Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

SpunkenJo

cilla87 skriver:

Hej

Idag går det fint med bebse.

Jeg har indtil videre været til 3 scanninger og er indkaldt til 2 mere indenfor 1 måned. - har fået tilknyttet en misdannelsesteam der løbende vil tjekke op på den bette.

Scanningerne har vist at det pjevsen skal have i et så tidligt stadie = arme, ben, kranie, rygrad osv. er der og ser helt fine og funktionsdygtige ud.

Jeg har allerede mærket liv i form at små tryk i underlivet (er 13+4 idag)

Så det virker heldigvis til at pjevsen har det helt OK.
Mor her, er derimod lidt paranoid, lidt negativ i tankegangen og meget meget følsom omkring hele graviditeten, men.... det hjælper at få lov til at se mit mirakel svømme rundt derinde :-)

Det var så det indtil videre - tak for støtten!!!!!

Jeg kan godt forstå du stadig er nervøs, men sikke en dejlig update

Jeg har tænkt på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

DK

Jeg kan sørme godt forstå at du er paranoid omkring det. Sikke en historie!

Dejligt at du får flere scanninger så i kan være helt sikre på at alt er okay og få ro i sjælen.

Men dejligt at alt indtil nu er perfekt med den lille

Anmeld

16. november 2011

baby84

Har da sjældent hørt noget så vanvittigt.Du skal da klage over den læge og kræve erstatning. Ved godt det ikke hjælper en skid i den situation, men arrr de skulle have en lektie. Er så ked af det på dine vejne. Det er bare på alle måder en grotesk situation. Nå laver lige en tilføjelse da jeg pludselig så at du havde været til god scanning. Ønsker jer alt det bedste med det lille stærke liv

kæmpe kram

Anmeld

16. november 2011

Lilje82

cilla87 skriver:

Hej

Idag går det fint med bebse.

Jeg har indtil videre været til 3 scanninger og er indkaldt til 2 mere indenfor 1 måned. - har fået tilknyttet en misdannelsesteam der løbende vil tjekke op på den bette.

Scanningerne har vist at det pjevsen skal have i et så tidligt stadie = arme, ben, kranie, rygrad osv. er der og ser helt fine og funktionsdygtige ud.

Jeg har allerede mærket liv i form at små tryk i underlivet (er 13+4 idag)

Så det virker heldigvis til at pjevsen har det helt OK.
Mor her, er derimod lidt paranoid, lidt negativ i tankegangen og meget meget følsom omkring hele graviditeten, men.... det hjælper at få lov til at se mit mirakel svømme rundt derinde :-)

Det var så det indtil videre - tak for støtten!!!!!

Dejlig update Ønsker dig og baby alt det bedste.

Anmeld

16. november 2011

Albert/Alberthe1

Puha, sikke en omgang!!

Føler så meget med dig og sender alle mine tanker til dig og din mand!!

Men til jeres dilemma omkring abort eller ej!! Ja, det er jo helt igennem jeres beslutning, men kan ikke lade være med at tænke på den lille i din mave... ja de´t er jo virkelig en kæmper! Tænk at den har overlevet Cytotek!! Jeg tror at jeg havde valgt at beholde!!

Til jer!

Knus

Anmeld

16. november 2011

Camillos

SpunkenJo skriver:

Jeg kan godt forstå du stadig er nervøs, men sikke en dejlig update

Jeg har tænkt på dig

Skønt flot dejligt! Der sker mirakler engang imellem! 

Anmeld

16. november 2011

Ansemusen

Hold da op en brøler

Det er jeg godt nok ked af at høre!!! Forstår ikke, hvordan lægen kan konkludere, at fostret ikke er i live pga. manglende hjerteblink, når en anden lige forinden, har set hjerteblink...

Men virkelig godt, at bebsen ikke reagerede på 'aborten' og kom ud. Og fantastisk at alt lader til at være i skønneste orden  Dit held, ikke deres!!!

Mange knus og held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

16. november 2011

gonefishing

cilla87 skriver:

Hej alle

Jeg har været ude for noget der åbenbart  ikke er sket før.

Jeg fik at vide i sidste uge at der ikke var noget hjertebank af en overlæge, selvom den første der scannede mig havde set hjertet banke.

Fik Cytotek til at provokere en abort - havde ikke smerter eller den voldsomme blødning som lægerne havde advaret mig om, men tænkte at dette nok var normalt.

I torsdags har jeg været til kontrolscanning for at se om det hele var "UDE". 

Til ALLES store forskrækkelse, så vi et foster MED hjertebank i min livmoder. 
Med andre ord har fosteret hele tiden været i live :-(

Fik så at vide at der er en lille risiko for at Cytotekken kan give fosteret misdannelser, og at vi skal tage stilling til om vi vil have en abort eller løbe risikoen.

Jeg er så skuffet og gal og ikke mindst såret over hele forløbet og kan slet ikke forholde mig til situationen. Lægerne har ifølge mig, begået en kæmpe fejl og muligvis "ødelagt" min baby.

Hvad skal jeg gøre mht. aborten?  

Hilsen

Meget knuste mig

Hold da kæft! jeg havde sagsøgt dem i raseri!!! så ville jeg bede om særbehandling hvor DE gør alt for at finde ud af at DERES fejl ikke har påvirket barnet.

Anmeld

16. november 2011

gonefishing

Lilje82 skriver:

Dejlig update Ønsker dig og baby alt det bedste.

wow dejligt update. måske du skulle kalde hende Liv hvis det er en pige

Anmeld

16. november 2011

Timse

Dejligt med så positiv en update har tænkt meget på dig og føler med jer og  for at alt nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.