SpunkenJo skriver:
Intet galt med at sige sin mening. Uanset om det "rammer nogen eller ej"
MEN
Hvis det er nødvendigt at skrive ting som "r*vhul" om andre blot fordi man ikke er enige, jamen så ryger budskabet altså lidt....
Og at kalde folk inkompetente på så lidt info fra trådstarter syns jeg også virker lidt forhastet.
Så på baggrund af det du skriver kunne jeg aldrig finde på at revurdere mine valg.... Det er i min optik en usaglig udmelding, som aldrig vil have indflydelse på mine valg.
Du skal heller ikke revurdere dine valg,udfra min mening,
Men hvis min mening rammer noget i dig,må det jo trods alt betyde at du ikke selv er sikker på at du gør det "rigtige"
Min pointe er at hvis du ved du gør det godt nok,og du er sikker på at det hele er ok behøver du jo ikke føle dig ramt.
Jeg sidder ikke med en øvfølelse hvis folk kritiserer andre for deres valg,hvis jeg ved med mig selv at jeg gør det der er det bedste for mig og min fam.
Heller ikke selv om jeg evt gør det samme.
Der er mange der har en mening om f.eks hjemmepasning imens børnene er spæde,og jeg er da dybt ligeglad med om nogen synes det er vanvittigt.Netop fordi det for mig og mine børn er det rigtige valg.
Men jeg accepterer at andre ikke synes det er det rigtige,og giver deres mening til kende.
Kan du følge mig?
Anmeld