Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

baby012

fantastisk update 

håber hele graviditeten vil komme til at gå som den skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

mrsminimus

syntes virkeligt det er svært at give et rigtigt eller forkert svar på hvad man skal gøre i sådan et tilfælde... helt personligt havde jeg valgt at beholde barnet hvis der "kun" er mulighed for misdannelser forstå mig ret barnet kan havde skønhed fejl eller hvad man kalder det eller er der og chancer for muti handicapet barn??? man elsker jo sine børn uanset hvordan de ser ud og man kan jo få et rigtig dejligt liv selvom man f.eks. mangler en finger...

Anmeld

16. november 2011

Ciss

Hvor er det fantastisk, at det går godt! En rigtig solskinsupdate og en baby med livsvilje! Nu blev jeg glad!

Anmeld

1. januar 2012

Nattøs

jeg var gået fuldstændig amork hvis det var mig.. håber barnet stadigvæk har det godt.

Anmeld

26. januar 2012

maiseliv

Puha en tårefremkalder... Det er sket før! For mig! Jeg ved hvor ondt det gør, og det bliver dit livs sværeste beslutning! Jeg fik intet valg. Der var kun en mulighed. Fik afvide atvoltes barn ville have svære misdannelser og være multihandicappet. Jeg fødte efter igangsættelse i 17. Uge. Udadtil havde vores baby ingen fejl! Hvad det indvendige ville fejle får vi aldrig svar på. Jeg har efterfølgende hørt om to tilfælde hvor de har fået sunde og raske børn. Fejlen er utilgivelig! Vil du snakke så eru velkommen til at kontakte mig. Mange knus og tanker

Anmeld

27. januar 2012

JH12

Sikke et skækkeligt dilemma, og hvor er det utrolig dårligt af en overlæge (og alt andet der kunne lave sådan en fejl.)
Jeg synes bestemt du skal klage over den læge, så det ikke vil gentage sig igen!

Hvor stor er risikoen for at fosteret kan have taget skade?

Det bliver bestemt ikke en nem beslutning, og jeg kan ikke råde til dig noget som helst, men du skal følge lidt hjerte, også skal du lige have en ordentlig

Anmeld

29. maj 2012

cilla87

Hej alle

Vil endnu engang opdatere min tråd.

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Tak for alle ord og støtte.

Anmeld

29. maj 2012

Ciss

cilla87 skriver:

Hej alle

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Hvor er det fantastisk!

Et stort til lykke!!!

De gjorde en fuldstændig utilgivelig fejl, men hvor er det godt, at din baby har klaret det hele uden skader. Det er jo utroligt!

Nu blev jeg rigtig, rigtig glad.

Tak for updaten. Har tænkt på dig mange gange....

Anmeld

29. maj 2012

hekran

cilla87 skriver:

Hej alle

Hvor er det fantastisk at høre! Bliver helt rørt til tårer! Du fulgte dit (moder)hjerte og fik dit barn. Sikke et stærkt barn! Hvor har det dog villet livet! En fighter og en vilje af stål. Der skal nok blive noget stort ud af ham

Anmeld

29. maj 2012

Dot D

Uhhhh, det er jeg så glad for at læse

Havde det så skidt på dine vegne, da du skrev det første indlæg.

kæmpe tillykke  med drengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.