Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Frøken J.

Camulla skriver:

Hmm, tænker lidt... Hvordan sker det at man bliver veninder herinde? Hvordan er I andre begyndt at skrive privat og hvordan fandt I ud af at I klingede sammen? Jeg er sådan okay aktiv herinde, men tror ikke nogen lægger mærke til mig... Nogle gange tænker jeg også, at det er rart ikke at kende så mange herinde, noget helt andet end facebook, så man ligesom er lidt mere privat herinde Men jo, det kunne virkelig være rart at lære et par stykker at kende, ved bare ikke hvem

Hmm.. I min optik handler det om at gøre noget for det Hvis du forstår! Altså ikke bare at debattere, men hvis man fx ligger mærke til nogen, hvis holdninger man er meget enig i, eller som man synes virker sød.. Så kan man begynde at følge lidt med hos vedkommende, kommentere vedkommendes tråde osv. - Evt. skrive privat. For mig er det også kommet meget af, at mange af dem jeg skriver med, er gravide og har termin omkring samme tid. Så følges man hurtigt ad.

Jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg kom rigtigt i snak med Laulund87, som jeg er tættest med. For hun er jo ikke gravid. Tror bare vi havde debatteret et par gange, og hun begyndte at kommentere på mine ting og ja.. Ja, det ved jeg egentlig ikke Det handler jo lidt om at falde over nogen man klikker med og vise interesse for deres gøren og laden. Smalltalke med dem i hyggedebatter osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

LISBETH:-)

Camulla skriver:

Hmm, tænker lidt... Hvordan sker det at man bliver veninder herinde? Hvordan er I andre begyndt at skrive privat og hvordan fandt I ud af at I klingede sammen? Jeg er sådan okay aktiv herinde, men tror ikke nogen lægger mærke til mig... Nogle gange tænker jeg også, at det er rart ikke at kende så mange herinde, noget helt andet end facebook, så man ligesom er lidt mere privat herinde Men jo, det kunne virkelig være rart at lære et par stykker at kende, ved bare ikke hvem

For mit vedkommende så har vi skrevet sammen herinde, blevet venner på facebook. mødtes og fundet ud af vi har en masse til fælles og ja så er det bare gået slaw i slaw.

Har da også mødt mange herinde fra jeg aldrig vil blive veninder med, da vi bare ikke rigtig har de samme interesser osv. det er vel bare lige som IRL hvor man klikker med nogen og andre gør man bare ikke!

Anmeld

17. september 2011

B&J

merle2010 skriver:

der er mange jeg gerne ville møde

men nogle skønne mennesker har jeg da allerede mødt, Lisbeth2910, isimaven og marhemor er blandt dem som jeg allerede har mødt

jeg ville gerne møde b&j og sabine...! og self osse aya-zia...

jamen der er så mange...

Ihh du er såååååå SØD jeg vil også så gerne møde dig det er sku en skam man ikke kan flyve som min mor siger det kunne være fantastisk at møde dig og dine dejlige børn

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Uhh jeg har mødt nogle stykker efterhånden eller direkte kender dem

Celkt, siger sig selv hehe! (Datteren min)
Mileva, som har været min nabo

Og så er der de fleste af de dejlige mennesker fra Staff naturligvis.
Men der er rigtigt mange flere jeg gerne ville møde, hvis jeg fik mulighed for det.
Frøken J, Laulund, Jydeinden, Sees, qp er bare nogle få af alle jer dejlige piger..skulle jeg ramse jer alle op, så skulle jeg jo sidde og skrive indtil midnat LOL
Og så er der jo også kommet så mange nye søde piger herinde, som jeg ikke kender ret godt endnu, også jer kunne jeg godt tænke mig at møde.
Måske skulle man overveje et KÆMPE baby.dk-træf

Kærligst
Sussie

I lige måde, Sussie! Har ikke tal på alle de gange du har været en kæmpemæssig støtte og hjælp, og i det hele taget bare en herlig og hyggelig person

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hmm.. I min optik handler det om at gøre noget for det Hvis du forstår! Altså ikke bare at debattere, men hvis man fx ligger mærke til nogen, hvis holdninger man er meget enig i, eller som man synes virker sød.. Så kan man begynde at følge lidt med hos vedkommende, kommentere vedkommendes tråde osv. - Evt. skrive privat. For mig er det også kommet meget af, at mange af dem jeg skriver med, er gravide og har termin omkring samme tid. Så følges man hurtigt ad.

Jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg kom rigtigt i snak med Laulund87, som jeg er tættest med. For hun er jo ikke gravid. Tror bare vi havde debatteret et par gange, og hun begyndte at kommentere på mine ting og ja.. Ja, det ved jeg egentlig ikke Det handler jo lidt om at falde over nogen man klikker med og vise interesse for deres gøren og laden. Smalltalke med dem i hyggedebatter osv.

Jeg kan godt huske det

Jeg kommenterede din tråd om at det er dyrt at være gravid. Skrev til dig privat omkring det. Du havde ikke billede fordi graviditeten var tys tys så jeg fik dit fulde navn, og ansøgte dig på facebook... Så kunne jeg se hvad du var for én

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt huske det

Jeg kommenterede din tråd om at det er dyrt at være gravid. Skrev til dig privat omkring det. Du havde ikke billede fordi graviditeten var tys tys så jeg fik dit fulde navn, og ansøgte dig på facebook... Så kunne jeg se hvad du var for én

Var det der med flyverdragten også?

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt huske det

Nårh nej, self. ikke! Flyverdragten var først langt senere. Ej, det kan jeg slet ikke huske! Hahaha

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Var det der med flyverdragten også?

Narh tror det var lidt senere

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Nårh nej, self. ikke! Flyverdragten var først langt senere. Ej, det kan jeg slet ikke huske! Hahaha

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Narh tror det var lidt senere

Var det mon den tråd, hvor der var en der sagde til mig, at jeg ikke engang var "ordentlig gravid" endnu, fordi jeg kun var 7+? Det er sjovt, den kommentar har jeg aldrig nogensinde glemt Blev bare SÅ ked af det, fordi jeg var lykkelig nygravid. Oh yes, those were the days på baby.dk! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.