Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

havde du så mange smerter imens? Jeg har jo haft 2 spontane aborter, foruden den MA jeg havde i februar. Jeg kan bare huske at jeg sad og rullede mig sammen af bare smerter. Men så har jeg jo så også hørt fra andre, at det bare var ligesom en lidt kraftigere mens.

God ide at gå i seng nu, og så må du jo vurdere imorgen, hvordan og hvorledes 

Ja synes også selv det er en god idé. Det skader ihvertfald ikke at prøve. :-)

Ingen bemærkelsesværdige smerter. Har normalt stærke mens smerter. Men på trods af smertestillende har jeg da godt kunne mærke det. Og op til at klumpen kom var der selvfølgelig flere smerter. Men ikke nogen der ikke kunne holdes ud. På toilettet ingen smerter. Tørrede mig to gange, skulle til at rejse mig og blob så smuttede den ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mamalou skriver:

taak .

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det gør ikke noget, husker selv "chokket" over klumpen, man ved den kommer, men man bliver helt utilpas alligevel.

Jeg stoppede med at tænke på det, ellers blev det for meget. Me hva skulle jeg gøre, evt miste begge eller gøre det mest uhumane i verden... Men nu skal den heller ikke drejes om på mig (er jeg vist blevet godt til).

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad mener du med "men din ramte mig lige på"? Påstår det er ammingen der gør mig langsom og knap så skrap

Js. Utilpas bliver man. Stod og skulle til at ringe til sygehuset og give opdate . Hun grinte faktisk fordi jeg svarede: det hår fint. Klumpen er lige kommet , på hendes spørgsmål om hvordan det gik.

Ja det var et specielt 'valg'. Puuha. Meget uhumant .

Jeg mente at Hele jeres situation/historie, håndtering af denne og håndteringen af sorgen har rørt mig dybt.

Anmeld

11. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja synes også selv det er en god idé. Det skader ihvertfald ikke at prøve. :-)

Ingen bemærkelsesværdige smerter. Har normalt stærke mens smerter. Men på trods af smertestillende har jeg da godt kunne mærke det. Og op til at klumpen kom var der selvfølgelig flere smerter. Men ikke nogen der ikke kunne holdes ud. På toilettet ingen smerter. Tørrede mig to gange, skulle til at rejse mig og blob så smuttede den ud.

Det lyder da til, at den stikpille har hjulpet. Mon så ikke det hele er kommet ud  Du kommer nok til at bløde den næste uges tid. det gjorde jeg.

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Det lyder da til, at den stikpille har hjulpet. Mon så ikke det hele er kommet ud  Du kommer nok til at bløde den næste uges tid. det gjorde jeg.

Ja det tror jeg heldigvis også. :-) bløder næsten ikke mere. Altså bløder mere normalt igen. Forventer også at bløde den uges tid. Øv.

Desuden har jeg besluttet at blive hjemme idag. Tanken om at være 75 km væk hjemmefra i tilfælde af smerter etc. Er ikke særlig tillokkende. Og heller ikke når der er lang dag i dag med møder med klienter.(på trods af det spændende i mødet ml. Socialrådgiver og klient), men der kommer jo flere møder. Og har fri igen onsdag så mon ikke jeg rr mere end klær torsdag.

Anmeld

11. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det tror jeg heldigvis også. :-) bløder næsten ikke mere. Altså bløder mere normalt igen. Forventer også at bløde den uges tid. Øv.

Desuden har jeg besluttet at blive hjemme idag. Tanken om at være 75 km væk hjemmefra i tilfælde af smerter etc. Er ikke særlig tillokkende. Og heller ikke når der er lang dag i dag med møder med klienter.(på trods af det spændende i mødet ml. Socialrådgiver og klient), men der kommer jo flere møder. Og har fri igen onsdag så mon ikke jeg rr mere end klær torsdag.

Jo det synes jeg lyder som en meget fornuftig plan. Det er jo heller ikke til at vide, om det hele er kommet ud, og at det måske blusser op igen idag. Det er i hvert fald bedst lige at være på den sikre side, selvom det lyder til, at det nok kom ud igår 

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Jo det synes jeg lyder som en meget fornuftig plan. Det er jo heller ikke til at vide, om det hele er kommet ud, og at det måske blusser op igen idag. Det er i hvert fald bedst lige at være på den sikre side, selvom det lyder til, at det nok kom ud igår 

Nej det er jo det. Lige nu er der rimelig stilstand. Har nærmest ikke blødt siden kl. 7 Imorges. Kun en smule plet.

Anmeld

11. oktober 2011

Nina Amelia

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Nina Amelia skriver:

Taak,,

Anmeld

11. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej det er jo det. Lige nu er der rimelig stilstand. Har nærmest ikke blødt siden kl. 7 Imorges. Kun en smule plet.

Mon ikke det hele så er kommet ud....det kan man da gå ud fra. men det kan en scanning jo også vise, når du engang skal tjekkes igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.