Nadia&Daniel skriver:
Hvor spørger jeg ind til støtte ang. min selvtillid??
Hvor kommer det til udtryk i min tekst?
Det gør det, når du kommer med de spørgsmål du skriver i starten af din debat.
Er jeg den eneste som ikke er ked af, at min datter er blevet flaskebarn?
Er jeg den eneste som ikke har givet det en tanken, da jeg gik fra bryst til flaske?
Er jeg den eneste som ser det lige så naturligt at give flaske som at give bryst?
Er jeg den eneste som føler lige så meget nærværd med min datter, når jeg giver hende flaske, som vist jeg havde ammet?
Det kan da også være at jeg tager fejl, men når jeg læser de spørgsmål igennem er det som at du vil have brugere til at nikke: Nej da, du er slet ikke den eneste, men det kunne da tænkes at når folk så skrev, at du ikke er den eneste der har det sådan, at du så tænkte: Puha, ej hvor dejligt at andre har det på samme måde som mig, eller har oplevet det samme som mig, og hvor er det dejligt at de kan skrive så rare ord osv osv.
Det vil jo i sidste ende bidrage til dit selvværd/selvtillid, hvilket vil øge serotonin mængden i din hjerne. Og det vil så få dig til at føle dig mere glad og accepteret.
Tænk på hvis alle folk der skrev til dig herinde, var ligeså negative som mig 
Så er jeg ret sikker på du ville blive ked af det.
Og jeg undskylder min måde at sige tingene på, men for mig er det jeg skriver fakta.
Mennesker er sociale dyr, derfor søger man helst hen til folk der er ligesom en selv, dvs at du måske ville vælge at omgås folk der synes at MME er helt iorden, altså folk der bakker op om dig og dine valg.
Jeg ville gøre det samme, jeg søger ikke hen hvor der sider 3-4-5 mødre der bruger MME, fordi jeg ikke gider at høre på at de bakker hinanden op om at MME er det bedste for dem og deres barn osv osv, når jeg har slidt for at amme.