Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Uhh jeg har mødt nogle stykker efterhånden eller direkte kender dem

Celkt, siger sig selv hehe! (Datteren min)
Mileva, som har været min nabo

Og så er der de fleste af de dejlige mennesker fra Staff naturligvis.
Men der er rigtigt mange flere jeg gerne ville møde, hvis jeg fik mulighed for det.
Frøken J, Laulund, Jydeinden, Sees, qp er bare nogle få af alle jer dejlige piger..skulle jeg ramse jer alle op, så skulle jeg jo sidde og skrive indtil midnat LOL
Og så er der jo også kommet så mange nye søde piger herinde, som jeg ikke kender ret godt endnu, også jer kunne jeg godt tænke mig at møde.
Måske skulle man overveje et KÆMPE baby.dk-træf

Kærligst
Sussie

Årh Og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Årh Og i lige måde

Jamen søde Lau..du var jo en af de dejlige piger som bare tog imod mig på den sødeste og kærligste måde fra dag et..og som bare er super at debatere med..også når vi en sjælden gang fandt ud af at vi ikke var enige

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Jamen søde Lau..du var jo en af de dejlige piger som bare tog imod mig på den sødeste og kærligste måde fra dag et..og som bare er super at debatere med..også når vi en sjælden gang fandt ud af at vi ikke var enige

Tak det er jeg da glad for du synes 

Haha ja enige om at være uenige, ingen grund til at blive uvenner over det 

Anmeld

17. september 2011

merle2010

der er mange jeg gerne ville møde

men nogle skønne mennesker har jeg da allerede mødt, Lisbeth2910, isimaven og marhemor er blandt dem som jeg allerede har mødt

jeg ville gerne møde b&j og sabine...! og self osse aya-zia...

jamen der er så mange...

Anmeld

17. september 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

der er mange jeg gerne ville møde

men nogle skønne mennesker har jeg da allerede mødt, Lisbeth2910, isimaven og marhemor er blandt dem som jeg allerede har mødt

jeg ville gerne møde b&j og sabine...! og self osse aya-zia...

jamen der er så mange...

Hov Merle..dig har jeg også glemt at nævne

Anmeld

17. september 2011

Lunae

Der er mange jeg godt kunne tænke mig at møde, men specielt "den lykkelige"

Fantastisk pige, som jeg allerede holder meget af - jeg er sikker på at vi nok skal mødes en dag

Anmeld

17. september 2011

merle2010

SussieThyssen skriver:

Hov Merle..dig har jeg også glemt at nævne

ja jeg glemte da osse helt dig søde sussie

Anmeld

17. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg er helt bestemt også meget interesseret i at mødes med nogle her inde fra.. Men jeg bor så heeelt oppe i nordjylland

Anmeld

17. september 2011

LISBETH:-)

Jeg har mødt rigtig rigtig mange herinde fra og der er flere jeg rigtig gerne vil møde især MAJMOR og JIBBE ville jeg rigtig rigtig gerne møde, men de bor begge i en helt anden del af DK end mig så det er ikke sådan lige til:-(

Jeg har også fået nogen rigtig gode veninder gennem denne fantastiske side

Anmeld

17. september 2011

Camulla

Hmm, tænker lidt... Hvordan sker det at man bliver veninder herinde? Hvordan er I andre begyndt at skrive privat og hvordan fandt I ud af at I klingede sammen? Jeg er sådan okay aktiv herinde, men tror ikke nogen lægger mærke til mig... Nogle gange tænker jeg også, at det er rart ikke at kende så mange herinde, noget helt andet end facebook, så man ligesom er lidt mere privat herinde Men jo, det kunne virkelig være rart at lære et par stykker at kende, ved bare ikke hvem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.