Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

baby012

tog en test, gik ind på arbejdsværelset lagde den på bordet, og udbrød "vær sød at fortæl mig der kun er en streg der !"

(ikke planlagt)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Bb3031

metski83 skriver:

Ej hvor fantastisk.

Årh jeg vil også

Ja, der findes vist ikke mange, som kan fortælle, at deres graviditets-test bestod i et scanningsbillede inkl. fine små hjerteblink

Håber at du en dag også får oplevelsen at skulle viderbringe den glædelige nyhed det er at skulle blive forældre

Anmeld

19. september 2011

metski83

gravid20 skriver:

tog en test, gik ind på arbejdsværelset lagde den på bordet, og udbrød "vær sød at fortæl mig der kun er en streg der !"

(ikke planlagt)  

Men nu er i glade ?

Anmeld

19. september 2011

metski83

Peiner skriver:

Ja, der findes vist ikke mange, som kan fortælle, at deres graviditets-test bestod i et scanningsbillede inkl. fine små hjerteblink

Håber at du en dag også får oplevelsen at skulle viderbringe den glædelige nyhed det er at skulle blive forældre

Tak hvor er du sød.

Håber den er der denne gang

Anmeld

19. september 2011

baby012

metski83 skriver:

Men nu er i glade ?

Jeg er  

Anmeld

19. september 2011

metski83

gravid20 skriver:

Jeg er  

Det var godt.

Er han ikke ?

Anmeld

19. september 2011

baby012

metski83 skriver:

Det var godt.

Er han ikke ?

sidst jeg snakkede med ham, nej .. men ikke længere mit problem, han kan deltage hvis han vil.  

Anmeld

19. september 2011

metski83

gravid20 skriver:

sidst jeg snakkede med ham, nej .. men ikke længere mit problem, han kan deltage hvis han vil.  

I er måske ikke sammen mere ?

Undskyld jeg spørger sådan.

Anmeld

19. september 2011

Malli

Maalene skriver:

Testede en søndag morgen, mener manden var taget til håndbold, og da han kom hjem, havde jeg været kreativ med stearinlys

Havde lagt testene og en sut i blå og en i lyserød med teksten: "mor og fars guldklump"

Og nu sidder jeg med 4 dage til termin og venter i længsel på, at hun kommer til verden

Hvor er det bare sødet, hvor må det ha været en helt fantastisk måde at få det af vide på 

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Malli skriver:

Hvor er det bare sødet, hvor må det ha været en helt fantastisk måde at få det af vide på 

Ja, kunne ikke have ønsket og fortælle det på en anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.