Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

JAAAAAAA! Godt nok betyder sex ikke mega meget for mig. Altså jo, men det er ikke en nødvendighed for mig, men jeg ved hvad det gør for vores forhold. Så er da lidt irriteret på ham. Men så må vi jo ordne det på så mange andre måder.

VI havde aftalt at vi ville give kroppen to måneder inden vi ville prøve rigtigt. Både pga. p-pillestop men også fordi jeg stod og endelig skulle opereres i knæet efter 2 års undersøgelser d. 1 september..
Testede for sjov for ægløsning hele august. IKKE EN ENESTE VAR POSITIV: . Nå men min mens kom ikke d. 30 august som forventet og troede det var pga. at min cyklus nu var rodet pga. p-pillestoppet. Tog dog en test d. 31 fordi jeg jo ikke ville i narkose hvis ejg var gravid. NEGATIV sagde 2 teste. (Ja jeg ville være sikker).. Fik stadig ikke min mens og den 2. om aftenen lovede ejg min veninde (som havde testet positiv d. 1) at jeg ville teste d. 3. om morgenen. Jeg testede, me var i tvivl om stregen kom indenfor tiden fordi jeg mens jeg testede fik mega ondt i knæet og glemte kort testen. Nå testede så igen på 3 teste om eftermiddagen. Alle tre positive. i forskellige styrke, det var så også 3 forskellige mærker. heh. Nu ahr vi så begge mistet, min veninde og jeg.
Mit svar blev lige lidt emre opfattende. HAHA. men for at svare konkret var det pga. den der operation d. 1 september.

Ja sex gør bestemt noget for forholdet

Træls i begge har mistet, selvom det ville være mega hårdt vis den ene ikke havde - altså for den anden. men hovsa, så har du også fået fortaget noget man ikke bør under en graviditet (jeg blev ct scannet dagen efter befrugtning).
gør slet ikke noget du kommer med den lange forklaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Ja sex gør bestemt noget for forholdet

Træls i begge har mistet, selvom det ville være mega hårdt vis den ene ikke havde - altså for den anden. men hovsa, så har du også fået fortaget noget man ikke bør under en graviditet (jeg blev ct scannet dagen efter befrugtning).
gør slet ikke noget du kommer med den lange forklaring.

Ja det gør det bestemt.

Ja det er rigtig træls. Men igen er vi jo kodet sammen. Da hun mistede kom der naturligvis lige afstand imellem os. VI var lige begyndt at snakke sammen hver dag igen, da "ulykken" skete for mig. Hvorfor hun også har været den jeg har haft med mig under hele forløbet.
Ja det har jeg. DESVÆRRE! Fredagen efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid var jeg hos lægen. HAvde ringet til dem og de vurderede at vi sammen skulle ringe til Gyn amb for at høre hvordan vi skulle gribe det an ang. narkosen og de mange smertestillende jeg havde taget. Ibumetin havde jeg især slugt (stoppede selvfølgelig med dem med det samme jeg fandt ud af jeg var gravid).. Vi regnede alle med at vi fik tidlig scanning pga det. Men nej: Deres svar var: Det gør vi ikke noget ved...
NEJ TAK FOR LORT! Det her kunne være oplevet tidligere hvis de dog bare havde givet mig den tidlige scanning omkring uge 6+ evt. For fosteret er jo nok gået til i uge 4-5
Ja ct-scanning er jo heller ikke for godt..

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det gør det bestemt.

Ja det er rigtig træls. Men igen er vi jo kodet sammen. Da hun mistede kom der naturligvis lige afstand imellem os. VI var lige begyndt at snakke sammen hver dag igen, da "ulykken" skete for mig. Hvorfor hun også har været den jeg har haft med mig under hele forløbet.
Ja det har jeg. DESVÆRRE! Fredagen efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid var jeg hos lægen. HAvde ringet til dem og de vurderede at vi sammen skulle ringe til Gyn amb for at høre hvordan vi skulle gribe det an ang. narkosen og de mange smertestillende jeg havde taget. Ibumetin havde jeg især slugt (stoppede selvfølgelig med dem med det samme jeg fandt ud af jeg var gravid).. Vi regnede alle med at vi fik tidlig scanning pga det. Men nej: Deres svar var: Det gør vi ikke noget ved...
NEJ TAK FOR LORT! Det her kunne være oplevet tidligere hvis de dog bare havde givet mig den tidlige scanning omkring uge 6+ evt. For fosteret er jo nok gået til i uge 4-5
Ja ct-scanning er jo heller ikke for godt..

