Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

twinboys

isabellamor skriver:

der er en del jeg godt kunne tænke mig at møde herindefra..

Alexis (hende i den virtuelle verden). bla. hun har go musiksmag og jeg tror hun er cool..

Dk. kunne jeg også godt tænke mig at møde. hun virker som en pige jeg garanteret ville kunne klikke med.

Mor til Frederic. fordi hun er sød og jeg elsker at debattere med hende.. 

twinboys. hun vil med garanti gøre en glad ligegyldig hvad, bare at se et billede af hendes smilende ansigt gør mig i godt humør.

Elvital (selvom hun ikker er her inde mere) det er faktisk den eneste baby.dk'er jeg har på facebook.

DA's mor... og så skal jeg shoppe med eller hos hende.. ;P

Hendemichelle. hun virker også meget sød., og så kan jeg også godt lide at læse hendes blogs.

Michelledam. hun virker også sød, og så vil jeg også rigtig gerne se lille Isabella

Tutter. hun er bare smadder sød.. og jeg vil gerne være med til at støtte hende igennem hele hendes behandling. og krydse fingre for hende..  

og sussie - fordi jeg syntes hun har nogle dejlige værdier som menneske og jeg tør æde en hat på at vi deler med garanti meninger om livet og om hvordan man får mest muligt ud af det på en positiv og energisk måde..

og Diana88 hvis jeg fucker up i akeuppen siger hun jeg bare skal komme til hende,.

faktisk alle som er på min venneliste herinde også vil jeg gerne møde  

og ja nu smiler jeg endnu mere

og i lige måde... vil også gerne møde dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

og ja nu smiler jeg endnu mere

og i lige måde... vil også gerne møde dig

Anmeld

18. september 2011

Anneiris

4kløver skriver:

JER ALLE

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Uhm.... Jeg vil så gerne møde jer alle her inde på Baby.dk..  

Der er så mange personligheder og søde folk...
Rigtig mange af jer har hjulpen mig igennem nogle hårde tider og lagt en skulder til hvis der var noget..
.. og ej heller ikke glemme alt den tidsfordriv om aften på pjat og gys.. haha..  

Så hvis det stod til mig, så måtte i alle godt stille jer i kø, for jeg åbener gerne mine døre op for at møde jer

Ih der er så langt imellem os... 

Anmeld

18. september 2011

Anneiris

Alle sammen
- Et kæmpe ''baby.dk træf'' ja!  

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Anneiris skriver:

Alle sammen
- Et kæmpe ''baby.dk træf'' ja!  

Jeg er faktisk igang med at få noget op at stå... med lidt afstemninger, for at se hvad der er stemning for... 

Anmeld

18. september 2011

Anneiris

Mira0911 skriver:

Jeg er faktisk igang med at få noget op at stå... med lidt afstemninger, for at se hvad der er stemning for... 

Skide godt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.