Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

foto på lærred

Tillykke med din lille mirakel-dreng

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Muhmi

cilla87 skriver:

Hej alle

Vil endnu engang opdatere min tråd.

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Tak for alle ord og støtte.

Lige sådan en dejlig nyhed jeg havde brug for at høre i dag!!

Sikke en stærk livsvilje din lille dreng må have!! 

STORT tillykke med din mirakelbaby, for han er da intet mindre end et lille mirakel!!! 

Anmeld

29. maj 2012

MissTas

Carl-Emil's mor skriver:

hun har født en sund og rask baby

iiiih hvor dejligt TAK for info

Anmeld

29. maj 2012

Tvillingemor80

cilla87 skriver:

Hej alle

Vil endnu engang opdatere min tråd.

Efter en graviditet med meget nervositet og usikkerhed - sidder jeg nu med den dejligeste smukkeste og mest velskabte lille mirakeldreng.

Er super lettet og lykkelig over at jeg valgte IKKE at få den abort, som de til at starte med, rådede mig til.

Jeg er absolut ikke kommet over den fejl de lavede og de smerter det medførte, og sidder stadig og græder når jeg tænker på hvad de havde fjernet fra mig hvis pillerne havde gjort sit.

Tak for alle ord og støtte.

Fantastisk - og stort tillykke med ham..

Husk at klage til patientklagenævnet - det tror jeg er en vigtig del af bearbejdning af din "sorg/vrede" ..

Anmeld

29. maj 2012

Troldemommi

Stort tillykke med din lille Mirakel dreng :-)

Monica

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Hvilket sygehus gav dig den behandling.. Kan se at du har født i Kolding..

Anmeld

30. maj 2012

cilla87

Line - med Bobben skriver:

Hvilket sygehus gav dig den behandling.. Kan se at du har født i Kolding..

Det var også Kolding Sygehus der lavede fejlen. Men da jeg fødte mit første barn der og var super tilfreds, og da de 2 afdelinger (fødegang/svangreambulatoriet) ikke er direkte tilknyttet - valgte jeg at føde der igen - og fik igen den mest perfekte behandling :-)

Anmeld

30. maj 2012

Kongmulle

Jeg ville "tage chancen" hvis ikke risikoen for misdannelse er stor.

Nu har det lille liv klaret sig så langt, så skal han/hun da næsten ha en chance, medmindre risikoen er meget stor for misdannelse.

Det er i hvertfald min mening,men jeg har jo heller aldrig siddet i situationen. Kæmpe kram til dig

Anmeld

30. maj 2012

cilla87

MariaKyedDK skriver:

får man ikke erstatning for så noget, ved godt babyen betyder alt og penge er ligegyldige, men burede der ik være en form for erstatning når en læge laver sådan en kæmpe stor frygtelig fejl ???

Det ved jeg ikke - men tror ikke at man får noget ud af det pengemæssigt.

Jeg har for lang tid siden besluttet mig for at klage, men det kun for  forhåbentlig at komme af med frustrationerne der stadig er der, på trods af at min prins er velskabt.

Der skal vidst en del til før de udbetaler noget - men som sagt heller ikke det jeg er ude efter

Anmeld

30. maj 2012

Kongmulle

Og det er det man får ud af at undlade at læse svarene hehe. Hjertelig tillykke med sønnen. Han er da et mirakel, men det er alle børn i mine øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.