SpunkenJo skriver:
Der er jo ikke tale om svigt hvor et barn er overladt til sig selv enten følelsesmæssigt, fysiskt eller begge dele.
Vores forbindelse blev afbrudt. Præcis ligesom den gør i familier hvor enten far eller mor fx ofte er på foretningsrejser. I vorestilfælde er der kun tale om en foretningsrejse 
- hvis det er svigt, så sker det jo hver dag!!! Jeg syns man skal passe på med at bruge så drastiske termer.... Det er ligesom stress! Pludselig havde ALLE stress... Aaahrj vel? 
Desværre kan ikke alle bare lalle rundt derhjemme og lege husmor/husfar
nogen ønsker det slet ikke og andre er af nød tvunget til at tage sig et arbejde for at få mad på bordet.
(i min verden, kan svigt også være at man holder barnet hjemme af egne egoistiske årsager, og når så det er skoletid, blir det stakkels barn dagligt frustreret over ikke at være blevet forberedt på den "virkelige verden"
- ofte handler det nok om øjnene der ser 
At være forældre er een stor omgang vigtige beslutninger der skal tages!!
Og vælger man ikke ud fra hvad der er det bedste for hele familien, ja så svigter man sit barn.
Årh hvor bliver jeg vildt ked af, at du misforstår mig.
Tror jeg er meget dårlig til at formulere mig.
Jeg prøver jo at sige, at jeg synes ikke det var omsorgssvigt, og at jeg godt kunne forstå din situation.
Vi er enige når det gælder omsorgssvigt, men ikke når det gælder svigt.
Uanset om vi forstår hinanden eller ej, så har det virkelig ikke været min mening, at det skulle fremstå som om du har gjort noget forkert. Tværtimod.. Det var blot for at mene at man ikke kan være den perfekte mor hele tiden, og være sammen med sit barn konstant.
Jeg vil virkelig gerne undskylde, at det har fremstået sådan.
Og jeg sender dig lige en pb, når jeg kommer til en computer, da det godt kan virke lidt rodet på iPhone, og jeg synes du fortjener en forklaring og en personlig undskyldning!
Anmeld