Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Ja, det gør man og man skal også have lov til at være ked af det og være helt ude af den. Men jeg er sikker på at i snart er klar til at prøve igen, men tag dig den tid det tager. Det er virkelig okay.

Jeg håber det kommer til at gå okay kl. 13, det er trodsalt "gode tegn", hvis man kan sige det sådan, at din krop selv prøver at udstøde det. Jeg kan hvertfald huske jeg selv var glad for min krop gik i gang med processen, fremfor de skulle starte det.

Vi er klar med det samme!!!! Familien har fået at vide at vi lægger det på hylden lidt fordi jeg har brug for det. Det er dog en fed løgn. Vi vil kæmpe videre lige så snart vi må! Men løgnen er nødvendig eftersom kære svigermor ikke ahr kunne holde spalten lukket hverken om PB eller graviditet! Hun havde fandme fortalt min mor at vi prøvede. Spørg mig lige om jeg blev hysterisk da jeg fandt ud af det!!!

Det er jeg også selv sååå glad for. og det har været længe ventet. VIRKELIG længe ventet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi er klar med det samme!!!! Familien har fået at vide at vi lægger det på hylden lidt fordi jeg har brug for det. Det er dog en fed løgn. Vi vil kæmpe videre lige så snart vi må! Men løgnen er nødvendig eftersom kære svigermor ikke ahr kunne holde spalten lukket hverken om PB eller graviditet! Hun havde fandme fortalt min mor at vi prøvede. Spørg mig lige om jeg blev hysterisk da jeg fandt ud af det!!!

Det er jeg også selv sååå glad for. og det har været længe ventet. VIRKELIG længe ventet!!!

Jeg tror også det er et godt valg, vi gjorde det samme og fortalte ingenting til nogen før vi havde være til NF med Emilie. Jeg kunne bare mærke vi havde behov for at komme ovenpå, uden nogen kom med kommetarer eller råd, så det er godt i har gjort som er bedst for jer.

Anmeld

10. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, jeg var ganske forberedt. Men uh hvor det irritere mig det ikke bare blev gjort i fredags! Når nu jeg alligevel bare skal have den medicinske!!!

Tak. Vi er mange der krydser for det. Ikke mindst mig selv.

Jeg arbejder kun deltid fordi jeg er studerende! Så jeg har fri fra job indtil lørdag. Så tager vi den derfra.

DESVÆRRE er jeg i praktik med min gruppe her i tiden. Men jeg håber virkelig de har forståelse. De lever stadig i den tro at jeg har fået aborten i weekenden. Så er da lidt nervøs for hvad de siger.

Det burde de i hvert fald kunne forstå...ellers så sætter jeg mig meget uforstående overfor det. Det her er noget vi alle kan komme ud for, og ikke en hverdagsting. Det er selvfølgelig uheldigt at det ramler ind i praktikken, men det er man altså ikke herre over.

Det er i hvert fald ikke det du skal bruge din energi på lige nu, synes jeg.

Man kan jo kun håbe på at din krop hurtigt finder ud af det. Men husk at passe på dig selv, og hold fri indtil du føler din krop er ok igen 

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Jeg tror også det er et godt valg, vi gjorde det samme og fortalte ingenting til nogen før vi havde være til NF med Emilie. Jeg kunne bare mærke vi havde behov for at komme ovenpå, uden nogen kom med kommetarer eller råd, så det er godt i har gjort som er bedst for jer.

VI har enkelte der får det at vide inde nF: Og det er simpelthen fordi vi har været igennem dette. Og fordi jeg vil råbe JUHUU til nogen. JEg har selvfølgelig alle jer dejlige piger herinde, men man har også brug for nogen af dem man har nært i virkeligheden!.

Selvom vi har sagt det til alle forældrepar søskende o.s.v har jeg ikke svært ved at melde ud at graviditeten er slut! HELDIGVIS!

Men vi vil heller ikke have kommentarer hele tiden. Og slet ikke "om der sker noget snart". Så derfor venter vi med at fortælle familien noget til vi er kommer ud på den mere sikre side. SÅ vi også selv får lov at fortælle folk det

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Det burde de i hvert fald kunne forstå...ellers så sætter jeg mig meget uforstående overfor det. Det her er noget vi alle kan komme ud for, og ikke en hverdagsting. Det er selvfølgelig uheldigt at det ramler ind i praktikken, men det er man altså ikke herre over.

