Kofoed. skriver:
Hvor er han kedelig.
Det tyder da godt for jer. Men hvorfor var det for tidligt?
JAAAAAAA! Godt nok betyder sex ikke mega meget for mig. Altså jo, men det er ikke en nødvendighed for mig, men jeg ved hvad det gør for vores forhold. Så er da lidt irriteret på ham. Men så må vi jo ordne det på så mange andre måder.

VI havde aftalt at vi ville give kroppen to måneder inden vi ville prøve rigtigt. Både pga. p-pillestop men også fordi jeg stod og endelig skulle opereres i knæet efter 2 års undersøgelser d. 1 september..
Testede for sjov for ægløsning hele august. IKKE EN ENESTE VAR POSITIV:

. Nå men min mens kom ikke d. 30 august som forventet og troede det var pga. at min cyklus nu var rodet pga. p-pillestoppet. Tog dog en test d. 31 fordi jeg jo ikke ville i narkose hvis ejg var gravid. NEGATIV sagde 2 teste. (Ja jeg ville være sikker).. Fik stadig ikke min mens og den 2. om aftenen lovede ejg min veninde (som havde testet positiv d. 1) at jeg ville teste d. 3. om morgenen. Jeg testede, me var i tvivl om stregen kom indenfor tiden fordi jeg mens jeg testede fik mega ondt i knæet og glemte kort testen. Nå testede så igen på 3 teste om eftermiddagen. Alle tre positive. i forskellige styrke, det var så også 3 forskellige mærker. heh. Nu ahr vi så begge mistet, min veninde og jeg.

Mit svar blev lige lidt emre opfattende. HAHA. men for at svare konkret var det pga. den der operation d. 1 september.
Anmeld