Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

hehe og tak

Velbekomme da. :-) håber alt går godt ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

hehe og tak

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Det gør det. Hvornår skal du forresten til påfølgnings scanning/samtale?

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det gør det. Hvornår skal du forresten til påfølgnings scanning/samtale?

Det er jeg glad for at høre.

Det skal jeg den 21 oktober. Så tiden kan kun gå for langsomt. Vi håber på at få ok til at begynde at sexe lige så stille der. :-) og at alt forhåbentlig er ude.

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jeg glad for at høre.

Det skal jeg den 21 oktober. Så tiden kan kun gå for langsomt. Vi håber på at få ok til at begynde at sexe lige så stille der. :-) og at alt forhåbentlig er ude.

I må sexe så snart den værste blødning er overstået, men det skal være med regnfrakke pga øde risiko for infektion, ved ikke om i havde fået det afvide.

Var i blevet naturligt gravide?

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

I må sexe så snart den værste blødning er overstået, men det skal være med regnfrakke pga øde risiko for infektion, ved ikke om i havde fået det afvide.

Var i blevet naturligt gravide?

Jo det har vi. Så det bliver ikke aktuelt for det vil manden ikke. Han synes ikke det er det samme og vil ikke have ødelagt den del af sexen. DUMME:

Ja det var vi. Smed p-pillerne d. 30 juni så det er gået stærk. 2. cyklus.. Meget tidligere end forventet...

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jo det har vi. Så det bliver ikke aktuelt for det vil manden ikke. Han synes ikke det er det samme og vil ikke have ødelagt den del af sexen. DUMME:

Ja det var vi. Smed p-pillerne d. 30 juni så det er gået stærk. 2. cyklus.. Meget tidligere end forventet...

Hvor er han kedelig.

Det tyder da godt for jer. Men hvorfor var det for tidligt?

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Hvor er han kedelig.

Det tyder da godt for jer. Men hvorfor var det for tidligt?

JAAAAAAA! Godt nok betyder sex ikke mega meget for mig. Altså jo, men det er ikke en nødvendighed for mig, men jeg ved hvad det gør for vores forhold. Så er da lidt irriteret på ham. Men så må vi jo ordne det på så mange andre måder.

VI havde aftalt at vi ville give kroppen to måneder inden vi ville prøve rigtigt. Både pga. p-pillestop men også fordi jeg stod og endelig skulle opereres i knæet efter 2 års undersøgelser d. 1 september..
Testede for sjov for ægløsning hele august. IKKE EN ENESTE VAR POSITIV: . Nå men min mens kom ikke d. 30 august som forventet og troede det var pga. at min cyklus nu var rodet pga. p-pillestoppet. Tog dog en test d. 31 fordi jeg jo ikke ville i narkose hvis ejg var gravid. NEGATIV sagde 2 teste. (Ja jeg ville være sikker).. Fik stadig ikke min mens og den 2. om aftenen lovede ejg min veninde (som havde testet positiv d. 1) at jeg ville teste d. 3. om morgenen. Jeg testede, me var i tvivl om stregen kom indenfor tiden fordi jeg mens jeg testede fik mega ondt i knæet og glemte kort testen. Nå testede så igen på 3 teste om eftermiddagen. Alle tre positive. i forskellige styrke, det var så også 3 forskellige mærker. heh. Nu ahr vi så begge mistet, min veninde og jeg.
Mit svar blev lige lidt emre opfattende. HAHA. men for at svare konkret var det pga. den der operation d. 1 september.

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

Jeg har ikke ord - Men du får et knus og end masse tanker i stedet for... 

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Jeg har ikke ord - Men du får et knus og end masse tanker i stedet for... 

Taaak... Det varmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.