Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

eliasogmor

cilla87 skriver:

Hej alle

Vil endnu engang opdatere min tråd.

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Tak for alle ord og støtte.

tillykke med det lille mirakel.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

MissTas

cilla87 skriver:

Hej alle

Jeg har været ude for noget der åbenbart  ikke er sket før.

Jeg fik at vide i sidste uge at der ikke var noget hjertebank af en overlæge, selvom den første der scannede mig havde set hjertet banke.

Fik Cytotek til at provokere en abort - havde ikke smerter eller den voldsomme blødning som lægerne havde advaret mig om, men tænkte at dette nok var normalt.

I torsdags har jeg været til kontrolscanning for at se om det hele var "UDE". 

Til ALLES store forskrækkelse, så vi et foster MED hjertebank i min livmoder. 
Med andre ord har fosteret hele tiden været i live :-(

Fik så at vide at der er en lille risiko for at Cytotekken kan give fosteret misdannelser, og at vi skal tage stilling til om vi vil have en abort eller løbe risikoen.

Jeg er så skuffet og gal og ikke mindst såret over hele forløbet og kan slet ikke forholde mig til situationen. Lægerne har ifølge mig, begået en kæmpe fejl og muligvis "ødelagt" min baby.

Hvad skal jeg gøre mht. aborten?  

Hilsen

Meget knuste mig

jeg ville hører om de ikke kan tage nogle prøver.. fostervandsprøve, moderkagebiopsi eller lign. som kan give klart svar om barnet er rask eller syg! Det er da det mindste de kan tilbyde.. hvor forfærdeligt at de kan tage så meget fejl kæmpe krammer herfra

Anmeld

29. maj 2012

Barbamama

Ej hvor fantastisk at høre at du har fået en rask dreng!!! Det er da godt nok også en uhyggelig historie og burde SLET IKKE kunne lade sig gøre. Kram til dig!

Anmeld

29. maj 2012

MortilElias2010

BellaT skriver:

En bruger herinde fortalte mig om din situation. Så måtte lige ind og give et kram.

Mit råd, hvis du beholder den lille hårdføre spire: Flyt sygehus! Min erfaring er (og det har jeg oplevet på egen krop og sind) at når sygehuspersonalet har sjusket med scanninger, så vil de helst ikke "rette" fejlen. Det er jo det samme som at sige at de har sjusket og det må de jo ikke.. Og når du fortæller at de ikke kan se misdannelser før fødslen, synes jeg at det tyder på begyndende modvilje overfor jer. For selvfølgelig skal du have de scanninger der er behov for. For at være sikker på at alt er ok eller ikke.

Håber det bedste for jer hvad end I vælger.

Anmeld

29. maj 2012

MortilElias2010

cilla87 skriver:

Hej alle

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Årh hvor rørende!  Tillykke med din sunde dejlige dreng. Forstår godt reaktionerne både før under og efter. 

Dejligt han var stærk nok til at kæmpe imod, så han kunne opleve at have dine egne armen omkring sig og se sin mor, som ønskede ham så stærkt  

Anmeld

29. maj 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg har længe ventet i spænding på en forhåbentlig positiv opdatering.

Anmeld

29. maj 2012

fairlady

STORT tillykke herfra. Dejligt med en sund og velskabt dreng. Kan godt forstå at det er svært at komme over sådan en fejl -men nyd ham nu!

Ønsker jer alt det bedste.

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

cilla87 skriver:

Hej alle

hvor er det dog uendelig dejligt at læse

Anmeld

29. maj 2012

MariaKyedDK

cilla87 skriver:

Hej alle

Jeg har været ude for noget der åbenbart  ikke er sket før.

Jeg fik at vide i sidste uge at der ikke var noget hjertebank af en overlæge, selvom den første der scannede mig havde set hjertet banke.

Fik Cytotek til at provokere en abort - havde ikke smerter eller den voldsomme blødning som lægerne havde advaret mig om, men tænkte at dette nok var normalt.

I torsdags har jeg været til kontrolscanning for at se om det hele var "UDE". 

Til ALLES store forskrækkelse, så vi et foster MED hjertebank i min livmoder. 
Med andre ord har fosteret hele tiden været i live :-(

Fik så at vide at der er en lille risiko for at Cytotekken kan give fosteret misdannelser, og at vi skal tage stilling til om vi vil have en abort eller løbe risikoen.

Jeg er så skuffet og gal og ikke mindst såret over hele forløbet og kan slet ikke forholde mig til situationen. Lægerne har ifølge mig, begået en kæmpe fejl og muligvis "ødelagt" min baby.

Hvad skal jeg gøre mht. aborten?  

Hilsen

Meget knuste mig

får man ikke erstatning for så noget, ved godt babyen betyder alt og penge er ligegyldige, men burede der ik være en form for erstatning når en læge laver sådan en kæmpe stor frygtelig fejl ???

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

jeg ville hører om de ikke kan tage nogle prøver.. fostervandsprøve, moderkagebiopsi eller lign. som kan give klart svar om barnet er rask eller syg! Det er da det mindste de kan tilbyde.. hvor forfærdeligt at de kan tage så meget fejl kæmpe krammer herfra

hun har født en sund og rask baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.