Ved ikke hvor jeg lige skal starte, så bliver nok lidt rodet...
For det første, så er det meget nomalt ikke at have lyst til mad og drikke efter en fødsel, hos mig kom lysten stille og roligt tilbage efter to uger, i dag er den næsten normal igen.
Nu har vi det heller ikke så godt herhjemme, så er igang med at læse bogen "depression - en bog til trøst og forklaring", den handler dog om depression generelt, men måske du/lars/en anden skulle fordi biblotekket i morgen, bogen henvender sig både til den syge og deres pårørende.
Men jeg kender nogle af føleserne/tankerne, nøj hvor var/er det et nederlag, at jeg ikke kunne amme fuldt ud og nu harmåtte give helt op, føler mig som en dårlige, uerfran, dum og uduelig mor og tanker nogle gange hun var bedre tjent med en anden mor. Det der holder mig oppe er, at hun er så dygtig allerede, hun har kunne holde øjenkontakt i længere tid og kan holde hovedet oppe i nogle sekunder når hun ligger på maven, det er mere end hvad hun bør, tror også hun har bevidst smillet et par gange. Så finde dine positive sider - fx opdagende du, at hun ikke fik nok i amming med suttebrikker, det betyder du holder øje med hende og hendes behov og vigtigst, de reagere på det. Seje smukke dig 
Synes dog også, at du lyder til at have nogle ret mørke tanker, synes du bør snakke med en proff omkring det, om det så bliver din læge, sp eller psykolog må du selv om, de skal sikker nok sende dig videre, hvis der er behov 
Tror ikke du er hårdset ramt, men det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan have det rigtig dårligt alligevel.
Håber i klare jer let, hurtigt og elegant igennem det hele.
Knus og kram herfra og skriv endelig, hvis du gerne vil lette hjertet lidt eller gerne vil snakke med en der står lidt i samme båd, måske vi samme kan vende tankerne til det positive, så du forhåbenlig hurtig kan komme videre.