Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. februar 2012

Zafir

Hej Zafir. Jeg kan se at denne tråd er ældgammel. Jeg fandt den da jeg googlede efter henna. Sælger du der stadig? Elif henna sælges på grønttorvet(har du butik der?). Men det kræver at jeg tar derud mellem 8 og 9. Hvilket ikke er muligt for mig. Så er så glad for at jeg fandt din tråd.

Jeg vil gerne købe 12pakker af dig, tak.

Min mailadresse er Chanessi@hotmail.com

Sender du en email med dit konto nummer og prisen for 12pakker inkl fragt? Så sender jeg dig min adresse retur.

Vh Samira / Fru Mads

Det nemmeste er at gå ind på min Shop og bestille. For der kommer automatisk faktura ud med det samme.
Der er link i min Signatur. Det er 200 kr + fragt for 12 pakker.

Jeg har ikke butik på grønttorvet. Jeg har min netbutik og på vikinge markeder om sommeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Zafir

Bellinda89 skriver:

Har læst et sted at man kan blande henna farver med f.eks kaffe og rødvin for at få en dybere rød.. Er det rigtig ??

& har du evt et farvekort på henna farver ??

Det er helt rigtig at man kan justere farven med rødvin og kaffe fx. Men jeg har ikke mulighed for at lave Farvekort, fordi henna altid vil reagere på dit eget hår og farve. Min henna er kun henna og ren henna, så der er ikke nogen styret nuance.

Anmeld

28. februar 2012

Chris86

Fandt lige denne tråd, så nu får du spørgsmålet her:

Hvordan gør jeg liiiige med det Henna farve, hvis jeg i forvejen har rødt hår (falmet og med en KÆMPE udgroning, ca halvdelen af hår-længden)....?

Ønsker en FRISK rød farve.. (vedhæfter lige et billede som viser det sådan ca.)

How to?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Chris86 skriver:

Fandt lige denne tråd, så nu får du spørgsmålet her:

Hvordan gør jeg liiiige med det Henna farve, hvis jeg i forvejen har rødt hår (falmet og med en KÆMPE udgroning, ca halvdelen af hår-længden)....?

Ønsker en FRISK rød farve.. (vedhæfter lige et billede som viser det sådan ca.)

How to?

Du kan godt farve over med Henna. Det kræver nogen gange 2-3 gange for at overvinde kemisk hårfarve, men når det er så længe siden som du beskriver, så er det nok nemmere. Normalt siger jeg at man ikke skal skifte indenfor en måned efter man har farvet kemisk.

Sådan en vinrød farve, er nok svær at ramme. Hennaen vil altid reagere på din egen hårfarve, men du kan nuancere den lidt, ved at fx bruge en rødvin med meget garvesyre i. Altså en rigtig dårlig drikke rødvin

Du kan prøve på en tot.

Du kan også godt skifte fra henna til kemisk på samme måde. Det er bare ikke super sundt for håret, da begge dele er permanent hårfarve.

Håber det gav mening, ellers må du spørge uddybende.

Anmeld

28. februar 2012

Chris86

Zafir skriver:

Du kan godt farve over med Henna. Det kræver nogen gange 2-3 gange for at overvinde kemisk hårfarve, men når det er så længe siden som du beskriver, så er det nok nemmere. Normalt siger jeg at man ikke skal skifte indenfor en måned efter man har farvet kemisk.

Sådan en vinrød farve, er nok svær at ramme. Hennaen vil altid reagere på din egen hårfarve, men du kan nuancere den lidt, ved at fx bruge en rødvin med meget garvesyre i. Altså en rigtig dårlig drikke rødvin

Du kan prøve på en tot.

Du kan også godt skifte fra henna til kemisk på samme måde. Det er bare ikke super sundt for håret, da begge dele er permanent hårfarve.

Håber det gav mening, ellers må du spørge uddybende.

Hehe jeg overvejer liiiige om jeg tør

Men tak for svar

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Chris86 skriver:

Hehe jeg overvejer liiiige om jeg tør

Men tak for svar

Helt i orden.

Det der er fordelen, er at hennaen jo reagerer på dit eget hår og jeg har faktisk aldrig oplevet at hennaen laver en farve, som ikke klæder personen Det er det rigtig smarte

Anmeld

28. februar 2012

Chris86

Zafir skriver:

Helt i orden.

Det der er fordelen, er at hennaen jo reagerer på dit eget hår og jeg har faktisk aldrig oplevet at hennaen laver en farve, som ikke klæder personen Det er det rigtig smarte

Tror nu også jeg gør det. Spørgsmålet er bare hvor meget jeg skal bruge til mit hår.. Det er mega tykt. Flere frisører er blevet overrasket og har været nødsaget til at blande ekstra farve op til flere gange

Plus der hvor det er rødt i forvejen, kræver det vel ikke SÅ meget?

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Chris86 skriver:

Tror nu også jeg gør det. Spørgsmålet er bare hvor meget jeg skal bruge til mit hår.. Det er mega tykt. Flere frisører er blevet overrasket og har været nødsaget til at blande ekstra farve op til flere gange

Plus der hvor det er rødt i forvejen, kræver det vel ikke SÅ meget?

Når du skal skifte fra kemisk til henna, skal du farve hele håret og ikke kun udgroninger.

HVis du har mega tykt hår, så skal du nok bruge 5 pakker. Når jeg er rigtig langhåret bruger jeg 3-4 pakker og jeg har rimelig tykt hår. Når jeg farver udgroning, så bruger jeg 1-2 pakker.

Det er super skønt i konsistensen, som gør at man ikke har brug for så meget som man regner med. Altså - det kommer nemt rundt over det hele...

Så hvis du køber 12pak tilbuddet, så har du til 2 fuldfarvninger og en bund farvning.

Anmeld

28. februar 2012

Chris86

Zafir skriver:

Når du skal skifte fra kemisk til henna, skal du farve hele håret og ikke kun udgroninger.

HVis du har mega tykt hår, så skal du nok bruge 5 pakker. Når jeg er rigtig langhåret bruger jeg 3-4 pakker og jeg har rimelig tykt hår. Når jeg farver udgroning, så bruger jeg 1-2 pakker.

Det er super skønt i konsistensen, som gør at man ikke har brug for så meget som man regner med. Altså - det kommer nemt rundt over det hele...

Så hvis du køber 12pak tilbuddet, så har du til 2 fuldfarvninger og en bund farvning.

Super! Skal bare liiiige overvinde det der med at "blande selv"

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Chris86 skriver:

Super! Skal bare liiiige overvinde det der med at "blande selv"

Naturligvis

Jeg sender selvfølgelig en vejledning, så du får det hele på skrift.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.