Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Mor til Ella

FieMus skriver:

Nu er det første gang, så derfor vil jeg gerne have alt nyt 

Hej

Jeg venter den første, og selvom det ville være fedt og at jeg har pengende, begyndte jeg at kigge.

Jeg har intil videre købt en trille Gigant barne vogn, og jeg lyver ikke den er flot som ny, og er 2 år gammel til 700.

Igår købte jeg er Rømer autostol til 250, også så god som ny, hvis du gider bruge lidt tid på det, er der virkelig mange mennesker der passer rigtig godt på sine ting

Dog er der ting jeg heller ikke vil købe brugt, køber også ny masres til barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FieMus

Lollo1987 skriver:

Hej

Jeg venter den første, og selvom det ville være fedt og at jeg har pengende, begyndte jeg at kigge.

Jeg har intil videre købt en trille Gigant barne vogn, og jeg lyver ikke den er flot som ny, og er 2 år gammel til 700.

Igår købte jeg er Rømer autostol til 250, også så god som ny, hvis du gider bruge lidt tid på det, er der virkelig mange mennesker der passer rigtig godt på sine ting

Dog er der ting jeg heller ikke vil købe brugt, køber også ny masres til barnevognen

hvor langt er du henne?  
Jeg har det bare svært med genbrudsting, nu når det er den første  

Anmeld

4. oktober 2011

mth1987

Hmm tror vi brugte 10.000 vi arvede en del ting

Anmeld

4. oktober 2011

Simon's moar <3

FieMus skriver:

Hej dejlige damer  

Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!  

Vi brugte MAKS 10.000 kr. 
Købte en startpakke i Kære Børn, kan ikke huske om det var 3999,- eller 4999,- vi ga for den. I den jeg købte, var der; barnevogn, lift, madras, myggenet, regnslag, tremmeseng + madras, badekar, badestol, 4 sutte flasker, 1 sut, flaskerenser, babydyne og babypude. Det var vist det
Så arvede jeg 3 kasser tøj, fra mine fætre og kusnine's børn. Kan se du vil ha alt nyt, så er der jo også forskellige tøj outlet rundt om i landet.
Der er f.eks. Outlet Messe i Herning i næste weekend. Der kan du jo finde masser af billigt tøj

Og tillykke med graviditeten  

Anmeld

4. oktober 2011

Hendemichelle

Indtilvidere har vi brugt ca. 17-18000 kr. Vi har købt barnevogn, tremmeseng, puslebord, rumdeler, puslepude, sengerand og lidt tøj for pengene. 

Vi mangler stadig meeeeget! Men vi venter også den første, så vi vil også have alt fra nyt. 

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Simon's moar <3 skriver:

Vi brugte MAKS 10.000 kr. 
Købte en startpakke i Kære Børn, kan ikke huske om det var 3999,- eller 4999,- vi ga for den. I den jeg købte, var der; barnevogn, lift, madras, myggenet, regnslag, tremmeseng + madras, badekar, badestol, 4 sutte flasker, 1 sut, flaskerenser, babydyne og babypude. Det var vist det
Så arvede jeg 3 kasser tøj, fra mine fætre og kusnine's børn. Kan se du vil ha alt nyt, så er der jo også forskellige tøj outlet rundt om i landet.
Der er f.eks. Outlet Messe i Herning i næste weekend. Der kan du jo finde masser af billigt tøj

Og tillykke med graviditeten  

Jeg har også et budget på 10.000, da jeg heller ikke synes at jeg kan bruge mere på det. Den startpakke lyder godt nok fristende. Det må jeg lige have undersøgt.  
ja, jeg er lidt pyldret med det der genbrug, ikke at der er noget problem i genbrug, men det er mit første barn, og så vil jeg bare så gerne have det hele helt nyt.

jeg må til Herning, kan jeg høre Det lyder i hvert fald spændende
Tusind tak! og tillykke med din dejlige dreng.  

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Hendemichelle skriver:

Indtilvidere har vi brugt ca. 17-18000 kr. Vi har købt barnevogn, tremmeseng, puslebord, rumdeler, puslepude, sengerand og lidt tøj for pengene. 

Vi mangler stadig meeeeget! Men vi venter også den første, så vi vil også have alt fra nyt. 

Jeg vil også have alt fra nyt, da det er min første  
Men jeg hpber bare på at kunne holde den under 10.000  

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

mth1987 skriver:

Hmm tror vi brugte 10.000 vi arvede en del ting

Jeg vil i hvert fald prøve at holde mig under 10.000

Anmeld

4. oktober 2011

chael

FieMus skriver:

Det er også et svært spørgsmål. Spurgte min mor, men det har hun heller ikke overblik over, det er jo så også over 18 år siden, og tiden har jo ændret sig.  

Jeg er førstegangsfødene, så jeg ved at jeg kommer til at have det svært med at arve, da det er mit første barn, de næste kan arve hehe. 

Hvorfor købte du to barnevogne? Er det nødvendigt ?  

Men nej, det har du ret i. Det er en dyr fornøjelse!

Håber godt nok også på at få en masse hyggelige gaver  

Købte en ny barnevogn til min første, min datter, som også nummer 2 brugte.

Men nu her, da vi skulle have nummer 3, ville jeg gerne have en ny og prøve en anden.

Havde først emmaljunga, men har nu købt en Odder zip.

*Camilla 40+6

Anmeld

4. oktober 2011

mth1987

FieMus skriver:

Jeg vil i hvert fald prøve at holde mig under 10.000

Det hele løber hurtigt op. Halvdelen er feks gået til en barnevogn og den var endda købt billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.