Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. oktober 2011

Malene1

Zafir skriver:

Det kommer fuldstændig an på hvad det er for en henna

Min henna er 100% REN henna - Ikke kemisk drejet eller behandlet med alt muligt gejl, som mange andre hennaer er.

Og ja- man kan være allergisk overfor alting - også sunde ting og ting man kan købe i din frisør - også så sandelig også min henna. Men det er væsentligt mindre allergifremkaldende end ting der er kemisk drejet eller behandlet.

Hej Zafir.

Det er ikke din henna jeg kommenterede

Tidligere i indlægget var der er der spurgte til Henne Color, og den er ikke godkendt til grøn salon pga. indhold af PPD. som er tilsat de lidt mørkere og røde farver. Selv om hun spurgte til en af de lysere farver ville jeg holde mig fra den.

De eneste henna farver der i Danmark er godkendt til brug i grøn salon er Sante og Logona. Jeg kender ikke dine, men det står i ingridienslisten hvad de indenholder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Zafir

Malene1 skriver:

Hej Zafir.

Det er ikke din henna jeg kommenterede

Tidligere i indlægget var der er der spurgte til Henne Color, og den er ikke godkendt til grøn salon pga. indhold af PPD. som er tilsat de lidt mørkere og røde farver. Selv om hun spurgte til en af de lysere farver ville jeg holde mig fra den.

De eneste henna farver der i Danmark er godkendt til brug i grøn salon er Sante og Logona. Jeg kender ikke dine, men det står i ingridienslisten hvad de indenholder. 

Hej Malene.

Jeg syntes det kedelig ting at du skriver i min salgstråd, at folk skal holde sig fra dit og dat af henna. Det kan folk ikke nødvændigvis skille ad. - Derfor reagerede jeg på det.

Det er nøjagtig de ting du beskriver, der gør at jeg vælger at forhandle det henna jeg forhandler. Det er HENNA OG KUN HENNA. - Ikke et henna produkt.

Venligst
Zafir.

Anmeld

8. november 2011

Zafir

NU er det blevet ENDNU nemmere at få fat i min henna.

Vi har åbnet vores netbutik!!!

Så for fremtiden, skal du gå på www.nordulf.dk for at købe henna! - Så kan du samtidig se alle vores andre spændende varer.

Hvis du skynder dig, er der 10% startup rabat til alle der registrerer sig og køber fra baby.dk inden nytår.

Rabatkoden er BABY.DK RULES

- Man kan naturligvis aaaaaaaltid spørge mig om henna herinde også. SÅ svarer jeg efter bedste evne!!...

Anmeld

6. december 2011

Zafir

Husk nu at det er på min BUTIK at man skal købe henna nu Men man kan altid liiiiige prikke mig på skulderen Så skal jeg nok hjælpe.

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

Så er det tid at I skal nytårsfarves Ikke gå kedelig i januar med kalenderhår...

Anmeld

5. februar 2012

Zafir

Så er det tid til dejlig frisk henna piger
Husk at kigge forbi min shop og køb min SUPER henna

Anmeld

17. februar 2012

MissMachiavelli

Hej

Jeg har fulgt lidt med her og kan se, at I skriver Henna hårfarven sagtens kan bruges mens man er gravid. Inden jeg blev gravid farvede jeg mit hår rødlig, men nu er det sådan rødagtig i midten, sort i spidserne og så min egen leverpostejsfarvede i bunden . Ville jeg kunne bruge en rød ren henna i mit hår? og måske blande den med kaffe, som der bliver skrevet vil give en mørkere farve? .. Jeg vil nemlig gerne have det så mørkt som muligt, eftersom jeg skal have extentions i sort.. Og hvis man blander det med kaffe, er det så kaffebønnen eller når kaffen er brygget?? :-) .. Og hvad ville en pose koste med fragt til Århus ?

- Lise

Anmeld

17. februar 2012

FruMads

Hej Zafir. Jeg kan se at denne tråd er ældgammel. Jeg fandt den da jeg googlede efter henna. Sælger du der stadig? Elif henna sælges på grønttorvet(har du butik der?). Men det kræver at jeg tar derud mellem 8 og 9. Hvilket ikke er muligt for mig. Så er så glad for at jeg fandt din tråd.

Jeg vil gerne købe 12pakker af dig, tak.

Min mailadresse er Chanessi@hotmail.com

Sender du en email med dit konto nummer og prisen for 12pakker inkl fragt? Så sender jeg dig min adresse retur.

Vh Samira / Fru Mads

Anmeld

17. februar 2012

Bellinda89

Zafir skriver:

Jeg har været så heldig, at få fat i den rigtig gode henna, så jeg nu kan pushe den rigtig, i stedet for at rende inde hos min grønthandler i tide og utide...

Så jeg vil gerne formidle verdens bedste kvalitet henna...:

Den er IKKE kemisk behandlet. Det er ren ægte henna, der er meget fint malet, så det får en konsistens, som minder om maizenagrød/creme, som er virkelig lækker at putte i håret. Jeg har selv brugt den i mange mange år og kørte selv fra kbh til Holbæk, da jeg ikke kunne finde den på nørrebro nogensteder.

Jeg får altid komplimenter for min henna farve og det er ene og alene kvaliteten af den henna.

NY PRIS OBS!!!

1 pakke a 50 gram 20 kr
12 pakker a 50 gram 200 kr (altså 2 pakker gratis).
Porto 60 kr.

Hvis jeg skal sende det, er det selvfølgelig plus porto.

Til dem der er vant til at købe deres henna i 100 grams pakker hos grønthandleren for 10-15 kr pr. pakke, så er det kvaliteten af denne henna bare i den grad det dobbelte værd. Det er så fint malet og så lækkert at arbejde med, så det er en fryd

Men smid mig en besked, hvis du er interesseret

Zafir

Har læst et sted at man kan blande henna farver med f.eks kaffe og rødvin for at få en dybere rød.. Er det rigtig ??

& har du evt et farvekort på henna farver ??

Anmeld

17. februar 2012

Zafir

MissMachiavelli skriver:

HeHej

Jeg har fulgt lidt med her og kan se, at I skriver Henna hårfarven sagtens kan bruges mens man er gravid. Inden jeg blev gravid farvede jeg mit hår rødlig, men nu er det sådan rødagtig i midten, sort i spidserne og så min egen leverpostejsfarvede i bunden . Ville jeg kunne bruge en rød ren henna i mit hår? og måske blande den med kaffe, som der bliver skrevet vil give en mørkere farve? .. Jeg vil nemlig gerne have det så mørkt som muligt, eftersom jeg skal have extentions i sort.. Og hvis man blander det med kaffe, er det så kaffebønnen eller når kaffen er brygget?? :-) .. Og hvad ville en pose koste med fragt til Århus ?

- Lise

Hej.

Det koster 60 kr i fragt for en 12 pak. I Danmark og det er Århus jo også.
Mht farven, er det rigtigt at den bliver mørkest med kaffe. Men den vil altid reagere på din egen hårfarve. Det ser mega cool ud med henna og sort sammen. Det har jeg haft mange gange selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.