Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. marts 2011

Zafir

Oooop

Det er forår og I skal naturligvis være forårslækre med nyfarvet hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Mimar

Hej

Har fundet din tråd via google. Har farvet med henna on and off i mange år og altid rød. Før i tiden havde min grønthandler en super henna, men på det seneste har jeg brugt den fra Drogeriet, som man kan købe i helsekost forretningerne, men er bestemt ikke tilfreds.. det holder bare ikke.

Er det du har nemmere at arbejde med?

Og tidligere har du skrevet at man skal blande med kogende vand (hvilket jeg også altid har gjort), men den bog som du har linket til siger at det er fy og at man skal bruge citronjuice - hvad mener du om det?

Men vil formentlig gerne købe en god omgang - hvordan gør vi det?

Anmeld

27. marts 2011

Zafir

Mimar skriver:

Hej

Har fundet din tråd via google. Har farvet med henna on and off i mange år og altid rød. Før i tiden havde min grønthandler en super henna, men på det seneste har jeg brugt den fra Drogeriet, som man kan købe i helsekost forretningerne, men er bestemt ikke tilfreds.. det holder bare ikke.

Er det du har nemmere at arbejde med?

Og tidligere har du skrevet at man skal blande med kogende vand (hvilket jeg også altid har gjort), men den bog som du har linket til siger at det er fy og at man skal bruge citronjuice - hvad mener du om det?

Men vil formentlig gerne købe en god omgang - hvordan gør vi det?

Min henna er meget meget nemt at arbejde med. Det er stå fint malet at det får konsistens som farve creme, når det er blandet. Virkelig lækkert.
Jeg har aldrig hørt om kun at blande henna med citron, men citron sin syren, kan være ganske fint.
Jeg sender altid en vejledning med, men det lyder jo til at du næsten er prof selv i forvejen.
Jeg skal bruge din mail adresse, evt i en pb, så kan jeg sende dig faktura, hvis du vil købe. Så sender jeg, så snart du har overført penge.

Anmeld

17. juli 2011

Zafir

OOOOP

Så er årets lange ture overstået, og jeg er hjemme (for det meste) igen. Så jeg genåbner og op'er lige tråden

Jeg har hentet friske forsyninger, så jeg er KLAR til at pushe henna til alle de smukke skønne rødhårede nymfer der findes herinde og i det ganske land

Desværre er prisen steget lidt fra min leverandør, så jeg er nødt til at sætte prisen lidt op:

Prisen pr. 1 pakke a 50 gram er 20 kr.
Prisen pr 12 pakker a 50 gram er 200 kr. (2 pakker gratis) 

Det er stadig en RIIIIIIIGTIG fin pris på en rigtig fin vare

Porto er 60 kr.

Anmeld

24. juli 2011

Zafir

Sååååeee lækre damer - Opsedasse...

Anmeld

24. juli 2011

Frk Mig

Zafir skriver:

Sååååeee lækre damer - Opsedasse...

Får man den farve som dit hår er?

Anmeld

24. juli 2011

Zafir

Frk Mig skriver:

Får man den farve som dit hår er?

Altså - Henna reagerer jo på dit eget hår og din naturlige hårfarve. Så hvis du vil se hvad farve du får, skal du prøve med en tot først.

Mit henna er ikke kemisk behandlet så det vil naturligt reagerer på dit eget hår.

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Så er det tid til opning

Jeg regner med at jeg skal sende en pakke i morgen - er der ikke nogen skønne smukke damer, der skal have en pakke med på posthuset ?

Anmeld

8. august 2011

Mi

Altså det lyder da spændende i hvert fald, men er jo helt grøn indenfor Henna. Hvor mange pakker skal der til for at farve hår som er kort (går til øreflippen ca), og hvor lang tid holder det?

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Mi skriver:

Altså det lyder da spændende i hvert fald, men er jo helt grøn indenfor Henna. Hvor mange pakker skal der til for at farve hår som er kort (går til øreflippen ca), og hvor lang tid holder det?

Jeg ville skyde på at du skal bruge 1-2 pakker til en fuldfarvning, alt efter hvor tykt dit hår er.

Hennaen er jo BLIVENDE hårfarve, altså at det skal vokse ud... Men den aller flotteste glans holder i 3-4 mrd... Men inden den tid har du også fået farvet op igen Ellers er der alt for meget kalenderhår...

Det er absolut den slags hårfarve der har den bedste langtidsglans.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.