Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. juli 2010

Mama2980

Har ikke tjekket diverse henna debatter, da det ikke er noget jeg går op i Ville bare lige dele min læge og andres ord, hvis der var nogen der ikke vidste det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

birgittemarie

Her er et link til en god info-bog om Henna. Der findes svar på alt fra historie til hvordan man blander og farver osv.

http://www.hennaforhair.com/freebooks/danskhennaforhair.pdf

"Brugsanvisningen" findes på side 23 ca.

Og Zafir, jeg vil gerne snart have mig 12 nye poser, hvis du kan nå det, før du går på barsel? 

Kh Birgitte

Anmeld

24. august 2010

2721

Hej Zafir

hvordan er det når man ammer?? Er det så okay??

Jeg er nemlig efterhånden godt og grundigt træt af mit hår. Inden jeg blev gravid blev det nemlig farvet sort i bunden og blond i toppen og her 11mdr efter er det ikke kønt at se på. Men problemet er jo at det nærmeste er 3 farvet, blond, lysebrunt og brunt. Så ved slet ikke om det kan blive pænt. Nogen gode forslag?

Mvh Kristine

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
birgittemarie skriver:

Her er et link til en god info-bog om Henna. Der findes svar på alt fra historie til hvordan man blander og farver osv.

http://www.hennaforhair.com/freebooks/danskhennaforhair.pdf

"Brugsanvisningen" findes på side 23 ca.

Og Zafir, jeg vil gerne snart have mig 12 nye poser, hvis du kan nå det, før du går på barsel? 

Kh Birgitte

Det kan jeg sagtens Jeg skal jo alligevel forbi posthuset, når jeg handler osv...

Kan du ikke lige sende mig email+postadresse i en pb? '

Og fedt link. Tak

Anmeld

24. august 2010

Moderator

2606peanut skriver:

Hej Zafir

hvordan er det når man ammer?? Er det så okay??

Jeg er nemlig efterhånden godt og grundigt træt af mit hår. Inden jeg blev gravid blev det nemlig farvet sort i bunden og blond i toppen og her 11mdr efter er det ikke kønt at se på. Men problemet er jo at det nærmeste er 3 farvet, blond, lysebrunt og brunt. Så ved slet ikke om det kan blive pænt. Nogen gode forslag?

Mvh Kristine

Hennaen vil jo ikke dække de der store farveskift i dit hår... Desværre...

Så jeg ville klippe den ene af farverne af, hvsi du ikke vil have 3 farvet nuance hår.

Men det er jo stadig en smags/vurderingssag, om man vil farve henna når man ammer og er gravid. Når det er henna, her jeg ingen skrupler med det, og slet ikke, når det drejer sig om 3-4 mrd i mellem

Anmeld

24. august 2010

2721

Zafir skriver:

Hennaen vil jo ikke dække de der store farveskift i dit hår... Desværre...

Så jeg ville klippe den ene af farverne af, hvsi du ikke vil have 3 farvet nuance hår.

Men det er jo stadig en smags/vurderingssag, om man vil farve henna når man ammer og er gravid. Når det er henna, her jeg ingen skrupler med det, og slet ikke, når det drejer sig om 3-4 mrd i mellem

Har også overvejet at klippe det, men så blir det bare meget kort og den tanke begejstre mig ikke

Men tak for dit svar, vil tænke lidt over det

Anmeld

24. august 2010

Moderator

2606peanut skriver:

Har også overvejet at klippe det, men så blir det bare meget kort og den tanke begejstre mig ikke

Men tak for dit svar, vil tænke lidt over det

Ja, det er altid faren, når man laver noget med sit hår der er permanent...

Men du siger bare til

Anmeld

13. september 2010

MathildeD

Hej

Jeg er interesseret i at købe noget af dit henna, kan jeg stadig det? Og hvornår kan du sende det?

Anmeld

13. september 2010

Moderator

MathildeD skriver:

Hej

Jeg er interesseret i at købe noget af dit henna, kan jeg stadig det? Og hvornår kan du sende det?

Naturligvis Du skal bare sende mig din mailadd og din postadr, så sender jeg faktura og når du har betalt sender jeg henna med det samme (bare send det på en pb).

Anmeld

18. september 2010

catja

Hej Zafir.

Jeg har faktisk fundet din annonce via google søgning. Jeg ledte efter den bedste henna, og tror måske jeg har fundet eksperten?

Har først et spørgsmål: Jeg har nu kemisk farvet, rødt hår, det har før også været bleget, er det dog ikke mere, men som sagt rødt. Kan det lade sig gøre at jeg får succes med henna farven alligevel?

Mvh Catja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.