Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Så vidt jeg husker, så har du ca det samme slags/mængde hår som jeg har Så til en fuldfarvning skal du bruge 4-5 pakker og en opfarvning (altså udgroning) 2-3 pakker - alt efter HVOR meget kalenderhår du har fået dig hehe ...

det lyder jo ikke slemt

jeg vender lige tilbage om nogle dage (har nemlig lige favet hår )

jeg har også lige et par ting jeg skal have ordenet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

det lyder jo ikke slemt

jeg vender lige tilbage om nogle dage (har nemlig lige favet hår )

jeg har også lige et par ting jeg skal have ordenet

Helt i orden Men du slipper jo i hvertfald for portoen... hehe. For posthuset ligget jo i asnæs, så er det jo fjollet at levere den hos posten, hvis du alligevel bor i asnæs

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Helt i orden Men du slipper jo i hvertfald for portoen... hehe. For posthuset ligget jo i asnæs, så er det jo fjollet at levere den hos posten, hvis du alligevel bor i asnæs

ja det kan du have ret i

jeg skal bare lige regne på det vil nemlig gerne have nok til laaang tid

og skal nemlig også have en blegning af mit hår først da jeg nu er mørkhåret *g*

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

ja det kan du have ret i

jeg skal bare lige regne på det vil nemlig gerne have nok til laaang tid

og skal nemlig også have en blegning af mit hår først da jeg nu er mørkhåret *g*

Du skal lige vente lidt med at farve henna, fra du har puttet kemisk i dit hår. Så kan det godt flippe lidt. Så giv det lige ro en månedstid først

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Du skal lige vente lidt med at farve henna, fra du har puttet kemisk i dit hår. Så kan det godt flippe lidt. Så giv det lige ro en månedstid først

oki doki så vender jeg tilbags om en månedstid

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

oki doki så vender jeg tilbags om en månedstid

Tjæk!!!

Anmeld

6. februar 2011

averell

Hej

Jeg fandt tråden via google...

Har lige afbleget og farvet mit hår rødt idag... planen er at jeg vil gå over til henna næste gang det skal farves(når det falmer om et par uger).

MEN, kan man godt bruge henne i rødt kemisk hår?

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

averell skriver:

Hej

Jeg fandt tråden via google...

Har lige afbleget og farvet mit hår rødt idag... planen er at jeg vil gå over til henna næste gang det skal farves(når det falmer om et par uger).

MEN, kan man godt bruge henne i rødt kemisk hår?

det kan man godt. Man skal altid helst vente en lille måneds tid mellem kemisk og henna (af bitter erfaring. piv)... Men det kan sagtens lade sig gøre. Det er dog en god idé, at fuldfarve det et par gange inden for et par måneder, for at få den rette henna dybte og 'feeling', efter man har farvet kemisk

Anmeld

6. februar 2011

Maise86

Zafir skriver:

Jeg har været så heldig, at få fat i den rigtig gode henna, så jeg nu kan pushe den rigtig, i stedet for at rende inde hos min grønthandler i tide og utide...

Så jeg vil gerne formidle verdens bedste kvalitet henna...:

Den er IKKE kemisk behandlet. Det er ren ægte henna, der er meget fint malet, så det får en konsistens, som minder om maizenagrød/creme, som er virkelig lækker at putte i håret. Jeg har selv brugt den i mange mange år og kørte selv fra kbh til Holbæk, da jeg ikke kunne finde den på nørrebro nogensteder.

Jeg får altid komplimenter for min henna farve og det er ene og alene kvaliteten af den henna.

1pakke a' 50 g. 15 kr.
12 pakker for 150 kr.

Hvis jeg skal sende det, er det selvfølgelig plus porto.

Til dem der er vant til at købe deres henna i 100 grams pakker hos grønthandleren for 10-15 kr pr. pakke, så er det kvaliteten af denne henna bare i den grad det dobbelte værd. Det er så fint malet og så lækkert at arbejde med, så det er en fryd

Men smid mig en besked, hvis du er interesseret

Zafir

Kan se det ikke er et helt nyt indlæg, men sælger du stadig?

Jeg farver normalt hår med henna, men den er færdiglavet og er en creme. Farven hedder mahogni.

Kan du forklare hvordan man bruger det der du har og hvordan med farverne?

På forhånd tak :-)

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

Maise86 skriver:

Kan se det ikke er et helt nyt indlæg, men sælger du stadig?

Jeg farver normalt hår med henna, men den er færdiglavet og er en creme. Farven hedder mahogni.

Kan du forklare hvordan man bruger det der du har og hvordan med farverne?

På forhånd tak :-)

Ja jeg sælger det stadig. Jeg sælger det kontinuerligt...

Farven er plain henna. - det er ikke kemisk behandlet og ikke blandet med creme. Derfor er farven farve der regaerer på din egen hårfarve. Så hvis du vil prøve og er nysgerrig på farven, så må du prøve med en tot

Der er en masse om blanding osv. Men jeg sender en vejledning med, når jeg sender henna.

Men man blander det selv med væske, olie og eddike, som udgangspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.