Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Var det mon den tråd, hvor der var en der sagde til mig, at jeg ikke engang var "ordentlig gravid" endnu, fordi jeg kun var 7+? Det er sjovt, den kommentar har jeg aldrig nogensinde glemt Blev bare SÅ ked af det, fordi jeg var lykkelig nygravid. Oh yes, those were the days på baby.dk! hehe
Var det mon den tråd, hvor der var en der sagde til mig, at jeg ikke engang var "ordentlig gravid" endnu, fordi jeg kun var 7+? Det er sjovt, den kommentar har jeg aldrig nogensinde glemt Blev bare SÅ ked af det, fordi jeg var lykkelig nygravid. Oh yes, those were the days på baby.dk! hehe
Ej var det dig der skrev den tråd, med hvad du haved brugt på nye cremer/shampoo/? osv? Den kan jeg nemlig godt huske Der var nemlig en kommentar om, at trådstarter jo ikke var "rigtig" gravid endnu... Kan huske jeg svarede, at jeg også havde en brugt en mindre formue
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis der blev arrangeret et KÆMPE baby-træf, så var jeg med på den, for vil gerne møde allesammen
Men ellers er det morethanperfect, og hendes lækre Oskar.. Og giraffen.. Og fif med Caia.. Og... Ja, der er faktisk et par stykker, nu jeg tænker over det.. Bullerbassen måske? Sussie? Dinna88?
Ej der ér jo mange
Zeus skriver: Ej var det dig der skrev den tråd, med hvad du haved brugt på nye cremer/shampoo/? osv? Den kan jeg nemlig godt huske Der var nemlig en kommentar om, at trådstarter jo ikke var "rigtig" gravid endnu... Kan huske jeg svarede, at jeg også havde en brugt en mindre formue
Anonym skriver: Jeg er sikker på at folk gerne vil møde dig
Jeg er sikker på at folk gerne vil møde dig
Håber du har ret desværre ikke opleve det inu.
Henriette
hov. jeg vil også møde Maggieh... hun er SÅ sød og lille Naomi...
MAGGIEH, FLYT TIL DK...
Misselbek og Sarah Foged
Har mødt KRUSE90, men det er mange år siden. Gik i klasse med hendes lillesøster.
Uhm.... Jeg vil så gerne møde jer alle her inde på Baby.dk.. Der er så mange personligheder og søde folk... Rigtig mange af jer har hjulpen mig igennem nogle hårde tider og lagt en skulder til hvis der var noget.. .. og ej heller ikke glemme alt den tidsfordriv om aften på pjat og gys.. haha.. Så hvis det stod til mig, så måtte i alle godt stille jer i kø, for jeg åbener gerne mine døre op for at møde jer
Jeg trives fint i mit lille lumre hul, og forholder mig totalt asocialt til andre mennesker!!! Arj, det er bare gas!!!!!
Der er nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at møde - bare sådan på tankebasis og for at se hvordan de var IRL. Bl.a. Sussie, Carina1977, RGN og sikkert mange flere. Jeg har allerede mødt nogle stykker herindefra.. Nogle snakker jeg stadig med - andre gør jeg ikke... Kay, honey/honnies wife, W (eller hvad hun hedder, Kay har også mødt hende), SpunkenJo (selvom hun ikke kan huske det :-P )Og så kender jeg nogle herfra fra andre fora og lign :-)
KittyGirl skriver: Jeg har da helt klart også nogle jeg godt gad at møde eller lære bedre at kende... det er bl.a. "mor til frederic", mullesmith2, K&S, TS, twinboys, Nadia&Daniel, Zafir, Dinna88... jamen det er bare nogle af dem.... Kitty kan jeg da også nævne... ønskebarn74.. signe tror jeg hun hedder.. jamen jeg kan blive ved.. og JO! SussieThyssen .. jamen... altså.. der er så mange mennesker som bare virker så interessante og har allerede mødt et par stykker Jeg stemmer for baby.dk KÆMPE træf
Jeg har da helt klart også nogle jeg godt gad at møde eller lære bedre at kende...
det er bl.a. "mor til frederic", mullesmith2, K&S, TS, twinboys, Nadia&Daniel, Zafir, Dinna88... jamen det er bare nogle af dem.... Kitty kan jeg da også nævne... ønskebarn74.. signe tror jeg hun hedder..
jamen jeg kan blive ved.. og JO! SussieThyssen .. jamen... altså.. der er så mange mennesker som bare virker så interessante og har allerede mødt et par stykker
Jeg stemmer for baby.dk KÆMPE træf
vil også rigtig gerne møde dig og ja og alle i andre dejlige piger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128