Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Har det på samme måde! Især fordi min næse altid er tilstoppet når jeg ligger ned S Åskal jeg trække vejret gennem munden, og så bliver jeg helt udtørret om munden. Vågner gerne 3-4 gange for at tisse, og så vågner jeg mege mange gange, fordi jeg har vildt ondt i kroppen af at ligge på den ene side. Og så skal jeg jo lige vende mig.. Indtil jeg vågner fordi jeg har for ondt af at ligge på dén side. Arj men det er jo et helvede.. Og det mest irriterende er, at når så min kæreste står op før kl. 6, så siger det bare "pliiiiing" og jeg er lysvågen!

Forsøgte at tage en lur i dag, men der er for meget larm. Soveværelset ligger overfor en skolegård med larmende børn, og hvis jeg forsøger at sove på sofaen er jeg altid så "heldig" at der bliver slået græs omme på plænerne, hvilket også larmer helt vildt.

Åååh det søde liv som højgravid..

Jeg havde skudt dem alle sammen JEG MAGTER DET BARE IKKE!
Det samme når salar skal på arbejde, så ligger jeg også bare og glor og bliver STIK TOSSET når han sætter den på snooze og jeg skal hører på hans alarm flere gange! ih ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Jeg havde skudt dem alle sammen JEG MAGTER DET BARE IKKE!
Det samme når salar skal på arbejde, så ligger jeg også bare og glor og bliver STIK TOSSET når han sætter den på snooze og jeg skal hører på hans alarm flere gange! ih ..

Haha kender det! Lars bruger 2 vækkeure for at være sikker på at komme op, og som om det ikke er nok, så er det ene vækkeur en clockradio, så først starter den med at spille musik, og så 2 minutter efter siger den "DU DU DU DU DUT". Og han udsætter så både klokradioen og den almindelige alarm. Nogen gange hele 2 gange. Så jeg får lov at høre mellem 6-9 alarmtoner inden manden står op

Anmeld

14. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Haha kender det! Lars bruger 2 vækkeure for at være sikker på at komme op, og som om det ikke er nok, så er det ene vækkeur en clockradio, så først starter den med at spille musik, og så 2 minutter efter siger den "DU DU DU DU DUT". Og han udsætter så både klokradioen og den almindelige alarm. Nogen gange hele 2 gange. Så jeg får lov at høre mellem 6-9 alarmtoner inden manden står op

hvor flabet.. hehe....

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hvor flabet.. hehe....

Weeellll!!! Jeg bærer over med det! Den stakkels mand står jo op kl. 5.40 og kommer først hjem langt ud på eftermiddagen, tit mellem 17-18.. Så det går! Men for heeeelvede det er irriterende nogengange

Anmeld

14. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Weeellll!!! Jeg bærer over med det! Den stakkels mand står jo op kl. 5.40 og kommer først hjem langt ud på eftermiddagen, tit mellem 17-18.. Så det går! Men for heeeelvede det er irriterende nogengange

hehe... er glad for min mand allerede har barsel..

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeg var gået AMOK ! Jeg nærmest skubber Salar ud når den ringer første gang og siger SSSSSSSSHHHH!!!!! hehe, men jeg går jo også først i seng kl 2 så jeg ORKER IKKE at han bliver ved med at udsætte den skide alarm flere gange, ikke nok med det, men hans alarm tone er en flok ænder der siger rab rab rab rab CHRIST.

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Jeg var gået AMOK ! Jeg nærmest skubber Salar ud når den ringer første gang og siger SSSSSSSSHHHH!!!!! hehe, men jeg går jo også først i seng kl 2 så jeg ORKER IKKE at han bliver ved med at udsætte den skide alarm flere gange, ikke nok med det, men hans alarm tone er en flok ænder der siger rab rab rab rab CHRIST.

Hahahahah! Ej hvor genialt med den alarmtone Stakkels dig!

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Hahahahah! Ej hvor genialt med den alarmtone Stakkels dig!

Ih ja !!! det værste var så da jeg var hos min mor hun hun havde ænder i haven tidligt om morgenen så vågnede jeg jo helt automatisk fordi min søde kæreste derhjemme har givet mig ande traumer

Anmeld

14. september 2011

4xGreve

Mulleunge skriver:

Har folk meninger om det ? folk må da mene hvad de vil man har det nu engang som man har det, jeg går så først i seng kl 2 og sover til kl 12-13 ca. jeg fungere ikke med at gå tidligt i seng, jeg ligger vågen FLERW timer før jeg falder i søvn og så er det kun overfladisk søvn! og så sover jeg alligevel så sent, hvis jeg sætter vækkeur og står op kl 10 fx. er jeg pisse træt om eftermiddagen og så er vi ude i det samme igen ..

ja det har de, fik at vide hvorfor jeg ikke afleveret Daniella tidliger end kl. 9 - 9:30 så jeg kunne sove først på formiddagen istedet for sidst på formiddagen (kl 10-12) og at de syntes jeg sover meget (går i seng og sover fra ca. kl 23 af og sover til kl 6.30 sender manden afsted sover igen til kl 7:30 op og have gjort Daniella klar også i børnehave med hende også hjem sove et par timer også op igen og lave alle de daglige ting.) men jeg syntes ikke det er galt for Daniella kommer hver nat ind til os og hun sover så uroligt at jeg kun kan ligge på en side fordi hun sparker og spjætter osv. også ligger jeg for en sikkerheds skyld en pude foran maven så det er ikke meget søvn det bliver til om natten... men de lyder som om jeg ikke laver andet...

Anmeld

14. september 2011

tulle84

Føler med dig:0)

Jeg lider rigtig meget af halsbrand, hverken mælk eller noget ligende hjælper - så det ender altid med at jeg må ligge mig ind i stuen og så når manden står op om morgen finder han mig siddende op og sove i sofaen. Ikke nok med så gør det også ondt hvergang jeg drikker og spiser ikke til at holde ud..... Men kan lige holde ud til d 28.9. så kommer han ud dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.