Jeg var altså også på ibumetin og ibuprofin i starten af graviditeten og igen halvvejs igennem, det er værst i slutningen af graviditeten, der skal man holder sig langt væk fra dem.

Men dejligt du har haft hende til støtte, hun kender om nogen til føleserne og så kender hun dig rigtig godt.

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Jeg var altså også på ibumetin og ibuprofin i starten af graviditeten og igen halvvejs igennem, det er værst i slutningen af graviditeten, der skal man holder sig langt væk fra dem.

Men dejligt du har haft hende til støtte, hun kender om nogen til føleserne og så kender hun dig rigtig godt.

Ja, det er jo den der - i moderate mængder. Men generelt er jeg ikke en der spiser mange piller, og ervant til at udholde megen smerte inden jeg begynder at spise nogen, så at jeg spiste 8 ibumetin, 12 pamoler etc. om dagen på det tidspunkt var for mig, rigtig meget. Og en smule væk var jeg da engang imellem. HIHI...

Ja det var rigtig dejligt at have hende som sparingspartner.. Og så kunne hun fortælle mig referatet af lægebesøgene når vi var færdige, eftersom jeg bare lukkede af.

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det er jo den der - i moderate mængder. Men generelt er jeg ikke en der spiser mange piller, og ervant til at udholde megen smerte inden jeg begynder at spise nogen, så at jeg spiste 8 ibumetin, 12 pamoler etc. om dagen på det tidspunkt var for mig, rigtig meget. Og en smule væk var jeg da engang imellem. HIHI...

Ja det var rigtig dejligt at have hende som sparingspartner.. Og så kunne hun fortælle mig referatet af lægebesøgene når vi var færdige, eftersom jeg bare lukkede af.

Så har du vist haft ondt, hehe.

Så må man håbe i bliver gravide nogenlunde samtidig igen.

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Så har du vist haft ondt, hehe.

Så må man håbe i bliver gravide nogenlunde samtidig igen.

Ja. En smule. hihi..

Ja vi håber. Og hvis ikke jamen så kalre vi nok den også. Og så må vi glædes på hinandens vegne..

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. En smule. hihi..

Ja vi håber. Og hvis ikke jamen så kalre vi nok den også. Og så må vi glædes på hinandens vegne..

Det jo det, men man bliver nok lidt øv alligevel.

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det jo det, men man bliver nok lidt øv alligevel.

Ja selvfølgelig. Men hellere at vi bliver gravide forskudt og holder på spiren end vi igen blvier samtidig og taber dem..

Før kunne det ikke gå hurtigt nok for mig. jeg glædede mig som en sindsyg og håbede da at blive gravid i første hug. (vi blev jo så gravide i hugget før første hug. haha). Nå men nu vil jeg tusind gange hellere have prøvet i 6 måneder og så at spiren var levedygtig end det her..
Så selvom jeg virkelig ønsker baby, jamen hvis der så går 6 måneder fra nu af, jamen so be it, bare den lille bliver.

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja selvfølgelig. Men hellere at vi bliver gravide forskudt og holder på spiren end vi igen blvier samtidig og taber dem..

Før kunne det ikke gå hurtigt nok for mig. jeg glædede mig som en sindsyg og håbede da at blive gravid i første hug. (vi blev jo så gravide i hugget før første hug. haha). Nå men nu vil jeg tusind gange hellere have prøvet i 6 måneder og så at spiren var levedygtig end det her..
Så selvom jeg virkelig ønsker baby, jamen hvis der så går 6 måneder fra nu af, jamen so be it, bare den lille bliver.

Det er også rigtig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.