Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

twiggi

25.000 men vi har også givet den gas og købt mærketøj, og alt fra nyt + ting hun først bruger nu osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FieMus

chael skriver:

Det har jeg simpelthen ikke noget overblik over.

JEg købte bare hvad jeg synts jeg havde behov for og hvad jeg godt kunne lide.

Har købt 2x nye barnevogne, så det er da løbet op i et pænt beløb.

Tøj, der har jeg arvet meget, men selvfølgelig også købt meget nyt, især til drengene, der har jeg købt langt mere mærketøj til dem som babytøj, end jeg gjorde til min datter.

SÅ alt efter hvor økonomisk man tænker eller hvad man bruger sine penge på, mærketøj, eller ej, dyre banrevogne eller ej, så kommer man jo nok ikke udenom, at det bare koster en DEL at starte det op

Men mange, incl mig selv, har da også fået mange lækre barselsgaver Det er jo også værd at tage med.

*Camilla 40+6, med nummer 3

Det er også et svært spørgsmål. Spurgte min mor, men det har hun heller ikke overblik over, det er jo så også over 18 år siden, og tiden har jo ændret sig.  

Jeg er førstegangsfødene, så jeg ved at jeg kommer til at have det svært med at arve, da det er mit første barn, de næste kan arve hehe. 

Hvorfor købte du to barnevogne? Er det nødvendigt ?  

Men nej, det har du ret i. Det er en dyr fornøjelse!

Håber godt nok også på at få en masse hyggelige gaver  

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

tanja. skriver:

jamen alt efter hvor langt du er og hvilken barnevogn du vil have, så kan der nogen gange være ret lang bestillingstid på dem Altså vi fik en RIGTIG fin barnevogn fra bilka af svigerfamilien og den er bare kanon, der var lift, madresser, myggenet og regnslag med til

MEN der er rigtig mange der rakker den slags "billig" vogne ned

Ellers så tænk på at tremmesengen er der faktisk ikke brug for i starten, Lærke sov de første tre mdr i sin lift inde ved os

Men ville nok købe de små ting og så samtidig lægge penge fra til de større ting som barnevogn, seng og autostol

håber ikke det blev for rodet

Jeg er kun i uge 8 Så der er laaang tid til endnu. (Alt for lang tid)  men ja, der har du ret. man kan jo sagtens finde en masse "billigt" i bilka m.m.  

Jeg har selv mistet en lillesøster, så jeg ved at mit barn kommer til at sove LIGE ved siden af mig i lang tid! Så nej, der har du ret. Tremmesengen kan sagtens vente.

Tænkte også på at købe alle de små "hyggeting" nu i starten, og så vente til senere hen i forløbet, med de dyrere ting.  

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Vanessas. skriver:

25.000 men vi har også givet den gas og købt mærketøj, og alt fra nyt + ting hun først bruger nu osv..

Det var godt nok også meget  

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

FieMus skriver:

Hej dejlige damer  

Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!  

Jeg regner med at bruge knap 10.000 på alt, og jeg har købt brugt og på tilbud det meste af det 

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

-Sigrid- skriver:

Jeg regner med at bruge knap 10.000 på alt, og jeg har købt brugt og på tilbud det meste af det 

Jeg har også regnet med omkring de 10.000 så håber jeg også at der kommer en gave eller to 

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

FieMus skriver:

Jeg har også regnet med omkring de 10.000 så håber jeg også at der kommer en gave eller to 

Tja vi har fået tremmesengen, og jeg er kun 17 og hendes far er 21, så der falder nok også gaver af her - og så er hun den første i den nye olde-generation i begge familier

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

-Sigrid- skriver:

Tja vi har fået tremmesengen, og jeg er kun 17 og hendes far er 21, så der falder nok også gaver af her - og så er hun den første i den nye olde-generation i begge familier

Det lyder dejligt  

- mit barn bliver det første barnebarn/oldebarn  

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

FieMus skriver:

Det lyder dejligt  

- mit barn bliver det første barnebarn/oldebarn  

Dejligt 

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

-Sigrid- skriver:

Dejligt 

meget!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.