Hvem fra baby.dk vil du gerne møde i virkeligheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det må du gerne... har mødt KaLee, Nattergalen, Caroline86, Ellim, Honey<3, og jarnsaxa (der desværre ikke er her inde mere), og så kender jeg Happiness fra "gamle dage" og fandt hende her inde

håber jeg huskede at skrive alle sammen....

Hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

B&J

Det kunne være fantastisk at møde dem alle sammen

men ja det er ikke så nemt når man bor i hjørring uden bil

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kunne være fantastisk at møde dem alle sammen

men ja det er ikke så nemt når man bor i hjørring uden bil

Hihi, så er det jo dejligt der findes offentligt transport.

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

Jeg har mødt nogle stykker, og der er da flere herinde jeg gerne vil møde. Jeg håber der bliver et større møde, engang, i østjylland
Jeg er så heldig at møde flere herinde fra fordi jeg fotograferer. Skal da møde  _-Kathrine-_ nu her om en halv time

Anmeld

17. september 2011

Koen.

Der er mange jeg har været heldig at møde

Puslingen og Tanja vil jeg gerne møde, men det er ikke sket endnu.. Men some day Og Zette, som jeg snakker meget med, men bliver faktisk i tvivl om, om hun er herinde mere

Og flere fra NS selvfølgelig

Har rigtig mange jeg gerne vil møde, men når dejlige Laulund lige nævner puslingen og mig så er det lige omvendt her, nemlig Laulund og puslingen jeg RIGTIG gerne vil møde

Men har efterhånden os mødt en del herinde fra

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Har rigtig mange jeg gerne vil møde, men når dejlige Laulund lige nævner puslingen og mig så er det lige omvendt her, nemlig Laulund og puslingen jeg RIGTIG gerne vil møde

Hvor er I søde

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg har mødt nogle stykker, og der er da flere herinde jeg gerne vil møde. Jeg håber der bliver et større møde, engang, i østjylland
Jeg er så heldig at møde flere herinde fra fordi jeg fotograferer. Skal da møde  _-Kathrine-_ nu her om en halv time

Dejligt

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

Ååårh den er svær! For hvis man nævner nogen, er der måske andre, der føler sig udeladt.. Jeg er sygt glad for baby.dk. Jeg har mødt så mange fantastiske mennesker herinde, havde ikke troet det var muligt. Har mødt Laulund87 og MissElbek, og Laulund er nu blevet en dejlig nær veninde, som betyder enormt meget for mig.

Bortset fra de to er der som sagt mange.. Lige nu på stående fod er der først og fremmest dem fra min mødregruppe i Århus, som vi har startet op, men vi har ikke mødtes endnu. Og så kunne jeg vildt godt tænke mig at møde søde MaybeBaby og Kofoed. lige nu!

Men der er også helt vildt mange andre, og jeg kan ikke nævne dem alle.. Måske skulle man lave en stor fest og slå en masse fluer med ét smæk!

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

tanja. skriver:

Måske vi skulle lave en tre mands date med vores skønne unger

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ååårh den er svær! For hvis man nævner nogen, er der måske andre, der føler sig udeladt.. Jeg er sygt glad for baby.dk. Jeg har mødt så mange fantastiske mennesker herinde, havde ikke troet det var muligt. Har mødt Laulund87 og MissElbek, og Laulund er nu blevet en dejlig nær veninde, som betyder enormt meget for mig.

Bortset fra de to er der som sagt mange.. Lige nu på stående fod er der først og fremmest dem fra min mødregruppe i Århus, som vi har startet op, men vi har ikke mødtes endnu. Og så kunne jeg vildt godt tænke mig at møde søde MaybeBaby og Kofoed. lige nu!

Men der er også helt vildt mange andre, og jeg kan ikke nævne dem alle.. Måske skulle man lave en stor fest og slå en masse fluer med ét smæk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.