Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

Jeg har mødt rigtig rigtig mange herinde fra og der er flere jeg rigtig gerne vil møde især MAJMOR og JIBBE ville jeg rigtig rigtig gerne møde, men de bor begge i en helt anden del af DK end mig så det er ikke sådan lige til:-(

Jeg har også fået nogen rigtig gode veninder gennem denne fantastiske side

Tja lige umiddelbart er Lisbeth2910 den eneste jeg gerne vil møde. Måske det lykkes en dag Vi bor dog næsten så langt væk fra hinanden som muligt! Jeg har desværre heller ikke så meget tid til at være herinde lige for tiden.
Men jeg har mødt Bullerbassen herigennem og hun er så skøn og sød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

I lige måde, Sussie! Har ikke tal på alle de gange du har været en kæmpemæssig støtte og hjælp, og i det hele taget bare en herlig og hyggelig person

Anmeld

18. september 2011

JeNoVa

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre danske mødre i det hele taget. Her hvor jeg bor, kender jeg kun én anden dansker, og hun har ikke børn.

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg er frisk på af møde mange herind fra.

Men ingen ville møde mig desværre....

Har prøve af skrive to indlæg om det.

Henriette

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Ihh... Det er vist 1 gang jeg er blevet nævnt i sådan en tråd her :-)
Det er bare nogle fantastiske billeder du har taget til os :-)

Jeg har lige hurtigt mødt Frøken J, og så Dinna88 idag!

Hehe, det er da nok ikke den sidste, kunne jeg forestille mig

Jeg er glad for at I er tilfredse!!

Anmeld

18. september 2011

Vivian87

Der er mange jeg synes ku være sjove at møde har mødt Mybaby-Girl, DEJLIG pige og kunne blandt andre godt tænke mig at møde MissMisho en dag

Anmeld

18. september 2011

Sofia

Dem fra mine mødregruppe, vi mødes af og til og det er dem jeg helst vil møde igen igen, for vi har det altid hyggeligt! Piadas, Mettemus, marco2, Carina87, Maria-s, Laura25, AnneBJ.. Derudover vil jeg gerne møde flere fra MG, som ikke har været med til møderne, Kats, Perubaby og Riksen blandt andet! Og jeg vil også rigtig gerne møde Bavianis og Sakris, de er ikke i min MG, men virker bare så søde.

Og ja DK vil jeg altid gerne møde - men vi ses heldigvis tit!

Anmeld

18. september 2011

Isabella_mor

der er en del jeg godt kunne tænke mig at møde herindefra..

Alexis (hende i den virtuelle verden). bla. hun har go musiksmag og jeg tror hun er cool..

Dk. kunne jeg også godt tænke mig at møde. hun virker som en pige jeg garanteret ville kunne klikke med.

Mor til Frederic. fordi hun er sød og jeg elsker at debattere med hende.. 

twinboys. hun vil med garanti gøre en glad ligegyldig hvad, bare at se et billede af hendes smilende ansigt gør mig i godt humør.

Elvital (selvom hun ikker er her inde mere) det er faktisk den eneste baby.dk'er jeg har på facebook.

DA's mor... og så skal jeg shoppe med eller hos hende.. ;P

Hendemichelle. hun virker også meget sød., og så kan jeg også godt lide at læse hendes blogs.

Michelledam. hun virker også sød, og så vil jeg også rigtig gerne se lille Isabella

Tutter. hun er bare smadder sød.. og jeg vil gerne være med til at støtte hende igennem hele hendes behandling. og krydse fingre for hende..  

og sussie - fordi jeg syntes hun har nogle dejlige værdier som menneske og jeg tør æde en hat på at vi deler med garanti meninger om livet og om hvordan man får mest muligt ud af det på en positiv og energisk måde..

og Diana88 hvis jeg fucker up i akeuppen siger hun jeg bare skal komme til hende,.

faktisk alle som er på min venneliste herinde også vil jeg gerne møde  

Anmeld

18. september 2011

Anonym trådstarter

Henriettemortil4 skriver:

Jeg er frisk på af møde mange herind fra.

Men ingen ville møde mig desværre....

Har prøve af skrive to indlæg om det.

Henriette

Jeg er sikker på at folk gerne vil møde dig

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

isabellamor skriver:

der er en del jeg godt kunne tænke mig at møde herindefra..

Alexis (hende i den virtuelle verden). bla. hun har go musiksmag og jeg tror hun er cool..

Dk. kunne jeg også godt tænke mig at møde. hun virker som en pige jeg garanteret ville kunne klikke med.

Mor til Frederic. fordi hun er sød og jeg elsker at debattere med hende.. 

twinboys. hun vil med garanti gøre en glad ligegyldig hvad, bare at se et billede af hendes smilende ansigt gør mig i godt humør.

Elvital (selvom hun ikker er her inde mere) det er faktisk den eneste baby.dk'er jeg har på facebook.

DA's mor... og så skal jeg shoppe med eller hos hende.. ;P

Hendemichelle. hun virker også meget sød., og så kan jeg også godt lide at læse hendes blogs.

Michelledam. hun virker også sød, og så vil jeg også rigtig gerne se lille Isabella

Tutter. hun er bare smadder sød.. og jeg vil gerne være med til at støtte hende igennem hele hendes behandling. og krydse fingre for hende..  

og sussie - fordi jeg syntes hun har nogle dejlige værdier som menneske og jeg tør æde en hat på at vi deler med garanti meninger om livet og om hvordan man får mest muligt ud af det på en positiv og energisk måde..

og Diana88 hvis jeg fucker up i akeuppen siger hun jeg bare skal komme til hende,.

faktisk alle som er på min venneliste herinde også vil jeg gerne møde  

YAY, lige over! Så skal der rockes!!  

Synes også der er SÅ mange jeg gerne vil møde.  Synes slet ikke jeg har mødt nok herindefra endnu. 

En kæmpe baby.dk gathering kunne være fedt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.