19, og lige på det punkt ville jeg ikke have noget imod at blive "holdt øje med" pga jeg er ung mor - de kan skam holde øje alt det de vil, jeg bliver der hvis jeg føler mig usikker, og hvis jeg føler at det her kan jeg godt, så vil jeg hjem!
er det også normalt med en amning der ikke fungere, et underliv man ikke kan mærke og et blodtryk der galopere afsted? så bliver jeg nok nød til at banke i bordet og være unormal. Og den med unge mødre, er "bare" noget jeg har hørt. siger ikke det passer. mener også jeg skrev at det var noget jeg havde hørt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128