Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. august 2011

Zafir

Sååååådan der Oooopsedasse igen

Det bliver godt vejr i weekenden, så det er dejligt at være nyfarvet inden.

Er der nogen der skal have noget med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

ankymi

Hej...

Jeg vil meget gerne købe et par pakker af dig.

Vil du sende mig din mailadresse så vi kan snakke sammen over mail? )

Kh Mia

Anmeld

1. september 2011

Zafir

ankymi skriver:

Hej...

Jeg vil meget gerne købe et par pakker af dig.

Vil du sende mig din mailadresse så vi kan snakke sammen over mail? )

Kh Mia

Jeg sender dig en pb

Anmeld

1. september 2011

Batyah

Hejsa.

Det er første gang jeg er inde på baby.dk. Håber at dette kommer på tråden om henna

Dejligt at finde noget om henna. Har tidligere farvet med henna og vil nu begynde igen - Er ved at blive gråhåret

Er den henna du sælger af BAQ (Boddy Art Quality)? Hvis den er det, vil jeg gerne købe af dig

Jeg vedhæfter dette link med "opskriften" på alt det, man skal vide om henna. Her er også en masse om hvilke farver, man kan lave ved hjælp af henna. Så i tråden at du har gang i valnødder. Måske kan du og andre blive inspireret af opskrifterne her.

Filen kan gemmes på com'en og så har man den altid ved hånden.

http://www.hennaforhair.com/freebooks/danskhennaforhair.pdf

Mange hilsner fra Batyah og tillykke med den lille

Anmeld

1. september 2011

Zafir

Batyah skriver:

Hejsa.

Det er første gang jeg er inde på baby.dk. Håber at dette kommer på tråden om henna

Dejligt at finde noget om henna. Har tidligere farvet med henna og vil nu begynde igen - Er ved at blive gråhåret

Er den henna du sælger af BAQ (Boddy Art Quality)? Hvis den er det, vil jeg gerne købe af dig

Jeg vedhæfter dette link med "opskriften" på alt det, man skal vide om henna. Her er også en masse om hvilke farver, man kan lave ved hjælp af henna. Så i tråden at du har gang i valnødder. Måske kan du og andre blive inspireret af opskrifterne her.

Filen kan gemmes på com'en og så har man den altid ved hånden.

http://www.hennaforhair.com/freebooks/danskhennaforhair.pdf

Mange hilsner fra Batyah og tillykke med den lille

Jeg har aldrig hørt om den der kvalitet du nævner. Jeg har selv brugt henna i ca 20 år og har jeg prøvet MANGE forskellige slags og det er den absolut bedste kvalitet jeg nogensinde har prøvet Derfor valgte jeg at få den i mit firma, fordi det passer godt til resten af vores varer. Vi vil ALTID kun have det vi mener er de bedste ting.

Jeg kan også fortælle dig at alle der bruger henna og vælger min henna, bliver stamkunder og det er jo også et kvalitets stempel.

Jeg håber at du har lyst til at prøve

Anmeld

29. september 2011

Zafir

NU er det da ved at være tid for at I skønne kvinder, skal matche efterårsfarverne på træerne!!!

Anmeld

29. september 2011

Muhmi

uuuh det lyder skisme dejligt Zafir... Men kan den bruges i mørkt hår og hvor godt dækker den så??? Og hvilken farve giver den?? Jeg vil jo gerne være mørk gulerødsfarvet

Anmeld

29. september 2011

Zafir

Muhmi skriver:

uuuh det lyder skisme dejligt Zafir... Men kan den bruges i mørkt hår og hvor godt dækker den så??? Og hvilken farve giver den?? Jeg vil jo gerne være mørk gulerødsfarvet

Den reagerer jo på din egen hårfarve... Så hvis du har mørkt hår, så vil den blive mørk rød. Og Henna er jo sådan orange agtig, også lade være med at bruge kaffe til at blande det med ... Så vil det ret sikkert blive den farve, du vil have.

Anmeld

18. oktober 2011

Malene1

starsofheaven skriver:

hej zafir
jeg er lyshåret og ville gerne bruge henna, kan jeg det når jeg er lyshåret? har kigget lidt på nettet og faldt ovrer den her (billede) kan jeg bruge den=

Jeg er Grøn Frisør og Henne Color må ikke bruges i Grøn salon, da den indeholder skadelige stoffer, så den vil jeg holde mig fra.

Mvh Malene

Anmeld

18. oktober 2011

Zafir

Malene1 skriver:

Jeg er Grøn Frisør og Henne Color må ikke bruges i Grøn salon, da den indeholder skadelige stoffer, så den vil jeg holde mig fra.

Mvh Malene

Det kommer fuldstændig an på hvad det er for en henna

Min henna er 100% REN henna - Ikke kemisk drejet eller behandlet med alt muligt gejl, som mange andre hennaer er.

Og ja- man kan være allergisk overfor alting - også sunde ting og ting man kan købe i din frisør - også så sandelig også min henna. Men det er væsentligt mindre allergifremkaldende end ting der er kemisk drejet eller behandlet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.