Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Lilje82 skriver:

Føler med dig - Det må være en kæmpe rutsjetur gennem hele følesles registeret.

De varmeste tanker herfra, håber du får vished i dag.

Og dt er virkelig lige hvad det er.

Men nu fik vi endelig en afklaring. Og den var ikke positiv. Graviditeten ska afbrydes idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Åh søde, det gør mig så frygtelig ondt i skal igennem det. Den kæmpe glæde som man havde opbygget bliver bare revet ud af hjertet på en, jeg ved lige præcis hvordan du har det. Vi oplevede det selv, inden vi fik Emilie, men først i uge. 12+6.

Det er så skrækkeligt og smertefuldt, alt den glæde bliver forvandlet til sorg på få ingen tid. Skriv endelig hvis du har brug for at snakke eller spørge, jeg er her gerne for dig. Kæmpe .

Ja det må man sige. Blev slået total omkuld den torsdag. jeg forstod slet ikke og kan ikke huske meget af hvad lægen sagde til mig.

Nå men nu fik vi afklaring. Jeg skal på sygehuset kl. 13 og have afbrudt graviditeten. Ja i prøvede det samme. FØJ. Vi priser os lykkelige for at vi ikke først fandt ud af det ved NF!

Anmeld

10. oktober 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaak.  Ja det er en træls omgang at gå igennem.

Svaret er som forventet ikke positiv...

Øv

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Sender også mine tanker til dig;-) Krydser for, at det må gå den rigtige vej!! Knuser

Taaak.  Og tak for rådene/støtten i de andre tråde.

Svaret var desværre ikke positivt, men nu har vi da endelig fået afklaring! Der er opdatering på side 4.

Anmeld

10. oktober 2011

<3

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Åhh øv at det endte sådan  men det var du jo også forberedt på et eller andet sted? bare ikke rart at du skulle have denne længe ventetid.

Jeg håber for dig at din krop selv kan finde ud af det ved hjælp af de stikpiller. Det er absolut ikke sjovt, hvis man så alligevel ender ud i en udskrabning. Men jeg  for at din krop selv ordner det.

Hvad så med arbejdet? Har de fået besked? og er du så sygemeldt ugen ud eller?

Ja, jeg var ganske forberedt. Men uh hvor det irritere mig det ikke bare blev gjort i fredags! Når nu jeg alligevel bare skal have den medicinske!!!

Tak. Vi er mange der krydser for det. Ikke mindst mig selv.

Jeg arbejder kun deltid fordi jeg er studerende! Så jeg har fri fra job indtil lørdag. Så tager vi den derfra.

DESVÆRRE er jeg i praktik med min gruppe her i tiden. Men jeg håber virkelig de har forståelse. De lever stadig i den tro at jeg har fået aborten i weekenden. Så er da lidt nervøs for hvad de siger.

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Ja det må man sige. Blev slået total omkuld den torsdag. jeg forstod slet ikke og kan ikke huske meget af hvad lægen sagde til mig.

Nå men nu fik vi afklaring. Jeg skal på sygehuset kl. 13 og have afbrudt graviditeten. Ja i prøvede det samme. FØJ. Vi priser os lykkelige for at vi ikke først fandt ud af det ved NF!

Ja, det gør man og man skal også have lov til at være ked af det og være helt ude af den. Men jeg er sikker på at i snart er klar til at prøve igen, men tag dig den tid det tager. Det er virkelig okay.

Jeg håber det kommer til at gå okay kl. 13, det er trodsalt "gode tegn", hvis man kan sige det sådan, at din krop selv prøver at udstøde det. Jeg kan hvertfald huske jeg selv var glad for min krop gik i gang med processen, fremfor de skulle starte det.

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

henh01 skriver:

det er jeg ked af at høre. Men nu har I fået en afklaring og kan komme videre og forsøge igen når tid er..  Håber du har det nogenlunde.

LIGE PRÆCIS! Selvom det har kostet tårer har vi endelig fået afklaring! ENDELIG!! Selvom der "kun" er gået 11 dage har det være ULIDELIGT! At vide ens lille spire inde i maven er gået til. Eller måske ikke. Og så er den og så ikke og så en scanning mere, blodprøver igen. HÅb der bliver etableret og total ødelagt igen..

Følelsesmæssig rutschebane. Fy da føj da.

Jeg har det rimelig fint, synes jeg selv Lige indtil filmen engang imellem knækker.

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

lucas<3 skriver:

Taaak.

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

mrs X skriver:

Taaak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.