Afsløring af anonym0404 bl.a. :/ + Mulig mistet spire. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Mon ikke det hele så er kommet ud....det kan man da gå ud fra. men det kan en scanning jo også vise, når du engang skal tjekkes igen 

Det satser jeg på . Der er tjek d. 21 oktober og så satser vi på vi der får grønt lys til at begynde at sexe lige så stille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Det satser jeg på . Der er tjek d. 21 oktober og så satser vi på vi der får grønt lys til at begynde at sexe lige så stille.

Og jeg vil krydse for jer  

Spændende 

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Og jeg vil krydse for jer  

Spændende 

Taaak søde..

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Js. Utilpas bliver man. Stod og skulle til at ringe til sygehuset og give opdate . Hun grinte faktisk fordi jeg svarede: det hår fint. Klumpen er lige kommet , på hendes spørgsmål om hvordan det gik.

Ja det var et specielt 'valg'. Puuha. Meget uhumant .

Jeg mente at Hele jeres situation/historie, håndtering af denne og håndteringen af sorgen har rørt mig dybt.

Forstår ikke hun grinte, det er da lidt ondt.

Men sådan er reglerne desværre.

Det er desværre ikke gået så godt igen, vi har idag måtte kontakte psykolog, da min kæreste gik helt ned igår, så nu skal det være, så det ikke bliver værre.

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Forstår ikke hun grinte, det er da lidt ondt.

Men sådan er reglerne desværre.

Det er desværre ikke gået så godt igen, vi har idag måtte kontakte psykolog, da min kæreste gik helt ned igår, så nu skal det være, så det ikke bliver værre.

Ja. Synes også det var lidt uprofessionelt at grine.

Ja reglerne er ikke altid lige fede. Men nogen vi bliver nødt til st følge.

Det er jeg ked af at høre søde. Kæmpe kram til jer. Det er ingen skam at få snakket med en professionel og få bearbejdet sorgen. Og det er bestemt heller ikke underligt at have behov for hjælp i jeres situation!

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. Synes også det var lidt uprofessionelt at grine.

Ja reglerne er ikke altid lige fede. Men nogen vi bliver nødt til st følge.

Det er jeg ked af at høre søde. Kæmpe kram til jer. Det er ingen skam at få snakket med en professionel og få bearbejdet sorgen. Og det er bestemt heller ikke underligt at have behov for hjælp i jeres situation!

"skammer" mig heller ikke, men håbede bare vi kunne være foruden, men ja, vi må jo heller for det bearbejdet nu, end vente til det slår helt klik. Holder dog på, at vi har gjort det rigtige, ved at vente til efter fødselen, da den virelig har rygget meget på hvordan vi har det.

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

"skammer" mig heller ikke, men håbede bare vi kunne være foruden, men ja, vi må jo heller for det bearbejdet nu, end vente til det slår helt klik. Holder dog på, at vi har gjort det rigtige, ved at vente til efter fødselen, da den virelig har rygget meget på hvordan vi har det.

Synes det er en rigtig fornuftig beslutning. Og i kunne jo ikke vide hvornår i fik.brug for det men synes det lyder som om i har tænkt det godt igennem og har brug for det nu. ! På sigt skal det nok vende. <3

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Synes det er en rigtig fornuftig beslutning. Og i kunne jo ikke vide hvornår i fik.brug for det men synes det lyder som om i har tænkt det godt igennem og har brug for det nu. ! På sigt skal det nok vende. <3

Har nu også taget den sammen med lægen kan ikke tage hele "æren"

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Har nu også taget den sammen med lægen kan ikke tage hele "æren"

Hæhæ. Jamen så understøtter det jo min teori:-)

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Hæhæ. Jamen så understøtter det jo min teori:-)

hehe og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.