Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Maja_4000

Der er en del , som jeg gerne ville møde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Mca<3

Ikke nogen   Har mødt nogle dejlige kvinder herindefra men syntes i dag forummet er for stort til at man rigtigt kan knytte tætte relationer .

Anmeld

17. september 2011

Christina.78

så mange , ja

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

Mca<3 skriver:

Ikke nogen   Har mødt nogle dejlige kvinder herindefra men syntes i dag forummet er for stort til at man rigtigt kan knytte tætte relationer .

Trist du har det sådan.. Jeg synes ikke det er noget problem

Anmeld

17. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Er temmelig ny herinde, men kender da alligevel en som er herinde  Som er en dejlig og tæt veninde!

Udover det, så synes jeg det er rigtig svært at komme i "kontakt" med nogen herinde, hvis man kan sige det på den måde.. Så vil nok svare ingen, men det kan jo nå at ændre sig

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

Puuuh.... Der ER mange jeg gerne vil møde... Tror de fleste selv ved hvem de er... Og selvfølgelig NS... Og end masse andre... 

Anmeld

17. september 2011

4kløver

JER ALLE

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

4kløver skriver:

JER ALLE

Anmeld

17. september 2011

SussieThyssen

Uhh jeg har mødt nogle stykker efterhånden eller direkte kender dem

Celkt, siger sig selv hehe! (Datteren min)
Mileva, som har været min nabo

Og så er der de fleste af de dejlige mennesker fra Staff naturligvis.
Men der er rigtigt mange flere jeg gerne ville møde, hvis jeg fik mulighed for det.
Frøken J, Laulund, Jydeinden, Sees, qp er bare nogle få af alle jer dejlige piger..skulle jeg ramse jer alle op, så skulle jeg jo sidde og skrive indtil midnat LOL
Og så er der jo også kommet så mange nye søde piger herinde, som jeg ikke kender ret godt endnu, også jer kunne jeg godt tænke mig at møde.
Måske skulle man overveje et KÆMPE baby.dk-træf

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2011

Kofoed.

Har allerede mødt nogle stykker, men vil rigtig gerne møde en masse andre, det er bare svært, både økonomisk og tidmæssigt - tror bestemt heller ikke det bliver nemmer efter fødselen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.