Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. august 2011

Mi

Zafir skriver:

Jeg ville skyde på at du skal bruge 1-2 pakker til en fuldfarvning, alt efter hvor tykt dit hår er.

Hennaen er jo BLIVENDE hårfarve, altså at det skal vokse ud... Men den aller flotteste glans holder i 3-4 mrd... Men inden den tid har du også fået farvet op igen Ellers er der alt for meget kalenderhår...

Det er absolut den slags hårfarve der har den bedste langtidsglans.

Ok, Så er det jo lidt et sats, for kan man ikke lide farven så er det jo bare ærgeligt  Plejer at farve med ikke permanente farver. Kan det sendes som maxibrev, så det ikke bliver så dyrt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Zafir

Mi skriver:

Ok, Så er det jo lidt et sats, for kan man ikke lide farven så er det jo bare ærgeligt  Plejer at farve med ikke permanente farver. Kan det sendes som maxibrev, så det ikke bliver så dyrt?

Det koster 60 kr i porto og ekspedition. Det er den billigeste måde at sende det på. Jeg tror kun man sparer 5 kr for at sende det som b brev

Men det er på en 12 stks pakke. Vil du starte med at prøve en enkelt eller 2? til en tot? Før du bliver hooked?

Anmeld

8. august 2011

Beka83

Hej

Jeg er vant til at farve med henna fra min lokale naturkostbutik, men kunne supergodt tænke mig at prøve 'din' udgave med lækker konsistens (og go' pris ift hvad jeg normalt skal af med). Kan ligesågodt få 12 pakker med det samme - hvordan gør vi?

Anmeld

8. august 2011

Mi

Zafir skriver:

Det koster 60 kr i porto og ekspedition. Det er den billigeste måde at sende det på. Jeg tror kun man sparer 5 kr for at sende det som b brev

Men det er på en 12 stks pakke. Vil du starte med at prøve en enkelt eller 2? til en tot? Før du bliver hooked?

Jeg tænkte, at jeg nok skulle starte med to pakker, for lige at prøve det. Jeg er ikke interesseret i knaldrødt hår, for det er jeg for bleg til, men har ofte haft noget rødt skær i. Afhænger intensiteten af det røde af hvor meget pulver man bruger?

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Mi skriver:

Jeg tænkte, at jeg nok skulle starte med to pakker, for lige at prøve det. Jeg er ikke interesseret i knaldrødt hår, for det er jeg for bleg til, men har ofte haft noget rødt skær i. Afhænger intensiteten af det røde af hvor meget pulver man bruger?

Nej, det er hvor længe man lader det sidde...

HVis du lader det sidde riiiiiiiigtig længe som jeg gør, bliver det endnu mere intenst...

Hvis du lige sender mig din mailadresse, så kan jeg sende dig en faktura. Jeg finder lige ud af hvad porto bliver for 2 pakker

Anmeld

8. august 2011

Mi

Zafir skriver:

Nej, det er hvor længe man lader det sidde...

HVis du lader det sidde riiiiiiiigtig længe som jeg gør, bliver det endnu mere intenst...

Hvis du lige sender mig din mailadresse, så kan jeg sende dig en faktura. Jeg finder lige ud af hvad porto bliver for 2 pakker

Du skriver bare på mariane.sonne@hotmail.com

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Mi skriver:

Sådan der Så har du fået mail.

Anmeld

8. august 2011

Beka83

Zafir skriver:

Sådan der Så har du fået mail.

Hej.

Du må gerne sende en faktura på 12 pk + porto til pipvogel@hotmail.com

Tak

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Beka83 skriver:

Hej.

Du må gerne sende en faktura på 12 pk + porto til pipvogel@hotmail.com

Tak

Den er sendt afsted

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Mi skriver:

Jeg har sendt den afsted igen. - Mail adressen var forkert i den første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.