Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. november 2010

Zafir

linemus skriver:

Tak for lynhurtigt svar

Det med tatoveringer var mere møntet på, at jeg har hørt, man skulle holde sig fra det, pga. allergi eller udslet osv. Risikerer man også det ved at farve håret? Jeg har ikke tænkt mig at tatovere mig med det

Jeg vil have dig i tankerne, når det bliver aktuelt, men jeg skal lige overveje om jeg vil prøve at være rødhåret igen

- Line

Altså - Man kan jo være allergisk overfor alting... også umiddelbart sundeting. Appelsiner, gulerøder... alt muligt i hele verdenen - OGSÅ henna!

MEN - det du hører med at der med henna tatovering har været problemer, er fordid et er sådan ngoen tuber med noget stads i, hvor der helt sikket også er henna pulver i. Men en helt masse andet sært. Så de svære reaktioner kan have været på alt muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Zafir

Sååååå må vi hellere have gang i de røde lokker igen

Der er sikkert nogen der er ved at være nede i beholdning, eller nogen af vores nye skønne girls herinde, som skal have fat i noget skønt henna

Anmeld

3. februar 2011

Bebsen

Hej Zafir Jeg kunne godt bruge en ny portion, har stadig et par breve, men vil ikke risikere at løbe tør Mvh Ida

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Bebsen skriver:

Hej Zafir Jeg kunne godt bruge en ny portion, har stadig et par breve, men vil ikke risikere at løbe tør Mvh Ida

Hvis du sender en pb med din mailadresse, så sender jeg en faktura - Bare så jeg ikke sender til en forkert

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Jeg har været så heldig, at få fat i den rigtig gode henna, så jeg nu kan pushe den rigtig, i stedet for at rende inde hos min grønthandler i tide og utide...

Så jeg vil gerne formidle verdens bedste kvalitet henna...:

Den er IKKE kemisk behandlet. Det er ren ægte henna, der er meget fint malet, så det får en konsistens, som minder om maizenagrød/creme, som er virkelig lækker at putte i håret. Jeg har selv brugt den i mange mange år og kørte selv fra kbh til Holbæk, da jeg ikke kunne finde den på nørrebro nogensteder.

Jeg får altid komplimenter for min henna farve og det er ene og alene kvaliteten af den henna.

1pakke a' 50 g. 15 kr.
12 pakker for 150 kr.

Hvis jeg skal sende det, er det selvfølgelig plus porto.

Til dem der er vant til at købe deres henna i 100 grams pakker hos grønthandleren for 10-15 kr pr. pakke, så er det kvaliteten af denne henna bare i den grad det dobbelte værd. Det er så fint malet og så lækkert at arbejde med, så det er en fryd

Men smid mig en besked, hvis du er interesseret

Zafir

hvor lang tid holder en henna farve og hvordan gør man

jeg er nok lidt forvendt med brugsanvisning

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

Jeg giver naturligvis folk brugsansvisning med. sender det på mail, sammen med faktura

det er meget nemt. jeg sover gerne med det i, for jo længere det sidder jo mere glans og langtidsglans får du Men du kan sagtens nøjes med at have det i, i et par timer...

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

Hovsa glemte at skrive at henna er permanent hårfarve=det skal vokse ud

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Hovsa glemte at skrive at henna er permanent hårfarve=det skal vokse ud

coolt

hvor meget skal man bruge ca (jeg har langt hår og det er ret tykt)

og hvordan

og du sagde noget med rødvin kaffe og the ??

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Jeg giver naturligvis folk brugsansvisning med. sender det på mail, sammen med faktura

det er meget nemt. jeg sover gerne med det i, for jo længere det sidder jo mere glans og langtidsglans får du Men du kan sagtens nøjes med at have det i, i et par timer...

havde ikke set dette svar

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

coolt

hvor meget skal man bruge ca (jeg har langt hår og det er ret tykt)

og hvordan

og du sagde noget med rødvin kaffe og the ??

Så vidt jeg husker, så har du ca det samme slags/mængde hår som jeg har Så til en fuldfarvning skal du bruge 4-5 pakker og en opfarvning (altså udgroning) 2-3 pakker - alt efter HVOR meget kalenderhår du har fået dig hehe ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.