Det er i hvert fald ikke det du skal bruge din energi på lige nu, synes jeg.

Man kan jo kun håbe på at din krop hurtigt finder ud af det. Men husk at passe på dig selv, og hold fri indtil du føler din krop er ok igen 

Jeg er faktisk ikke tryg ved 1 af gruppens medlemmers reaktion. Hun reagerede allerede kraftig på det da jeg fortalte om det i torsdags i en mail!  Men det skider jeg altså hul i lige nu!

JEg er ved at brække mig over at holde fri. MIldeste talt. Først 4 uger med ryggen og knæet, så nu alt det her. PYYHA: Synes godt nok livet behandler os hårdt lige nu.

Men der er vel en mening med alt. Livet tager nogen beslutninger for os vi ikke er enige i men defor behøver det jo ikke være det forkerte.

Anmeld

10. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er faktisk ikke tryg ved 1 af gruppens medlemmers reaktion. Hun reagerede allerede kraftig på det da jeg fortalte om det i torsdags i en mail!  Men det skider jeg altså hul i lige nu!

JEg er ved at brække mig over at holde fri. MIldeste talt. Først 4 uger med ryggen og knæet, så nu alt det her. PYYHA: Synes godt nok livet behandler os hårdt lige nu.

Men der er vel en mening med alt. Livet tager nogen beslutninger for os vi ikke er enige i men defor behøver det jo ikke være det forkerte.

Det skal du bestemt også skide hul i. Hvis hun ingen forståelse har omkring den situation, du er havnet i, så er det lige jeg tænker hvor empatisk er hun lige? 

Ja det er uheldigt, men du kan jo ikke gøre for det.

Et eller andet sted, tror jeg at modgang gør os stærkere...også selvom det kræver en del tårer. Du skal nok komme hel over på den anden side, og du skal nok komme til at stråle af lykke, når du bliver gravid igen....for næste gang, kommer det nemlig til at gå godt......trust me on that 

Anmeld

10. oktober 2011

SD21

Frk-Lotusblomst skriver:

Taak.  Der er opdatering på side 4. Det er ikke positivt. Graviditeten skal afbrydes.

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre !
Jeg håber i kommer godt igennem det, og at der snart er en sund og rask lille spire til jer !

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Det skal du bestemt også skide hul i. Hvis hun ingen forståelse har omkring den situation, du er havnet i, så er det lige jeg tænker hvor empatisk er hun lige? 

Ja det er uheldigt, men du kan jo ikke gøre for det.

Et eller andet sted, tror jeg at modgang gør os stærkere...også selvom det kræver en del tårer. Du skal nok komme hel over på den anden side, og du skal nok komme til at stråle af lykke, når du bliver gravid igen....for næste gang, kommer det nemlig til at gå godt......trust me on that 

Ja, især når hun nu selv har 2 børn. Så burde hun måske kunne forestille sig følelsen!

Kan jo ikke gøre en skid, andet end at udskyde det. Det tror jeg dog ikke lige hospitalet elelr familie/venner vil lade mig gøre!

Det tror jeg bestemt også. ELler faktisk ved jeg det og er et levende eksempel herpå. "tidligere erfaringer".. Pg selvfølgelig kommer vi ud på den anden side. og når der melder sig en lille spire så har den bare at blive der for ellers.. Og vil jo stråle af lykke no matter what..

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

SD21 skriver:

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre !
Jeg håber i kommer godt igennem det, og at der snart er en sund og rask lille spire til jer !

Tak.

Vi skal nok komme igennem. Vi var jo forberedte. Og vi har hinanden og jeg har frk-stoltze. = god trøst 

Anmeld

10. oktober 2011

Lilje82

Frk-Lotusblomst skriver:

Og dt er virkelig lige hvad det er.

Men nu fik vi endelig en afklaring. Og den var ikke positiv. Graviditeten ska afbrydes idag.

Det er jeg virkelig ked af at høre

Sender et stort kram med på vejen og ønsker dig alt det bedste fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.