Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

isabellamor skriver:

til dig. det er da bare en rigtig ærgelig situation at stå i.. 

Tak, ja det er rigtig træls. Men nu er vi endelig på vej videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Ja så burde hun jo netop kunne sætte sig ind i det  Der vil bare altid være nogen, der er ligeglad med andre, men så kan du jo trøste dig med, at sådan er DU i hvert fald ikke, og at hun ikke er en vigtig person i dit liv. Havde det nu været en tæt på dig, så havde det helt sikkert gjort mere avs 

Så glem hvad hun siger, og gør det der er bedst for dig. Og selvfølgelig skal du ikke vente med at få det foretaget. der sker ikke noget ved at vente...altså det gør ingen skade eller noget, men altså for at du kan komme videre, så er det jo også vigtigt at det bliver nu i stedet for senere.

Jamen jeg ser frem til den dag, hvor du stråler igen 

Ja. Og det er jo heldigivs ikke en tæt person. Har besluttet at jeg går i seng med manden nu her og så tager jeg muligvis afsted imorgen. Den store Klump er kommet ud (på toiletbesøg lige inden jeg skulle ringe til B5 for at opdatere om aborten)...  Puuha det var intenst. Sikke en klump og sikke mange følelser..

Stråler mere og mere for hver time der går må jeg nok indrømme. ikke helt på samme møde som torsdag for 2 uger siden men den normale glød man har...

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Øv øv, nu er roller vist byttet. Håber du har et okay, ved hvor svært det kan være, at skulle gennemføre en abort, men som du sikkert allerede for længst er kommet frem til - det er bare nødvendigt for at komme videre.

JA det er PISSE hårdt at vide, at man bære på noget dødt/ikke leve dygtigt, tror ikke andre kan sætte sig ind i det.

Jeg har det helt fint. Den store klump er lige kommet ud på et toiletbesøg. Undskyld detaljer, men det er jo en stor del af det. Og en ret intens del.

Selvom jeg prøver det her, kan jeg slet ikke forestille mig det du har været igennem søde. Det må jeg ærligt indrømme! Synes virkelig det har været umenneskelig at have dette døde foster i mig "så længe", men for mig har det jo været noget andet med dig. Er ikke glad for at gøre forskel på forskellige situationer. Men din ramte mig bare lige på!  

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Kram til dig.. Og krydser sådan fingre for at der er positiv imorgen 

Har givet en opdate på side 4. Jeg er p.t. igang med at abortere!

Men tak for støtten..

Anmeld

10. oktober 2011

Mamalou

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

ej det gør mig ked af at læse men håber virkelig snart der er en spir til jer

Taaaak... Vi krydser også.

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

det er jeg forfærdelig ked af at høre

Til dig...

Taaak for støtten.

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

CamillaSoefelt skriver:

Mange tak..

Anmeld

10. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. Og det er jo heldigivs ikke en tæt person. Har besluttet at jeg går i seng med manden nu her og så tager jeg muligvis afsted imorgen. Den store Klump er kommet ud (på toiletbesøg lige inden jeg skulle ringe til B5 for at opdatere om aborten)...  Puuha det var intenst. Sikke en klump og sikke mange følelser..

Stråler mere og mere for hver time der går må jeg nok indrømme. ikke helt på samme møde som torsdag for 2 uger siden men den normale glød man har...

havde du så mange smerter imens? Jeg har jo haft 2 spontane aborter, foruden den MA jeg havde i februar. Jeg kan bare huske at jeg sad og rullede mig sammen af bare smerter. Men så har jeg jo så også hørt fra andre, at det bare var ligesom en lidt kraftigere mens.

God ide at gå i seng nu, og så må du jo vurdere imorgen, hvordan og hvorledes 

Anmeld

10. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har det helt fint. Den store klump er lige kommet ud på et toiletbesøg. Undskyld detaljer, men det er jo en stor del af det. Og en ret intens del.

Selvom jeg prøver det her, kan jeg slet ikke forestille mig det du har været igennem søde. Det må jeg ærligt indrømme! Synes virkelig det har været umenneskelig at have dette døde foster i mig "så længe", men for mig har det jo været noget andet med dig. Er ikke glad for at gøre forskel på forskellige situationer. Men din ramte mig bare lige på!  

Det gør ikke noget, husker selv "chokket" over klumpen, man ved den kommer, men man bliver helt utilpas alligevel.

Jeg stoppede med at tænke på det, ellers blev det for meget. Me hva skulle jeg gøre, evt miste begge eller gøre det mest uhumane i verden... Men nu skal den heller ikke drejes om på mig (er jeg vist blevet godt til).

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad mener du med "men din ramte mig lige på"? Påstår det er ammingen der gør mig langsom og knap så skrap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.