Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Mulleunge skriver:

nej det er vildt ubehageligt det gør jeg også, samtidig med at jeg skal op de der tusinde gange !!! shit altså .. Nå men du kommer i seng så tidligt alligevel ? jeg går så først i seng kl 2 ca. ellers får jeg ikke sovet og ligger vågen i flere timer af gangen midt om natten hvis jeg går i seng på samme tid som min kæreste der ved elleve tiden.

ja har en datter der køre mig træt når hun er hjemme men ikke lige så træt som jeg plejer at være.
er kun glad for jeg kan sove så tidligt for så kan jeg komme op og være klar med min datter om morgenen.

det er skide hårdt efterhånden. ved nu at jeg kommer til at ha ondt i nat, har lige været nede i byen i halvanden time og kan allerede nu mærke det er begyndt, så det skal nok blive sjovt i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mauser.

NNM skriver:

ja har en datter der køre mig træt når hun er hjemme men ikke lige så træt som jeg plejer at være.
er kun glad for jeg kan sove så tidligt for så kan jeg komme op og være klar med min datter om morgenen.

det er skide hårdt efterhånden. ved nu at jeg kommer til at ha ondt i nat, har lige været nede i byen i halvanden time og kan allerede nu mærke det er begyndt, så det skal nok blive sjovt i nat

Puuuha altså :/ ikke sjovt!

Anmeld

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Mulleunge skriver:

Puuuha altså :/ ikke sjovt!

nej bestemt ikke.
og det bliver jo kun hårde og hårde jo tættere terminen kommer.

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

NNM skriver:

nej bestemt ikke.
og det bliver jo kun hårde og hårde jo tættere terminen kommer.

Ja desværre:/

Anmeld

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Mulleunge skriver:

Ja desværre:/

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Du står jo altid op før hønsene Her sover jeg til kl 11 og står ikke op før kl 12 tidligst skulle jo nødig overanstrenge mig vel ?
Du må lige give mig en update så søde, håber at hun siger at du allerede har åbnet dig og faktisk er i fødsel hehee ..
Nat nat søde

Hihi Når du sover til kl. 12 er det da ikke så underligt, at du ikke kan sove om aftenen

Her sover jeg også virkelig virkelig dårligt, vågner mange gange i løbet af natten - men min læge sagde, at det er kroppens måde at vænne sig til, at man får en lille, som også vågner flere gange om natten

Så på den måde, er det jo smart nok, selvom man virkelig bare trænger til at få en ordentlig nattesøvn

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Hihi Når du sover til kl. 12 er det da ikke så underligt, at du ikke kan sove om aftenen

Her sover jeg også virkelig virkelig dårligt, vågner mange gange i løbet af natten - men min læge sagde, at det er kroppens måde at vænne sig til, at man får en lille, som også vågner flere gange om natten

Så på den måde, er det jo smart nok, selvom man virkelig bare trænger til at få en ordentlig nattesøvn

Jamen hvis jeg sætter et ur til kl fx. 9 eller 10 så er jeg FULDSTÆNDIG færdig ved 15 tiden og kan ikke holde mig vågen, så bliver jeg vildt overtræt og har så samme problem igen, eller hvis jeg ligger mig en time som så mange gør om eftermiddagen så sover jeg heller ikke før kl 2 om natten

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Jamen hvis jeg sætter et ur til kl fx. 9 eller 10 så er jeg FULDSTÆNDIG færdig ved 15 tiden og kan ikke holde mig vågen, så bliver jeg vildt overtræt og har så samme problem igen, eller hvis jeg ligger mig en time som så mange gør om eftermiddagen så sover jeg heller ikke før kl 2 om natten

Så er det ikke nemt - det kan jeg godt se

Lyder til at være en rigtig ond cirkel du er kommet ind i... Ved desværre ikke lige, hvad du kan gøre, for at komme ud af den

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Har det på samme måde! Især fordi min næse altid er tilstoppet når jeg ligger ned S Åskal jeg trække vejret gennem munden, og så bliver jeg helt udtørret om munden. Vågner gerne 3-4 gange for at tisse, og så vågner jeg mege mange gange, fordi jeg har vildt ondt i kroppen af at ligge på den ene side. Og så skal jeg jo lige vende mig.. Indtil jeg vågner fordi jeg har for ondt af at ligge på dén side. Arj men det er jo et helvede.. Og det mest irriterende er, at når så min kæreste står op før kl. 6, så siger det bare "pliiiiing" og jeg er lysvågen!

Forsøgte at tage en lur i dag, men der er for meget larm. Soveværelset ligger overfor en skolegård med larmende børn, og hvis jeg forsøger at sove på sofaen er jeg altid så "heldig" at der bliver slået græs omme på plænerne, hvilket også larmer helt vildt.

Åååh det søde liv som højgravid..

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Så er det ikke nemt - det kan jeg godt se

Lyder til at være en rigtig ond cirkel du er kommet ind i... Ved desværre ikke lige, hvad du kan gøre, for at komme ud af den

Den holder hvis jeg går i seng kl 2 og står op ved tolv tiden, så er jeg nogenlunde frisk resten af dagen og om aftnen .. Det må jeg så bare blive ved med ærgeligt der ikke er bedre programmer om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.